Jag hinner inte med !!!

Allmänt / Permalink / 25
Jag har så mycket att göra nu så min stackars blogg hinner jag inte med riktigt.
Jag funderade på att ta en liten paus men kikar in och talar om att jag kommer tillbaka om någon vecka eller så.
Snart så är det ju 1:a Advent och då kommer min underbara lillesyster hit med sin vackra dotter.
Så här skall pyntas till tusen.
Tänk det är första gången i hela vårat liv som vi får fira en högtid tillsammans.
Och allt som har med julen att göra är en tid som betyder väldigt mycket för mig.
Jag längtar sååååå tills dom kommer.
 
Kramar i massor och vi syns snart igen / Jane
 
 
 


 
#1 - - Henrik Olsson:

Jag vet precis hur det kan vara ibland! Tiden räcker inte alltid till!

#2 - - TantGlad:

Bloggen får vila ibland, och det kan behövas.
Vad härligt att ni får vara tillsamans, och Visst är julen och allt pyssel mysigt. Jag älskar julen.
Kram på dig goa vän.
Kraaaam.

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Önskar dig en härlig bloggpaus till vi "ses" igen/Kram

#4 - - ansepanse:

vad roligt att din syster kommer på besök :) ibland hinner man inte med helt enkelt, så du gör rätt i att ta en bloggpaus :)
Sv: jaha, du har sett mattan, jag tänkte nästan att jag skulle beställa en sådan :)
kramar finaste Jane och ha det nu riktigt bra

#5 - - RockBabe:

Tiden räcker alltid till man får bara lära sig att prioritera så man även hinner med tid för vila.

You Rock!!!

#6 - - Freja:

Ta en paus du, ibland tar livet mer plats, då får bloggen vila. Fast jag gillar att höra av dig ibland, så jag vet att allt är OK!

#7 - - Lödder:

Ibland är det nyttigt att dra i bromsen, ta det lugnt, andas och kom tillbaka när du känner att det är dags

Hälsar Lödder

#8 - - kort:

Blogg pausar behövs när tiden/orken inte räcker till =) Nu stundar härliga tider med advent och jul....Ha nu härliga dagar med lillasyster, kramar

#9 - - amanda:

hej vännen !
hej då och ha det så bra och ta den tid du behöver, jag väntar så gärna !
hej så länge, tavataan myöhemmin !
vi ses, nähdään !
jag önskar dig mycket energi och glädje, kramar söta du !

#10 - - Veiken:

Jag är ingen vän av jul. Det är jobbigt och bökigt och den mörkaste tiden på året! Förra året åkte vi med barnen och deras familjer till Thailand. Om plånboken hade varit tjockare så hade vi flytt varje år! Det är en himla tur att vi är olika! Många kramar i vintermörkret!

#11 - - dianasdrömmar:

Ibland behöver man en lite paus :) ser fram emot när du är tillbaka kram Diana

#12 - - Tommy:

Sv: Tack , visst är dom.. Jag älskar haremsbyxorna, men inte många som tycker om dom. Men jag älskar dom och tycker det är riktigt sköna och snyggt. Och alltid kul att sticka ut och att det sticker lite i ögonen på andra för att en annan vågar ha kläder som sticker ut!

#13 - - Paula´s Blogg:

Visst är det bra att vila bloggen ibland :)
Härligt med adventstider ju ! Då får man ju myysa.
Idag har vi den första höststormen...strömmen klumpar sej....
Ha det bra!
Kramen om du fina!

#14 - - Eva`s blogg:

Ja jag förstår dig absolut :) härligt att du känner en sådan glädje inför jul å träff :) ha det gott vännen kramar

#15 - - maria:

Hej fina du.
Ja ibland är det svårt att hinna med allt. Men vad trevligt att ni ska fira tillsammans. Det är ju verkligen så roligt att träffa alla sina nära och kära.
Det ger ju så mycket energi och sånt mår man ju bara bra av.
Ha en fortsatt härlig söndag och ta hand om dig.
Kram Maria

#16 - - RockBabe:

Vad roligt att du kikade in till mig!

Jag hoppas du haft en helt suverän helg!

You Rock!!!

#17 - - Ergo Sum:

*ler* Så är det ibland Jane! Att tiden inte räcker till på grund av livet! Och det är härligt att läsa att du har mycket roligt att se framemot! Ta hand om dig och hoppas du mår väl! Så ses vi snart!

Kramar i massor!

#18 - - camilla:

Låter som du kommer att få en bra jul.
Själv jobbar jag till 14.30 på julaftonen. Och Gubben jobbar 14-21.30:(
OM han inte får ledigt. Jag hoppas att han får det...
Kram!

#19 - - Hörni!:

Ha det så bra under pausen. :) Kram

#20 - - Annika:

Förstår att du längtar tills din syster kommer. Vad kul!! Ha en fin kväll. Kram Annika
P.S Kika gärna in i min nya blogg.

#21 - - Micke:

Jag håller med! Det är MYCKET nu!!! :-O
sv:
Tack så mycket!!! Vi hade det RIKTIGT härligt!!! :-D

#22 - - Fina Frun:

Njut och blogga sedan när du får tid över. Kram!

#23 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hinner själv knappt blogga längre och jag som saknar det SÅ!
Vad härligt att ni får fira jul ihop! Julen som är så mysig!
Hinner du shoppa lite i helgen? Annars finns en inbjudan i min blogg på Björn Borg Sale! Men du måste vara snabb med att skriva upp dej isåfall. Kram!

#24 - - fialia:

Men så trevligt.
ha de Fia

#25 - - Lödder:

Ibland måste man känna efter och ta en paus, sänk dina krav. Det finns inget som säger att man måste publicera ett eller flera inlägg per dag bara för att bloggföretagen tycker det. Hitta din egen takt.
Framförallt glöm inte att leva.

Till top