Rolig shopping på Indiska !!!

Allmänt / Permalink / 36
Igår var min dotter och jag ute och shoppade grejer till hennes rum.
Hon tycker att det är jätte kul att inreda och fixa i sina rum.
Vi var först på Indiska och tittade och där hade dom en asiatisk docka... Det har jag aldrig sett i Sverige förut... Det var kul tyckte vi...
Och vi spökade ut oss i roliga hattar med flor och skrattade så att vi nästan kiknade...
Min dotter har målat den här byrån och skall sätta på knoppar i porslin. Jag tror att det blir jätte fint.

Tyvärr så hade dom rea på kuddar inne på Indiska så jag köpte alldeles för många.
Usch så jag göööööör.....
Det var lite från mig. 
Kramar i massor / Jane
 

 
 
 
#1 - - ansepanse:

en mor-dotter-dag alltså :) vad roligt, vilken utav alla de där knopparna väljer dottern tro
Sv: nej, inte ville jag ta någon bild på eländet inte :)
kramar finaste Jane

#2 - - Shadaim12.wordpress.com:

Vilken mysdag ni har haft du och dottern :))
Haha kuddar får man aldrig för lite av ;))
Kram

#3 - - Tommy:

Sv: Inte den blekaste anningen vad det var som lät .. Men någon i trappen i alla fall.. Tror jag skrämde dom när jag öppnade i boxershorts ! :D

KRAM!

#4 - - yasmine modell mamma och fru:

tack fin fina du.
kraaams

#5 - - Elaine:

Fina knoppar! :)

#6 - - Mimmi:

Mysigt med mamma-dotter dagar...Kram

#7 - - kaffehörnan:

Vad söt. kramar glatt.Är du riktigt nice go.Får du en puss på kinden.
kram

#8 - - browneyedgirl:

Kuddar kan man inte ha för många av =) Vad skoj för din fina dotter att få inreda rummet, det älskade jag med när jag bodde hemma minns jag. Trevlig fredag fina du <3 Kramen

#9 - - dianasdrömmar:

Vilekn mysig dag ni hade stor kram fina Jane/Diana

#10 - - Babs:

Härlig dag ni hade och hoppas du hittade plats för alla kuddar.
Kram

#11 - - Eva`s blogg:

låter som en härlig dag Jane :) fina knoppar åh hoppas man får se en bild då den är klar :) önskar dig en skön fredag kramar i massor

#12 - - Camilla:

Jasså minsann vilken fin dag! Och kuddar kan man väl inte få för många av?

#13 - - Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en fin helg.
Sv; Jo jag har målat den tavlan!
Kram

#14 - - Sanna ;D:

Fin byrå!:D

#15 - - Veiken:

Jättekul med en asiatisk docka - supersnyggt....
Det är alltid fint med en mor och dotter dag. det kan man leva länge på. KRamar

#16 - - ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet! :

åh kul och mysigt! :D

#17 - - Paula´z Värld:

Vilken mysig mamma-dotter dag ni hade!

Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#18 - - Susanne P:

Vilken härlig dag!

Och du, kuddar kan man väl inte få för många av?!

Kram

#19 - - bella davis:

så skönt med fredag! några planer för kvällen :)? kramar

#20 - - Linda Rö:

Låter som en underbar dag...
Mysigt att umgås...
Ha en underbar helg..
Stor kram

#21 - - Maria:

Vilken härlig shoppingtur :)

Stor kram och trevlig helg
//Maria

#22 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh, var köper man hattar med flor?! Jag vill ju ha en sådan!

Vilka mysiga bilder! Det såg ut som ni hade roligt ihop :)

Kram!

#23 - - Freja:

Hahaha, jag har gjort precis samma sak på Indiska när de hade kuddrea! De har ju så många fina kuddar, det går inte att välja...

#24 - - Micaela - En blogg om allt mellan himmel och jord.:

åh så fin blogg! lust att göra ett bloglovin byte?:)

#25 - - camilla:

Hihihi...nä,det är inte lätt då det är rea ;)
Låter som ni hade en fantastisk dag.
Kram vännen!

#26 - - Eva`s blogg:

Kikar in & önskar dig en härlig lördag min vän ..kramen

#27 - - Fina Frun :

Vilken mysig dag tillsammans! Och byrån kommer bli jättefin!

#28 - - julia:

Kolla gärna in min foto blogg http://photoojuliaa.blogg.se

Skulle bli jätte glad :D

Fin blogg!

#29 - - Lina:

Haha måste bara säga att du verkar vara en helt underbart härlig människa när jag läste din presentation! :D Och såg även att du jobbar som frisör, kul! Är det okej om man frågar en liten hårfråga kanske? :)

#30 - - Anonym:

Sånna där dagar är underbara.... älskar när vi gör en sån dag... : )

Jag gillar inte kuddar så jag har inga.... ; ) kankse skulle ta en svänga till indiska då och se om jag kan förändras.... bli kuddälskare.
Kramkram

#31 - - envingad:

Mysigt med en mor o dotter dag :)
och kuddar får man aldrig för många av..
blir så full i skratt angående skyltdockan.. för var det någon som gillade dom och kunde spexa till sig bredvid så var det exet =))
Önskar dig en underbar söndag vännen
Kramar

#32 - - Mia:

Ääälskar kuddar, kan aldrigt få nog av dom och Indiska, har massor av dom, turkosa, lila, orangea och vill ha nya till våren i pasteller..
Kul med mor-dotter dag,fin söndag till fina J. Söndagskram Mia

#33 - - Kort:

Gud så vacker hon är ♥ ♥ Ska bli roligt att se resultatet av rummet. Hoppas allt är bra hos er ♥ Ringer så fort jag får tillfälle ;) kramar i massor min älskade syster ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

#34 - - Eva`s blogg:

Hoppas allt är bra Jane å att du snart är tillbaka mizz you kramen

#35 - - Mia:

Mysigt med en sån dag ihop :-D

Har faktiskt inte heller sett en sån docka, tycker det är roligt när de gör olika även såna för vi är ju inte alla stöpta i samma form :-D

Blir spännande att se slutresultatet på byrån med knopparna på, låter superfint och så kul att göra något eget!

kram fina ♥

#36 - - agnesandersson:

Hoppas du har haft en fantastisk måndag!
kramisar♥

Till top