EN MYSIG DAG !!!

Allmänt / Permalink / 30
Jag råkade bli ett år äldre för några dagar sedan. Dagen började så jätte mysigt med att jag blev väckt med min favoritbakelse (Oscar II:e) rosor och paketöppning. Jag kan tyvärr inte lägga ut någon bild då jag såg bedrövligt nyvaken och skrynklig ut. Haha Sedan så hade min äldsta dotter fixat så att hela familjen fick äta en kanon frukost på hennes hotell där hon praktiserar. Ååååååh!!! Vad gott det var. På kvällen så lagade min gubbe en fantastisk fiskrätt som påminde om Sjötunga Walewska som var en paradrätt på åttiotalet.

Till kaffet så hade han gjort en JÄTTE god jordgubbstårta alldeles själv.Han är väldigt duktig i köket min lille man.
Nu skall jag till torpet och plocka Björnbär.
Det är så vansinnigt gott att göra paj på dom.
Nu önskar jag alla en fantastisk vecka.
Kramar i massor / Jane
#1 - - envingad:

Ett stort GRATTIS i efterskott ♫ sjunger ja må hon leva ♫
En underbar bild på björnbären.. tänk att det kan bli så vackert på foto.
Ha en underbar vecka du med
Kramisar

#2 - - Ergo Sum:

Men vad härligt Jane! Och många grattis då i efterskott! Så roligt att bli uppvaktad på det viset.. *ler*
Kramar och hoppas att du mår väl.

#3 - - Linda Rö:

STORT GRATTIS!!!
Vilken underbar dag!!
Kramar

#4 - - ✫ Fru Eriksson:

Men du...**Grattis** i efterskott/Kram Annmi

#5 - - Marie:

Grattis lite försent Jane! Jag vill också säga tack för att du tittar in hos mig o skriver. Kraam!

#6 - - Hörni!:

Grattis i efterskott! Såg underbart gott ut det där, vilken bra och snäll man du har. :)

#7 - - Gogumman:

Grattis i efterskott!!! Vilken dag du fick, å vad duktig i köket han är din käraste! Osminkade, rynkiga morgonansikten är bara gulligt... såg minsann hur söt lilla gogumman var i morse med kuddavtryck i ansiktet :-)

Svar: Ja, man tager vad man haver ;-)

Kram

#8 - - dianasdrömmar:

Grattis fina Jane bamsekram Diana

#9 - - camilla:

Ett STOOORT grattis i efterskott!
Kan tänka mig att du blev nöjd med din födelsedag.
Kram!

#10 - - Eva`s blogg:

Jag gratulerar jag gratulerar lilla Jane idag ( i efterskott) med blommor & blad jag firar hennes dag lalalalalal :) hipp hipp hurra :) massa kramar till dig fina :)

#11 - - Paula´s Blogg:

Ett stort GRATTIS i efterskott! Härligt att bli uppvaktad :)
Hoppas att nu mår fint!
Kramen om

#12 - - Millans Värld:

Grattis i efterskott finaste!
Kram

#13 - - ansepanse:

GRATTIS i efterskott vännen <3
jag var tvungen att googla på din favoritbakelse för att se vad det var för något :)
din man är verkligen duktig
björnbär är supergott, akta dig bara för taggarna när du plockar
kramen vännen <3

#14 - - ansepanse:

Sv: jag sov ju också hela natten och då är det konstigt att jag är så jättetrött
konstigt, men jag glömmer alltid bort att du är diabetiker, men vännen, ska du verkligen äta sådant då? du måste vara rädd om dig vännen, dina flickor vill ha sin mamma i många, många år, vet du
bamsekramen <3 <3

#15 - - kort:

GRATTIS, GRATTIS ♥ ♥ ♥ ♥ Mysig dag du hade och mycket gott att äta =) och vilken kanonbild på björnbären =) kramar i massor ♥ ♥ ♥

#16 - - kort:

GRATTIS, GRATTIS ♥ ♥ ♥ ♥ Mysig dag du hade och mycket gott att äta =) och vilken kanonbild på björnbären =) kramar i massor ♥ ♥ ♥

#17 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Grattis i efterskott!!

Sv: Jag tror att hunden dock av naturliga orsaker, då den hade cancer.

#18 - - Veiken:

GRATTIS i efterskott! Så mysigt att äta fin hotellfrukost! Min man skulle nog behöva en lektion i köket av din man ser jag!
En fantastiskt fin bild på björnbären! Älskar när dom är riktigt svarta! MUMS! Kramar

#19 - - amanda (marilena):

tre söta flickor, och där sitter ni och myser med
era frukostar !
vi kvinnor åldras som en gammal vin, och blir bara bättre
och bättre med åren ! grattis och skål på dig !
ha det gott vännen - jättekramar...



#20 - - Freja:

Grattis älskade Jane! Hotellfrukost är lyxigt, men inte när jag är på tjänsteresa. Annat är det när jag är ledig och med familjen kan sitta och njuta länge! Och björnbär... Det finns inte här. Hallon är mina älsklingsbär men jag minns första gången jag smakade björnbär, när jag flyttade till Göteborg. Det smakade som hallon i kubik, mycket mer av allt! Lyllo dig som har egna!

#21 - - Micke:

Jaså, du råkade bli ett år äldre? Ja, tänk vilka saker som råkar hända ibland. ;-)
Ser ut som ett ordentligt firande och gott också! :-)
sv:
Ja, teknikens under. :-/

#22 - - Eva`s blogg:

Kikar in & önskar dig en ljuvlig dag vännen kramen

#23 - - Linda ♥:

Ja, det drar ner en mycket mer än man tror faktiskt. Man kan ju inte äta ordentligt, sen är det aldrig roligt att gå runt och ha ont =/ Men nu känns det bättre som tur är! Hoppas allting är bra med dig <3 Kram

#24 - - Linda ♥:

Visst är det gott med paj <3 Min pojkvän tycker inte om det (tråkigt nog) men jag ska allt försöka få honom att tycka om det ;) Kram

#25 - - millan40:

Hej! Vilken härlig dag och grattis på dig i efterskott!!

#26 - - Viveka:

Grattis i efterskott goa Jane!
Meeen vilken smaskig tårta...mums.
Kram.

#27 - - TantGlad:

GRATTIS i efterskott. Härliga goa bilder!
Varmaste goaste kramen från mig!

#28 - - kort:

Kommer in och kramar om dig ♥ ♥ önskar dig och familjen en härlig helg =) kramar i massor min älskade syster ♥ ♥

#29 - - Eva:

Hej på dig vännen ..hoppas allt är bra med dig & att du får en mysig söndag kram

#30 - - Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig en ljuvlig helg massa kramar

Till top