ADVENT MYS !!!

Allmänt / Permalink / 46
Nu så är det snart 1:a Advent...
 
Vi har plockat fram hälften av julsakerna och det är så mysigt.
Dom röda rosetterna som håller upp draperierna sätter jag upp strax före jul.
Julbyn är på plats...
Vita liljor skall det stå på pianot ända fram till jul.           Ursäkta att mina hemska tår synns på bilden
Tänk vad roligt det är att det är alldeles vitt ute. Jag blev så glad när jag tittade ut i morse...
Nu vill jag önska er en riktigt fin Advent mina vänner.
Kramar i massor / Jane
 
 
 

#1 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Oh så mysigt ni fått det. Ha en fin första advent du med. Otroligt att det redan är 1 advent på söndag.

#2 - - Hörni!:

Visst är det mysigt med snö och advent. Ha en fin första advent du också. Kram

#3 - - Kort:

Så VACKRA advent bilder du ger oss ♥ Ser att julbyn fått en plats som jag gillar så även jättelyktan ;)
Kramar i massor syster yster ♥ ♥ ♥

#4 - - kort:

Vems är foten???? på bild 4 =D

#5 - - Freja:

Så otroligt fint du har det hemma hos dig, ett riktigt drömställe!

#6 - - Micke:

Ser ut som en härlig pyntning. :-)
sv:
Önskar er också en härlig helg och advent!!! :-)

#7 - - Mia:

Åhh såå mysigt Du har pyntat J och vilken fin lägenhet, verkar vara högt i tak. Vackert med vita liljor på pianot, jag har också vita liljor som jag köpte idag fast dom ställde jag i ena fönstret. Kul med Dig i fönstret, du är såå påhittig, MÅnga varma Adventskramar Mia

#8 - - ergo sum:

Mycket vackra bilder - och jag tror nog att skymtar ett vackert bröllopsfoto också.. *ler*

En trevlig advent önskar jag dig med - dig och dina fina flickor.. (även maken kan väl få vara med på ett hörn.. )

Kramar

#9 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad mysigt ni har det :)

#10 - - Synskadad fyra barnsmamma :

hej fina jane! Visst är det härligt med snö för här på morgonen snöar det ordentligt (jag och tvättkorgen tog en sväng till tvättstugan). Till helgen blir det julpynt och de nya gardinerna med domherrarna på ska jag sätta upp i vardagsrummet. ha en jättefin advent många kramar till dig Carina

#11 - - dianasdrömmar:

Så mysigt ni har det :) kram Diana

#12 - - camilla:

Idag ska jag städa och adventspynta.
Oj,ni har ju mycket mer snö än vad vi ha :)
Kram!

#13 - - Browneyedgirl:

Hej =) Så mysigt du gjort. visst myser man om kvällen när det är så mycket ljus.
Kram och ha en toppen fredag nu!

#14 - - Paula´z Blogg:

Oj,vad fint du har det! Jättemysigt :)
Jag har satt fram adventsljusstaken , bytt gardiner, o hängt upp Tro, Hopp o Kärlek i vardagsrummet

Sen idag ska vi o handla till Karleby...!
Lite snö har vi fått här o ca -10 grader har vi..

Imorgonkv julfest!

Kram o ha en mysig första advent!

#15 - - Paula´z Blogg:

Nu måste jag fråga en sak! Hur fick du det sista fotot??

Kramen igen

#16 - - Millan:

Vackert och mysigt.
Har inte fått fram något alls än men däremot köpt tre julstjärnor.
Barnen får hjälpa mig i helgen!
Kram och ha en fin dag!

#17 - - Therese:

Oj vad fint och mysigt du har gjort. Önskar dig en fin helg, kram kram

#18 - - yohanna:

Hej, jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett laptop skin. Jag ber förövrigt om ursäkt om du inte vill ha kommentarer om tävlingar.

Hoppas du är med.
Här är direkt länk till tävlingen: http://yoyossecret.blogg.se/2012/november/vinn-ett-laptop-skin-2.html#comment

Föresten, söt blogg!

#19 - - Tommy:

sv: Tack!

