GOTT NYTT ÅR !!!

Allmänt / Permalink / 30
Nu så är julen överstökad och den var fantastisk och lite magisk som vanligt. I år var den ju lite annorlunda mot vad den brukar vara men inte mindre underbar för det.
 
Det har varit lite hektiska dagar så här efter jul med besök hos nära och kära. Vi har haft julafton väldigt många gånger i år känns det som. Riktigt trevligt faktiskt.

Bloggen har tyvärr inte prioriterats nu då det inte funnits tid för den men det får bli nya tag efter nyår.
 
Tänk att det snart är 2013.
Hoppas att det här blir ett jätte bra år.
Så nu vill jag önska alla ett underbart och gott nytt år...
Nyårskramar i massor / Jane
 
#1 - - Anonym:

gott nytt år och god fortsättning =)
kram

#2 - - Susanne P:

Och jag önskar dej ett gott slut på det gamla året och ett gott nytt år!
Kram

#3 - - Mimmi:

GOTT NYTT ÅR vännen!! Många kramar

#4 - - Hörni:

Du verkar ha haft det bra i jul, och det har jag också.
En massa goa nyårskramar till dig också!

#5 - - Annika:

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig finaste Jane. Och att du är inte ensam om att känna att du inte har prioriterat bloggen. Vi kommer igen nästa år. Kram

#6 - - sammelsurium:

Nyårskramar på dig med!

#7 - - Micke:

Gott slut och Gott Nytt År!!! :-D

#8 - - Berra Bus:

Hej Jane
Lite tidigt att önska Gott Nytt År så det gör Jag inte. Jag önskar Dig God fortsättning och Gott slut på det gamla året.
Kramar i massor Berra Bus.

#9 - - fialia:

Önskar dig desamma och visst e de skönt att avsluta ett år o se framåt. Mot våren.
ha de Fia

#10 - - Browneyedgirl:

Godmorgon =) Nytt år nya tag. Härligt. Önskar dig ett gott nytt år fina, ta hand om dig. Kram kram

#11 - - dianasdrömmar:

Detsamma finaste Jane stor kram Diana

#12 - - Linda Rö:

Tack för i år underbara Jane!
Gott nytt år på dig med! Syns nästa år!
Stor nyårskram till dig med!

#13 - - Babs:

Ett gott nytt år till dig också fina Jane.
Kram

#14 - - camilla:

Låter bra att du haft en bra jul.
Och nu ska du ha ett Gott slut och ett riktigt Gott Nytt!
Kram!

#15 - - Eva`s blogg:

åh så mysigt du haft det, klart bloggen inte prio 1 hoppas du får en härlig söndag :) finaste du kramar i massa

#16 - - Tommy:

Sv: Tack och gott slut och gott nytt år fina!

Jag och sambon firar nyår på våra jobb, han till sjöss och jag vaken natt inom missbruksvården!

#17 - - envingad:

Tittut på dig :)
Kikar äntligen in till dig och önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!!
kramisar till dig ♥

#18 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Visst är julen speciell! jag vill önska dig en riktigt gott nytt år och många kramar Carina

#19 - - Maria:

Stor nyårskram till dig tjejen och hoppas morgondagen blir trevlig.

#20 - - Veiken:

Nyårskramar i mängd tillbaka! Hoppas du får ett riktigt fint 2013. GOTT NYTT ÅR!

#21 - - Paula´z Värld:

Gott Nytt År !
Kram

#22 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Ja, jag har inte heller kunnat prioritera bloggen och jag har saknat den lite faktiskt. Men nu är det snart nytt år och nya tag som gäller och jag börjar bli frisk så snart är jag nog tillbaka till fullo igen! ;)

Gott nytt år och hoppas alla dina önskningar för det nya året slår in!

#23 - - Anonym:

Kikar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År, kram

#24 - - Berra Bus:

Hej Jane
Nu får Jag önska Dig ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR. Hoppas 2013 blir riktigt bra för Dig.
Nyårskramar
Berra Bus

#25 - - Eva`s blogg:

ÖNSKAR DIG & DE DINA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR & HA DET BRA FINASTE VÄN KRAMAR

#26 - - Susanne P:

På årets första dag tittar jag in till dej för att önska Gott Nytt 2013.

Kram

#27 - - Eva`s blogg:

GOD FORTSÄTTNING FINASTE BLOGGVÄN HOPPAS DU/NI H AFT DET TOPPEN KRAMEN

#28 - - Josephine Einarsson:

Hej du! Fin blogg och gott nytt år på dig!
Just nu har jag en tävling på min blogg (med fyra andra bloggare) där du kan vinna en värdecheck på 400 kr hos kamda.se! Titta här & läs mer: http://photomemorys.blogg.se/2012/december/vinn-400-kr-hos-kamda.html

Ha det bäst!
Kram

#29 - - Fina Frun :

Hoppas du får ett fantastiskt år!

#30 - - kahrin:

Vilken härlig bild^^god fortsättning! :)

Till top