BARN PÅ VIFT !!!

Allmänt / Permalink / 62
Jag tänkte bara slinka in och tala om att jag mår helt OK efter operationen.
Förhoppningsvis så har det gått bra. Men det är lite tidigt att säga ännu.
 Men jag håller mina tummar!
 
Ingen av mina döttrar är hemma.
Den ena är i Barcelona.
Men hon kommer hem på Fredag efter åtta dagars vistelse där. ( Jag längtar såååå efter henne )
 Den andra dottern åkte till Göteborg idag med sin pojkvän.
Dom skall bo på hotell i två dagar med allt vad det innebär.
Självklart så skall dom gå på Liseberg en hel dag.
Det var väldigt trevligt att man kunde boka ett helt paket på en och samma gång. ( Resa, Hotell med måltider och allt samt åkpass på Liseberg ) Kanon ju !
Hoppas att dom får riktigt roligt dom små liven.
 
Själv så har jag gått runt och myst och fixat och trixat i torpet. Det är en fantastisk känsla att vakna upp där på mornarna. Med fåglar och ekorrar som gör mig sällskap i trädården när jag äter frukost och som har blivit så tama så att dom äter ur handen på mig.
Alla dom här djuren finns i min trädgår titt som tätt. Jag måste väl erkänna att rådjuren inte är särskilt välkommna då dom äter upp nästan allt jag tycker är vackert och gott. Haha
 
Ha en fortsatt trevlig sommar nu mina vänner.
Kramar och pussar i massor / Jane 
 

 
 
 

 
#1 - - ✫ Fru Eriksson:

Håller tummarna för dig så de blir Blå....
Ooooo,så underbart med Barcelona där är det ju sååå fint,men...förstår att du längtar :) Liseberg är ju inte helt fel dé heller hihi
Ha en fin dag/Kramar Annmi

#2 - - camilla:

Låter som dina flickor lever livet :)
Underbart!
Men jag förstår att du längtar efter som.
Tur att det finns mobiltelefoner...
Och vad bra att du mår ok.
Kul att höra nåt från dig :)
Kram!

#3 - - ansepanse:

vad skönt att höra att allt är bra med dig Jane, vad härligt med lite liv i trädgården :) fast som du säger, rådjuren kan ju hålla sig därifrån eftersom de ju gärna äter upp allt det vackra
nu är ju snart döttrarna dina hemma igen
Sv: här har vi verkligen inte behövt pusta för att det varit för varmt, men det är som du säger, jag gillar heller inte när det blir för varmt
ha en fortsatt härlig sommar finaste Jane, och jag håller givetvis tummarna för dig
bamsekramen

#4 - - Paula´s Blogg:

Härligt då flickorna har det trevligt :)
Förstår att du längtar efter dem! Sonen är på konfirmationsläger nu o han kommer hem imorgon. Vi har konfirmation på söndag...ganska mycket att göra ...
Kul att höra av dej!

Kramen om

#5 - - Pia - Kakaobönan:

Vad skönt att höra att op verkar ha gått bra. Håller tummarna!
Lite skrämmande att barnen är så stora nu så de tar sig iväg på egna roligheter, skrämmande och roligt! Min son åker till Magaluf nästa vecka så då lär det bli Party!
Ha en underbar sommar!
Kram

#6 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh vad mysigt du har det!
Vad bra att du känner dej bättre nu!
Kram vackra du <3

#7 - - Linda Rö:

Pussar och kramar....
Skönt att höra från dig...
Kram

#8 - - TantGlad:

Häärliga äventyr hör jag här inne. Villken häääärlig film du spelar upp för oss åkso. Helt underbar film. PUSS PUSS på dig!
Kraaaaaam från mig!!!!!!!!!!

#9 - - shadaim12.wordpress.com:

Härligt att allt gått bra med dig fina <3

#10 - - Freja:

Åhh, så kul att höra från dig. Jag håller tummarna jag med!