Ja ytterdörrarna i detta lägenhetsområde är snygga :)

Där var det juligt och snö, snön håller sig borta från älskade Malmö ännu :)

#20 - - Paula´z Värld:

Ny bloggadress :) Så du hittar mej igen;)

Kram

Svar: Jag vet inte om min kommentar kom fram till dig på din nya adress.Det har varit problem att kommentera inne på Wordpress bloggarna ett tag.
Men kramar i massor / Jane
Jane

#21 - - ansepanse:

vilket vackert hem du har, hemtrevnaden riktigt lyser fram där i bilderna
en fin första advent till dig också och dina VACKRA tår :)
kramar till finaste Jane

#22 - - Eva`s blogg:

åh va mysigt du har gjort finaste vän ..o det var några söta tår jag ser där bak :) njut av dagen o ta hand om dig kramar i massa

#23 - - Elina:

Hej Jane! Vad har du för planer i helgen? :)

#24 - - fialia:

De samma till dig,
ha de Fia

#25 - - Paula´z Värld:

Hej på dej fina Jane!
Ibland kommer dina kommentarer till mn skräpkommentar. Brukar nog ta dem därifrån:)Och så har jag att jag måste godkänna alla kommentarer..ska kanske ta bort det...

HA en mysig fredagskväll!

Kram,kram

#26 - - Paula´z Värld:

Sv; din kommentar var under skräpkommentarerna! Nu syns den :)
Jag trivs nog betydligt bättre på wordpress...mera att välja på o byggd som Ameliabloggen var :)

Kram

#27 - - Eva`s blogg:

Mm jag trivs här :) så jag slår mig ner ...hoppas ni har det gott å njuter kram kram

#28 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vad mysigt det ser ut, nu kom jag i julstämning!
Måste nog pynta lite i morgon kväll jag med. Önskar dig en skön lördag.
Kramar i massor fina du!

#29 - - Viola Vamp:

Åh vilket härligt hem ni har! Underbart att kika in i.

Stor kram!

#30 - - Mimmi:

TREVLIG ADVENT PÅ DIG MED! KRAM

#31 - - Christina Larsson:

Pilutta dej...för jag såg att det var din fot redan igår =)
Är steget före som alltid ;)
kramelikramar ♥ ♥ ♥ Ringer!

#32 - - Veiken:

En riktigt härligt adventsinlägg. Sååå fina bilder och så fint du har hemma! Adventskramar!

#33 - - Susanne P:

Viss väntar en härlig tid nu, framöver. Fast lite mer snö vill jag nog ha...
Kram

#34 - - Eva`s blogg:

1a advent ljus är tänt i dom flesta hem, men inte här ännu blir försenat jobbar å jobbar men jag önskar dig en härlig 1a advent min finaste vän :) kramar

#35 - - Synskadad fyra barnsmamma-med bebis i magen:

jag vill önska dig en fin första advent! Är nyfiken vad ingår i din julby? Ha en fortsatt underbar söndag många kramar till fina dig Carina

#36 - - Anita:

Visst är det underbart när man får tända första ljuset , äntligen julmys det behöver vi nordbor :)
Kram

#37 - - Maria:

Hej på dig tjejen!

Tittar in och önskar dig en riktigt mysig och härlig söndag :)

Stor kram
// Maria

#38 - - Millan:

Jättemysigt hörru!

#39 - - Fina Frun :

Hoppas du också får en fin advent!
kram :)

#40 - - Freja:

Jag har äntligen lyckts flytta! Nu är jag här: http://frejareddevil.wordpress.com/

#41 - - Freja:

Tack för tipset om den fina skallen, den måste jag ju ha!

#42 - - Annika:

Vilken vacker adventsstake du har i fönstret och fint överallt. Så mysigt. Ha en fin måndag. Kram

#43 - - Fina Frun :

Hoppas du får en fin måndag, sötnos!

#44 - - Eva`s blogg:

Hej fina du ....hoppas allt är bra med dig å ha en härlig dag kram kram fina du :)

#45 - - Pia - Kakaobönan:

Ser verkligen supermysigt ut. Ni har så fin lägenhet!

Nu har jag hittat alla dina kommentarer i skräpposten. Inte lite fräckt va att dina fina kommentarer hamnar där?!
Nu vet jag ju hur jag hittar dem i alla fall.
Tack söta du!
Kram Pia

#46 - - vivekahedlund:

Oj så fint...
Kram
Viveka

Till top