GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !!!

Allmänt / Permalink / 28
 

Nu vill jag önska alla en riktigt GOD JUL och ett UNDERBART NYTT ÅR.
Jag har så vansinnigt mycket att göra på salongen så jag är helt slut på kvällarna när jag kommer hem.
Så att blogga är inte prio ett just nu. Det händer så mycket roligt i mitt liv för tillfället och jag har ju massor att berätta. Men det får bli en annan gång.
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR.
Kramar i miljoner / Jane
                                
 



#1 - - Freja:

Härligt att höra i från dig och att det händer roliga saker i ditt liv! Så glad jag blir! Önskar dig och din familj en fantastisk jul! Jag saknar dig, men förstår att salongen och familjen går före bloggen.

#2 - - Maria:

Tack detsamma 💗
kram
Maria

#3 - - Viveka:

Hej Jane!
Tack för julhälsningen!
Vad kul å höra från Dig.
Å jag önskar dig och Din Familj en riktigt God Jul!!!
Kram.

#4 - - ✫ Fru Eriksson:

Gooood Jul & Ett Riktigt Gott Nytt 2015 önskar jag/Kram

#5 - - Mia:

Tusen tack för julhälsning o detsamma tillbaka till dig o de dina! Hoppas vi ses mer härinne sen under nästa år :-D Kramelikram

#6 - - Millans Värld:

Detsamma till dig!
Kram

#7 - - Pia - Kakaobönan:

Men så kul med ett litet livstecken ifrån dig!
Salongen ser superfin ut!
Önskar dig också en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
Kramar Pia

#8 - - Ergo sum:

En massa kramar till dig med och en önskan om en god jul och gott nytt år! Inte konstigt att du inte hinner blogga - men vad glad jag är för att det händer en massa bra saker i ditt liv! Det måste ju betyda att du mår så mycket bättre!

Ha en fin helg med de dina! Kramar

#9 - - lena:

God jul och gott nytt år till dig också, och din familj!!
Elegant salong!!

#10 - - Paula´s Blogg:

Såå kul med ett livstecken från dej :)
Hoppas att ni får en härlig jul!
Här kommer äldsta dottern hem på söndag & då är det jul :) Granen ska hämtas imorgon hoppas jag!
Kram o sköt om dej

Paula

#11 - - || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Detsamma till dig! :)

#12 - - Krönikören:

Tack för julhälsningen! Jag önskar dig också en God Jul och ett Gott Nytt År!

#13 - - Sammelsurium:

Skriver som många andra, kul att se ett livstecken!

God jul till dig också!
Härligt att det går bra i salongen.
Kramar Sammelsurium/ulrika

#14 - - ansepanse:

EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR

till dig också finaste Jane
massor av kramar från ansepanse

#15 - - Hörni!:

Skönt att höra att du har det bra! God Jul till dig också! Kram

#16 - - kaffehörnan:

God jul kära du
kram

#17 - - Therese:

God Jul och hoppas du har det alldeles underbart! Kram

#18 - - kort:

GOD JUL käraste syster med familj ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hälsa alla från oss, är så himla nyfiken (du vet vad) Vi hörs i mellandagarna =) puss och kram

#19 - - kort:

Kommer in och kramar om dig lite extra ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

#20 - - ✫ Fru Eriksson:

Nu ....Gott Nytt År finaste ♡

#21 - - kort:

Hallå älskade syster , hoppas flytten gick bra idag ♥♥♥♥♥♥♥♥ Ringer i morgon och kollar läget =) kramar i massor ♥♥♥♥ hälsa alla ♥♥

#22 - - Eva`s blogg:

Åh vad man saknar dig o dina inlägg gott nytt år finaste Jane ha en fin lördag kramen

#23 - - countryliving:

Jag vet. Du får göra en video-blogg. Med kamera uppsatt i salongen :) Hihi
Kram!

#24 - - fialia:

D samma till dig o god fortsättning, roligt att höra att du har kul grejer på G. O att du har fullt upp i salongen.
ha den Fia

#25 - - camilla:

Hoppas att du haft en bra jul och trevlig nyår.
Jag ser att du är inte så heller så aktiv här på bloggen ;)
Kram!

#26 - - Eva`s blogg:

Hej Jane ..hur går det för dig? hoppas allt är bra med dig/er och salongen blomstrar för dig :) ha det gott o va rädd om dig kramen

#27 - - Freja:

Kul att du tittade in till mig! Dottern har inte haft ont nått mer, men du vet hur det är, som förälder går en och oroar sig ändå... Hon får vara hemma från skolan i morgon med, för säkerhets skull!

#28 - - finafrun.se:

Hoppas du får ett fint år! Kram

Till top