#11 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag håller tummarna!! :)

#12 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej fina Jane skönt att höra att du mår bra och jag hoppas verkligen att allt har gått som planerat :)
Jag förstår att du längtar efter din dotter själv har jag varit utan min son i fyra timmar och längtar redan han är i Västerås på fotbollscup och ska vara borta i tre dagar.
Vad bra att man kunde boka ett het paket bra att veta för man vet aldrig vad man kommer att bege sig.
gud vad härligt och mysigt med alla dina djur på ditt torp! En dag ska jag ha ett hus och få uppleva allt detta hääääärliga många kramar till fina Jane Carina

#13 - - dianasdrömmar:

Klart att det har gått bra vännen massor av kramar Diana

#14 - - Tina:

Skönt att läsa att du mår rätt så ok, tuff operation förstår jag. Tufft är det oxå när barnen är borta, man längtar ihjäl sig. Ha nu en skön sommar o jag hoppas du får njuta o ha det bra. Kramisar Tina

#15 - - Susanne P:

Jo, så blir det när barnen får eget liv, de flyger och far runt hela världen! ;)

Så härligt att höra att du mår bra!

Kram & puss tillbaks till dej! <3

#16 - - Micke:

Gött att höra att allt gått bra. :-)
sv:
Det gick bra och var RIKTIGT kul! :-)

#17 - - Ergo Sum:

Åhhh, vad trevligt att höra av dig! Håller verkligen tummarna för att du skall få bli frisk!
Dina tjejer verkar roa sig väl - det är bra. Det är den tiden i livet.. *ler* Hoppas du har det bra i stugan Jane och att du får en fin helg!

Kramar

#18 - - Ergo Sum:

Åhh, vad härligt att få läsa om dig igen! Håller verkligen tummarna för att du skall få bli helt frisk igen!

Härligt att dina tjejer roar sig - det är ju precis det man skall göra i den åldern *ler*

Ha det riktigt härligt i din stuga Jane och ta hand om dig! Hoppas din helg får massor med sol!
Kramar

#19 - - Eva`s blogg:

Hallå finaste vännen ...härligt låter det alla fall men var inte allt bra? blir ju orolig för dig ...vem är det som kikar in bakom dig? hi hi ja då saknar du töserna förstår jag :) ta hand om dig o ha det gott kramen i massa

#20 - - Eva`s blogg:

puss på dig med :) vi har pratat löst om att kanske åka till din stad på semestern 2 dagar i sept :) blir det så hopas jag vi ses :) hopas ni har bättre väder än här :/ massa kramar till dig

Svar: Det är klart som korvspad att vi skall ses då.Gulledig och kram / Jane
Jane

#21 - - Veiken:

Det är mysigt när barnen prövar sina vingar och gör utflykter nära eller långt borta från boet! Kramar

#22 - - Mia:

In och önskar Dig snabb tillfriskning och härliga dagar i torpet i sommar, förstår att Du längtar efter tjejerna. Stora Kramen ifr Mia /Pinkladycookbook

#23 - - kort:

Härligt syster yster att det går framåt •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥• visst är livet på landet UNDERBART •♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥• bjud rådjuren på allt gott eller så köp blodmjöl från apoteket så slipper du dem ;) kramar och kyssar från syster dyster ;)

#24 - - Gogummansmamma:

Hoppas att du fortsätter att krya på dig :) Visst är det härligt med sommar :-) Det är ännu roligare att vara mammaledig när man kan visa gogumman en sommarvärld :-) Ha det så bra! Kram

#25 - - Anonym:

Hej bästa du!
Vad härligt för dom att åka iväg lite. Spännande också att åka själv :) Vad mysigt med torpet. Det verkar verkligen vara ett helt underbart ställe..
Ha en fortsatt härlig dag bästa du och skönt att höra att du mår bra..
Stor kram
// Maria

#26 - - Hörni!:

Så underbart du verkar ha det i torpet, och vad skönt att du mår bra, hoppas det fortsätter så! Kram

#27 - - Browneyedgirl:

Godmorgon raring <3 Förstår att du saknar barnen =) Snart är dom hemma igen...hoppas du har det fint. Kramen <3

#28 - - Eva`s blogg:

hoppas din helg varit bra & att du får en skön dag fina du kramen

#29 - - millan:

Hoppas du snart är bättre.....o Liseberg är det bästa det! Och ett torp förstås! Kram

#30 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej! Kikar in och hoppas att allt är bra med dig och att du har det bra ute på torpet tillsammans med alla dina gäster :) ja då inte ormarna då ;) En stor kram till dig Carina

