GRATTIS PÅ ARTONÅRSDAGEN MIN ÄLSKADE DOTTER !!!

Allmänt / Permalink / 30
I Morgon så fyller min yngsta dotter 18 år.
 
Min älskade lilla snorpa har ju blivit vuxen. Det är jätte roligt men samtidigt sorgligt då jag har svårt att sluta dutta och plutta med mina barn (Ungdomar). Haha
Nu följer en bildbomb från när min nuvarande artonåring var liten.
Här är hon inte ens ett år fyllda.                                                 Suddiga bilder då jag fotat av gamla foton.
Ojojoj! Vad jag har dragit runt på mina små grodor i olika sorters vagnar.
Jag vet inte varför, men jag klädde dom likadant när dom var små och när jag fortfarande fick bestämma vad dom skulle ha på sig.
Här har jag en fruktansvärd ångest. Det är första gången jag skall lämna dom hos en dagmamma. 
Dom var tillsammans nästan hela tiden när dom var yngre men nu så umgås dom bara när vi äter tillsammans.
Det kom alltid två lucior med julmust och lussebulle till mamma på luciamorgon.
Min lilla plutta.
Ååh ! Vad det var härligt när hon var i 6-7 årsåldern. 
Min fantstiska dunder fina flicka. Tack för att jag har fått bli din mamma. Du och din syster är det absolut bästa som någonsin hänt mig.
 
Grattis grattis min älskade dotter.
 
Kramar i massor / Jane


 




#1 - - Millans Värld:

Vilka härliga foton.
Ja du åren går, man undrar i bland vart dom tog vägen!
Kram

#2 - - ansepanse:

tack för att jag också fick se hur din lilla, vackra dotter vuxit upp och blivit stor :)
GRATTIS till din artonåring
kramar finaste Jane

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Sån sötis **Grattis** <3
/Kram Kram

#4 - - dianasdrömmar:

Grattis till finaste dottern kram Diana

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Stort grattis till henne! :)

#6 - - camilla:

Ett STOOOOORT grattis till 18 åringen!
Du har sååå fina flickor!
Kram!

#7 - - Paula´s Blogg:

Så fina foton!
Åren går såå fort! Vår lilla son är redan 16 år! Vart går dendär tiden?
Ha en fin dag!
Kramen om

#8 - - Pia:

Massa fina foton och härliga minnen.
Min minsta har ju också fyllt 18 i år. Nu är dem stora...
Vad vacker hon är!
Kram Pia

#9 - - TantGlad:

Hejsan och GRATTIS, för i morgon är väl i dag. Ååååå såna fina bilder och minnen du har i från det att dom var små.
Varmaste kramen från mig till er!

#10 - - Hörni!:

Stort grattis till dina fina flickor! Förstår att du är glad och stolt. :)

#11 - - Maria:

Hej finaste du!
Stort Grattis till din fina dotter. Hoppas ni alla får en riktigt härlig dag.
Tack också fina du för din kommentar inne hos mig, alltid så roligt när du tittar in och skriver alltid så fint :) Så tusen tack fina du :D
Stor kram Maria

#12 - - Mimmi:

Oh börjar nästan gråta... Min stora tjej är nu 15,5 år...och yngsta är 10 år. Oh...tänk vad fort tiden går. Kram

#13 - - amanda:

ah, vilken gullig bildserie på dina flickor !!
och din yngsta blir 18, STORT GRATTIS !
och jättekramar till dig du stolta mamman !

#14 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Grattis till två fina flickor! Barn är det absoult bästa som finns i livet!
Kram!

#15 - - Veiken:

Den skönheten skulle ni låsa in! Skojar bara. Tänk så fort tiden går. Dom små krypen blir självständiga vuxna människor och mamma får stjäla en kram ibland! GRATTIS till henne och till dig som har så fina tjejer! Många kramar

#16 - - kort:

Grattis Grattis vackraste "lilltjejen" som blivit stor ♥ ♥ kramar från moster med familj =)

#17 - - Freja:

Hälsa grattis till henne! De växer upp så fort....

#18 - - Micke:

Härliga Bilder! :-)
Stort grattis till dottern!
sv:

#19 - - Susanne P:

Grattis till fina dottern!
Vilka underbara foton.
Kram

#20 - - Eva`s blogg:

GRATTIS WOW VA SNYGG HON ÄR :) som mamma sin ;) mitt barnbarn fyllde 1 år i går :) hoppas ni hade det super mysigt å tack för du visade dina fina bilder kramar i tusen

#21 - - Ergo Sum:

Många, många grattis till din "lilla" tjej! Hoppas att ni hade en underbar dag. Helt fantastiskt gulliga bilder!
Hoppas också att du börjar må väl!
Kramar

#22 - - lenamari:

hej Jane !
min gamla bloggsida fungerar inte för närvarande, dem
håller på att fixa felet,
men jag tröttnade på att vänta,
så jag startade en ny bloggsida, försöker i alla fall !
jag var tvunget att byta namn också, så nu heter jag lenamari,
men du vet vem jag är, före detta marilena, Amanda och
nu lenamari,
hälsningar och jättekram till dig från mig !!
http://lenamari.bloggo.nu

#23 - - Eva`s blogg:

God morgon finaste du :) hoppas allt är bra å jag önskar dig en skön dag kramar

#24 - - Linda Rö:

Grattis i efterskott.. hoppas ni alla får en underbar helg..
Kramar

#25 - - Eva`s blogg:

God morgon vännen ...hoppas din fredag var mysig & att du/ni får en ljuvlig lördag kramar om ...

#26 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Hoppas att ni får en riktigt fin dag! :)

#27 - - Tina:

Ett stort grattis i efterskott till din fina 18-åring. Kramisar Tina

#28 - - Eva`s blogg:

en stor måndagskram till fina dig :)

#29 - - ansepanse:

Sv: du får gärna härmas med blombrädan :) det är jag som kom på idén och bad J sätta upp sådana, jag har i fem fönster på nedre våning :)
och om du vill se regnkläderna på Nemo och Sluggo så har jag bild på det i dagens inlägg
kramar finaste Jane

#30 - - Mia:

Åhhh vilka fina bilder o din varma o fina text om dina fina döttrar! Tror de är sååå glada att just du är deras mamma ♥
Underbart firande ni haft tillsammans, tänk att de blivit så stora! Själv har jag nu tre bonusar som är 18 (snart 19), 22 och 24 - "lillkillen" på 1,88 hade inte ens fyllt 8 när vi träffades första gången ♥

Kram fina J

Till top