GRATTIS PÅ TJUGOÅRSDAGEN MIN ÄLSKADE DOTTER !!!

Allmänt / Permalink / 37
Nu har min syster varit här och vi har haft det jätte mysigt!
Vi tog som vanligt när hon kommer en liten krogrunda. Min väninna kom oxå dit och vi åt gott tillsammans. Jag åt kalvlever Anglais och min syster och väninnan tog varsin planka.
Här snackar vi systermys!!! 

Vi har haft det såååååå mysigt ihop dom här dagarna.
Längtar så tills du kommer igen...
 
 Sedan så har vi haft hela stora släkten här då min äldsta dotter fyllde 20 år.
 
Här väcker vi henne på morgonen med sång, paket och tårtbit. Jag suddade på min dotters pojkvän då jag inte vet om han vill vara med här inne på bloggen
Nu är ju båda mina barn små vuxna kvinnor (konstigt) men för mig så är dom mina små gosgrodor i alla fall.
 
Kramar i massor / Jane
 

#1 - - fialia:

Ser helmysigt ut, men visst e de så, barnen blir aldrig "stora" i våra ögon,
ha de Fia

#2 - - kort:

Åhhh...saknar dig och allt kul vi alltid har när vi träffas ♥ och att få bli så ruggigt bortskämd som du och din man alltid gör för mig ♥ ♥ kramar

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Riktigt myyyyyyyys <3
Grattis till 20-åringen mé såklart/Kram

#4 - - Linda Rö:

Ja må hon leva ja må hon leva…
Grattis i efterskott…
Ha en underbar måndag..
Kram

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad härligt att bli uppvaktad på de sättet! :)

#6 - - Tommy:

Sv: Tack fina!
Ja han är snart hemma som tur är!
Kram

#7 - - ansepanse:

vilken mysbild på dig och din syster :)
och fina dottern som fyller år
kramar finaste Jane

#8 - - Paula´s Blogg:

Ser såå mysigt ut ..ja, dedär barnen blir aldrig stora! Min äldsta blir 20 i april, yngre dottern blir 18 i sommar o sonen blir 17 !
Nu har jag skrivit ett nytt inlägg på min blogg :)
Ha en fin kväll!

Kramen om

#9 - - TantGlad:

Stort GRATTIS till din dotters 20års dag och såååå mysigt ni haft det.

Kraaaaam från mig

#10 - - Micke:

Grattis till dottern! Visst känns det konstigt, (men bra), att kidsen blivit så stora. :-)
sv:
Ja, det är en härlig del av den här årstiden. :-)

#11 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Tack! Jag hoppas att det går vägen! :)

#12 - - dianasdrömmar:

Mysigt :) kram Diana

#13 - - Mia:

Graaaaaaaaaaaaaattis i efterskott till 20-åringen, hon ser lycklig ut där minsann :-D

Så härligt att umgås så som du och syster din, bästa vänner ser ni verkligen ut att vara ♥

Kram fina J!

#14 - - Eva`s blogg:

ÅH va mysigt :) så kul för dig att ni ses o har tid grattis till fina tjejen som fyllt 20 :) ...ha en skön dag fina du kramen

#15 - - ansepanse:

Sv: jag hade också blivit smickrad :) ja, kanske inte att ha blivit kallad valp då :D men väl yngre än vad jag är
önskar dig en fin dag
kramar finaste Jane

#16 - - Maria:

Låter som du haft en riktigt härliga dagar :)
Kram

#17 - - Veiken:

Lite avis blir jag, som är ett ensambarn och alltid har önskar mig ett syskon!
Det blir ett rungande HURRA till din dotter från mig! :) Många kramar!

#18 - - amanda :

ah, vilka söta systrar ni är !
det måste vara roligt, en sån liten krogrunda, och äta gott !
ja, JANE, nu har du ju dina barn stora damer, och jag minns
att min äldsta dotter flyttade hemifrån vid 18-års åldern, och hade
precis fått sitt första riktiga arbete !
GRATTISkram på tjejen som fyller 20 !!

ha det bra vännen, kramar !!

#19 - - Therese:

Så är det, de kommer alltid vara små gosgrodor! kram

#20 - - Susanne P:

Mys på högsta nivå!
Grattis till 20 åringen!

Kram

#21 - - camilla:

Å vad kul ni ser ut att ha, din syster och du.
Och ett STOOORT grattis till din dotter!
Kram!

#22 - - Ergo Sum:

*ler* Visst är det underbart att ha en syster?? Ni verkar ha haft det jättemysigt och jag hoppas att ni får ses snart igen!
Vackra döttrar du har! Förstår att det känns konstigt att tänka på dem som vuxna - min äldste son är nu 13 och lika lång som mig och jag tänker varje gång han kramar om mig att han snart är vuxen... Usch! Men samtidigt oundvikligt... Hoppas du har en god vecka Jane! Massor med kramar

#23 - - Eva`s blogg:

tack för ditt söta inlägg eller kommentar hos mig, ja nu är p boten betald men fy va surt 1000kr :( men men hoppas allt är ba med dig kramen

#24 - - Freja:

Så fint ni haft det i helgen, du och syrran!

#25 - - Eva`s blogg:

God morgon Jane ...vill önska dig en underbar helg ta hand om dig/er kramar

#26 - - Eva`s blogg:

smyger in & önskar dig en skön lördag vännen kramar

#27 - - kort:

Pöss och kram och en bästa helg kära syster till dig och din familj ♥ ♥ ♥ ♥ =)

#28 - - Annika:

Grattis till dottern! Fina systrar, förstår att ni haft en fin helg. Kram

#29 - - envingad:

Så myspysigt det ser ut.. ibland önskar jag att även jag hade en syster men jag är glad jag har mina bröder också så klart :) Otroligt att barna växer så det knakar och fort går det också.. min lilla tös fyller 29 bara om några dagar, ändå känns det som igår då hon kom till världen :) Ha det gott och kram till dig ♥

#30 - - ansepanse:

Sv: hej Jane :)
nu finns bilder på fågelsiluetterna om du vill kika in
bamsekramen <3

#31 - - ansepanse:

Sv: tack :)
hoppas att du får en lika fin dag som det verkar bli här, en svag höstsol lyser över nejden
bamsekramen <3

#32 - - Millans Värld:

Oavsett ålder är det underbart med barn.
Jag gillar att mina blivit äldre.
Vi har så himla fina samtal...
Kram

#33 - - Fina Frun:

Åh mysigt! Grattis till dottern!

#34 - - Hörni:

Vilket härligt mys. :)
Stort grattis till dottern!

#35 - - Eva`s blogg:

Jane Jane hoppas allt är bra med dig saknar dig här!!! ta hand om dig/er å ha en skön helg kramar i massor

#36 - - RockBabe:

Vad härligt med så mycket familjemys! Har alltid velat ha en syster. :)

Önskar dig en fenomenalfantastisk helg!

You Rock!!!

#37 - - Eva`s blogg:

Hur kan jag glömma dig!!! har ju känt dig sen jag började blogga för ca ( tänker) 3 år kan det stämma? ja det är en lång tid Jane och du har funnits med sen start massa kramar till dig

Till top