#31 - - Annika:

Vill önska dig en trevlig sommar och håller tummarna att allt går bra. Kram

#32 - - Viveka:

Härligt att vara ung och oberoende.
Kramisar
Viveka

#33 - - Eva`s blogg:

kikar in & ger dig en kram Jane :)

#34 - - Eva`s blogg:

Hi hi du är för go ju :) ja jag satt i 1 timme och blev rätt nöjd :) hoppas allt är bra med dig tjejen massa kramar

#35 - - envingad:

Hej hopp sockertopp :)
Tittar in och kollar så allt är bra med dig men ingen här.. hmm.. jaja.. antar att du är i ditt lilla torp fortfarande och myser :) Ha det så gott min vän och hoppas döttrarna kommer hem helskinnade.. Kramar ♥

#36 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Kom tillbaaakaa

#37 - - Eva`s blogg:

God morgon ....hur är det med dig?? hoppas bra & önskar dig en skön dag kramen

#38 - - Fina Frun :

Stor kram till dig!!

#39 - - Linda Rö:

Skickar en kram..

#40 - - Eva`s blogg:

God morgon finaste vän..hoppas du har det gott i sommar värmen så vill jag önska dig en fin dag kramar i massor

#41 - - Gogummansmamma, Åsa:

Tänker på dig :-) Kram

#42 - - Eva`s blogg:

sköna söndag & jag hoppas du njuter för fullt av den :) kramen

#43 - - Therese:

Såklart jag håller alla tummar för att det ska ha gått bra! Hoppas du har det bra och njuter av sommaren, Kram

#44 - - Eva`s blogg:

Kikar in & kollar om du skrivit nåt skoj :) förstår att du lägger bloggen åt sidan njut o ha det gott vännen kramen

#45 - - Eva`s blogg:

kram å miss you

#46 - - Paula´s Blogg:

Godmorgon från ett regnigt Finland!
Hoppas att du har det bra!

Kramen om

#47 - - Mimmi:

Puss o kram tbx

#48 - - Paula´s Blogg:

Önskar dej en trevlig helg!
Kram på dej, fina Jane <3

#49 - - envingad:

Tittut!
Bara jag som kikar in igen för o se hur du har det :)
Hoppas allt är bra och att du njuter av sommaren
kram till dig

#50 - - Paula´s Blogg:

Kramen om


#51 - - Anonym:

Hej :) Hoppas allt är bra med dig? Stor kram

#52 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane hoppas att du mår bra! Vill önska dig en fortsatt jättefin sommar och hoppas att du har det underbart och får många fina dagar på ditt fina torp :) Ha det superbra fina du många kramar carina

#53 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej igen! Jag kom visst åt en knapp så jag vet inte om min kommentar kom fram. Jag kikar in till dig och vill önska dig en fortsatt jättefin sommar och jag hoppas att du får många fina dagar på ditt fina torp :) Ha det superbra fina Jane många kramar Carina

#54 - - Gogumman:

Skickar över en kram :)

#55 - - fialia:

Hoppas allt e väl med dig, vilken sommar vi har, måste vara skönt på torpet nu.
ha de Fia

#56 - - TantGlad:

Längesedan du skrev, men vill kika in och önska dig fortsatt fin sommar vännen.
Kraaam från mig.

#57 - - kort:

Saknar dig •♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥ Älskar dig syrran •♥•♥•♥•♥•♥ Kom hem och börja blogga igen •♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥

#58 - - kort:

Glömde berätta att jag skaffat mig både Iphone och "padda" så nu kommer jag att synas mer här ;) •♥ kramar i massor •♥

#59 - - Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin sommar!
Kram finaste!

#60 - - Ergo Sum:

*ler* Nu är jag "himma ve" igen.. Vad fantastiskt att det verkar ha gått bra. Hoppas verkligen att det nu - någon vecka senare - verkligen ÄR bra. Tjejerna kanske har kommit hem? Hur som helst så håller jag tummarna för att du har underbara sommardagar. Kram

#61 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hej på dig!
Tänkte bara kika in och önska dig en skön dag. Hoppas du mår bra och njuter på torpet.
Kramar

#62 - - camilla:

Men hallå...dax att komma tillbaka nu,tycker jag :)
Kram!

Till top