TREVLIG HELG !!!

Allmänt / Permalink / 28
Här är det fullt upp med både det ena och det andra så jag har ju inte hunnit gjort något vettigt här på bloggen.
Men det tar jag igen nästa vecka.
Skönt att dyra Januari är överstökad i alla fall...
Så nu vill jag önska er en fantastisk helg !!!
Kramar i massor / Jane
#1 - - Tommy:

SV: Det är det :)

Tack, jag har tinat upp :)
Önskar er med en trevlig helg, själv jobbar jag natt hela helgen!

KRAM

#2 - - Linda Rö:

Önskar dig detsamma härliga vän
Kram

#3 - - MartinaOlsson:

sv; ellerhur ;)

#4 - - Marie:

Tack snälla du!
Såklart glömmer jag inte bort dig, jag läser men är rysligt dålig på att kommentera. Hoppas du får en riktigt finfin helg!
Kram /Marie

#5 - - Livet på landet:

Jag önskar dig detsamma!!

Hoppas på att redorna kommer nästa vecka & då ska du få se resultatet;-)

Kram Helena

#6 - - ansepanse:

jopp, nu är det inte många timmar kvar på januari :)
en fin helg till dig också
kramar finaste Jane

#7 - - Paula´z Värld:

Jag önskar dej en trevlig helg, fina vän..

Kraam

#8 - - shadaim12.wordpress.com/:

Önskar dig detsamma fina du.
kram

#9 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Detsamma till dig, fina du!
Det såg otäckt ut det där med nålen. Brrr
Många kramar!

#10 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Detsamma till dig.
Söt bild på barnet som kastar ut sedlarna.

#11 - - Micke:

Jag tackar och önskar dig och dina detsamma! :-)
sv:
Jag gillade den! :-)

#12 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ha en underbar helg ni också! :)

#13 - - dianasdrömmar:

Ha en härlig fredag raring :) kram Diana

#14 - - Hörni!:

Ja visst är det skönt, snart är det vår. :)

Trevlig helg till dig också! Kram

#15 - - camilla:

Och jag önskar DIG en trevlig helg!
Kram!

#16 - - ergo sum:

Hoppas du får en trevlig helg!! Och visst är det underbart med FEBRUARI!!! Yaaaaaaayyy..

Kramar

#17 - - Fina Frun :

Hoppas du får en fin helg sötnos :)

#18 - - Liinn ♥:

Hahhah! Första bilden x'D

#19 - - Mia:

Vilka härliga bilder Du har hittat ;-) Jaa visst är det skönt med februari, januari var en dyr månad, mycket räkningar. Hoppas de blir bättre framöver. Här skiner solen och man får vårkänslor i kroppen, det riktigt spritter i en. Har städat och röjt i 2 dagar och fått massor gjort, härligt när den där energin infinner sig, då är det bäst att passa på.
Många kramar fina J. Trevlig helg ! Mia

#20 - - yasmine modell mamma och fru:

tack
önskar dig en fin helg.
nu ska här mysas i soffan
kraam

#21 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Ja nu kommer dyra fedbruari istället :)
Killen fyller ju år och då vill jag ju skämma bort honom lite ;)

Hoppas att du får en fin helg och tack för alla uppmuntande kommentarer på min blogg <3

#22 - - Veiken:

Nästa månad är mars och det är den första vårmånaden. Sug på den karamellen :) Kramar

#23 - - bella davis:

åå va snäll du är! händer ikväll då? kramis

#24 - - Eva`s blogg:

önskar dig oxå en härlig helg finaste vännen kram å ta hand om er ..

#25 - - Freja:

Härlig helg till dig med fina Jane!

#26 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej fina Jane!

Tack för alltid dina fina kommentarer som du efterlämnar dig!
Min dator har kraschat(bärbaradatorn måste jag ha utbildning på innan jag kan använda den). Därför har jag inte kunnat svara på dina kommentarer. Önskar dig en Trevlig helg Finaste du!
Många Kramar Carina

#27 - - Viveka:

Trevlig Helg du me!!!
Kramisar
Viveka

Svar: Hej finaste Viveka!Jag har försökt att komma in på din sida massor av gånger men det går inte!!!
Om du ser det här så kan du väl ge mig en länk till dig vännen.
Jag är så nyfiken på hur du har det i ditt nya hus...
Kramar i massor / Jane
Jane

#28 - - browneyedgirl:

Ha en superfin helg du med fina =)
Ja nu är dyra månaden över *hihi* Kraaam

Till top