TANDLÄKAREN !!!

Allmänt / Permalink / 34
I dag skall jag till tandläkaren och rotfylla en tand som sitter under en krona. HUA !!!
 Fy sjutton vad jag tycker att det är obehagligt. Nu har jag tagit en och en halv lugnande tablett så jag hoppas att det går bra.
 Inte nog med att man är livrädd det kostar ju skjortan oxå.
Jag tycker att det kan vara riktigt trevligt att spendera pengar på något som jag tycker om men inte på en tandjäkel...
 
Kramar i massor och ha en bra helg / Jane

 
#1 - - Mia:

Upptäckte precis att jag hade Jane-abstinens! att den första bloggis jag tänkte på när blogglusten kom var på dig och jag undrade hur du haft det och har det osv, så här är jag o skriver o tittar på vad som hänt sista tiden :-D

Usch jobbigt när man inte tycker om något som man måste göra som nu i ditt fall, själv har jag inte stora problem med tandläkarbesöken men är inte överförtjust precis ;-)

Hoppas allt går bra där o att det inte kostar hela skjortan ;-)

kramkram från Mia

#2 - - ✫ Fru Eriksson:

Hoppas det gått bra...
/Kram Annmi

#3 - - kort:

BLÄHHHH....betalade min första tandläkarräkning på över 3000 idag =/ vet definitivt många roliga saker jag hellre spenderat pengarna på. Har en tid till hos tandläkaren och där vilar en räkning till på över 2000 som ska betalas när allt är klart. Som du vet hade jag inte ett enda hål, men däremot fem skadade tänder och plomber som rykt =/ Hoppas allt gått bra och jag vet att du har billigare tandläkare än jag (folktandvården är det enda som finns hos oss) Pöss och kram, tycker synd om dig ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Snart ses vi =D

#4 - - dianasdrömmar:

Lagade nyss en gammal lagning, aj aj vad ont det gjorde stor kram Diana

#5 - - Linda ♥:

Hoppas att det går bra hos tandläkaren för dig !

SV; Tack så mycket! Det har varit lite struligt nu i början. Försenat baggage, försent flyg, lång resa. Sen blev min pojkvän magsjuk nu också. Så hoppas verkligen att den försätter åt andra hållet nu =) Kram <3

#6 - - camilla:

Stackars dig. Hoppas verkligen att det gick bra hos tandläkaren!
Kram!

#7 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag ogillar verkligen att besöka tandläkaren!!

#8 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren! Huga för tandläkare o dyrt blir det!
Idag är det mulet o vått...mår inte såå bra, men det ska ju gå i alla fall!
Ha en fin helg!

Kram

#9 - - Sofia:

tycker inte om tandläkaren!

#10 - - Wildrose :

Ja usch, tandläkaren är inte kul. Var med äldste sonen när han drog en tand och var nära på att svimma. Hu! Hoppas det går bra för dej! Kram!

#11 - - ansepanse:

uschiamej, jag är inte avundsjuk på dig kan jag ju säga men när jag skriver det här så är ju tandläkarbesöket över för din del, hoppas att du slapp plågas alltför mycket
Sv: jag tycker inte det finns så många saker som män kan göra, som inte vi kvinnor kan, försöker tänka ut något men kommer inte på det :)
kramar och en fin helg till dig <3

#12 - - ansepanse:

Sv: tandläkarbesök på en söndag, nej, det har jag inte hört talas om förut, så tanden blev inte klar då? stackars fina Jane <3
hahahaha - jaså, är det SÅDANA saker du tänker på :)
kramar till dig fina vännen <3

#13 - - Annika:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren. Det är inte kul att gå dit varken för plånboken eller en själv. Hoppas du får en fin lördag. Kram

#14 - - amanda (marilena):

hej vännen !
när jag sitter här och skriver så har du redan varit hos tandläkaren,
så "nu kan du andas ut" och kan le som reklam på tandkräm !

jag hade tid hos tandläkaren nyligen, men jag blev så rädd att
jag ringde och ville ha en ny tid om två (2) månader !

att man måste betala för skräckupplevelsen är inte billigt heller,
men man vill ju så gärna behålla sina tänder, det som är kvar...

njut av kvällen - kramisar !!

#15 - - Freja:

Hopps det gick bra hos tandläkaren. Det vill säga smärtfritt och billigt!

#16 - - Ergo Sum:

Men HUA vad otrevligt!! Hoppas verkligen att det gått bra och att du orkade igenom hela proceduren! Jag tackar min lyckliga stjärna alltsomoftast att jag inte är rädd för tandläkaren, för jag kan mycket väl tänka mig hur fruktansvärt det skulle ha varit..
Hoppas din helg är bra!
Massa kramar

#17 - - Veiken:

Nu är det över och din plånbok är lite tunnare. Det var inte så farligt,va? Jag tycker det är OK hos tandläkaren - men hos den "riktiga" doktorn är jag inte lika kaxig! Kramar

#18 - - Susanne P:

Hoppas att det gick bra och att det inte blev alltför dyrt...
Det finns inget värre än tandläkaren och gyn-besök.

Kram

#19 - - TantGlad:

Visst kostar det skortan, och hualigen för tandläkaren. Bara man hör namnet så.....................................
Kraaaaam och ha en fortsatt fin helg!

#20 - - Micke:

Aj, aj, aj!!! Både i tanden och i plånboken!!! :-O
sv:
Tackar! :-)

#21 - - Linda Rö:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren..
Kramar

#22 - - Annika:

Instämmer. Att lägga pengar på bil reparationer och tänder är skit tråkigt. Hoppas att det inte blev allt för kostsamt. Ha nu en skön Söndag. Hej.

#23 - - Fina Frun :

Hoppas det går bra!!

#24 - - Eva`s blogg:

tackar vännen :) men va trist med pengar till tandl :( men viktigt att du mår bra sen :) nu skall här kollas bron kl 21.00 :) ta hand om dig kramen

#25 - - Maria:

Hej fina du.
Ja fy det är inte roligt att gå till tandläkaren. Hoppas det gick bra för dig.
Kram Maria

#26 - - Eva`s blogg:

Puss & kram vi ses på stan ;)

#27 - - Eva`s blogg:

Men naw finaste du såå gulligt ja det tror jag oxå och vet du vad, min man säger att vi skall komma upp i dec för att gå på julmarknaden åh då skall vi ses till varje pris :) kramen finaste vän eller väninna ;)

#28 - - Tina:

Hoppas det gick bra hos tandis. Ja usch o fy för att gå dit, det gör både ont o sen kostar det en förmögenhet. Kramisar Tina

#29 - - Millans Värld:

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren.
Håller med om att det finns roligare saker att göra för pengarna,
Ha en fin dag!
Kram

#30 - - Eva`s blogg:

Ha den bästaste dagen vännen kramen

#31 - - Hörni!:

Usch då! Hoppas det gick bra och blev billigare än du trodde. Kram

#32 - - browneyedgirl:

Tandläkaren gillas inte :( Hoppas du mår fint.
Kram och ha en fin dag <3

#33 - - Maria:

Tittar in och önskar dig en fortsatt härlig torsdag och hoppas du får en bra helg :D
kram Maria

#34 - - Eva`s blogg:

Hej finaste vän ...ja du lägenheten över oss skall bli ledig, men det är jobbigt att flytta + att vi får betala en extra hyra 8000kr ingen lust till det, dom borde ge oss kompensation ;) nu till julen he he ha nu en fin dag min vän kramar hoppas det gick bra hos tandl. kramen

Till top