#1 - - kort:

Bra recept ;) om inte ens en vecka ses vi ♥ ♥ pussar och kramar ♥ ♥

#2 - - Millans Värld:

Hoppas du hade en fin Alla Hjärtans Dag!
Sköt om dig och ha det gott!
Kram

#3 - - Pia - Kakaobönan:

Kul att se ett livstecken från dig!
Hoppas allt är bra!
Kram Pia

#4 - - Eva`s blogg:

Åh Jane har du kommit tillbaka hit nu eller var det bara denna dag? tänker ofta på dig o hur allt är med er ...stor kram

#5 - - Marie:

Hoppas du fick massa hjärtan på hjärtedagen och att allt är bra med dig. Kram /Marie

#6 - - Ergo sum:

En hälsning till dig med Jane - hoppas att du har det bra!

Kramar

#7 - - kort:

Kommer in och kramar om, så roligt vi hade ♥♥♥♥♥kramar i miljoner =)

#8 - - Eva`s blogg:

skickar en tanke till dig du är saknad!! kram kram

#9 - - Eva`s blogg:

Jane har skickat mail vet inte om du använder den men glöm inte att höra av dig så vi kan byta nr om du fick mitt mess i går om hur jag jobbar stor kram

#10 - - homehopedreams:

Nu är det snart Juni. Jag tycker det är dags för ett blogginlägg snart! ;)
<3 <3 <3

#11 - - Annika:

Hej Jane, det var ett tag sedan. Tänkte bara kika in och säga hej och hoppas att allt är bra med dig. Jag har ju bytt blogg sedan något år. Nu bloggar jag väldigt sällan på Varken tant eller fjortis. (Kanske för att jag är tant nu? ;)) Saknar dig i alla fall. Varmar kramar Annika

Till top