UNDERBARA HÖST !!!

Allmänt / Permalink / 30
Nu är det höst på riktigt här i Stockholm!
Jag satt i trädgården och tittade på min man när han rensade i hallonhäcken. Framför mig var det så här fint och jag var ju tvungen att ta ett kort.
Jag har ställt ner mina stora Daturor (Ängltrumpeter) i källaren. Men en behöll jag kvar uppe i köket.
När jag kom dit i morse så såg jag att det var både röda och vita blommor på den. Konstigt... 
Men väldigt vackert. Jag visste inte ens att det fanns röda daturor. Mina brukar vara gula eller vita.
 Om någon vecka eller så, så är mitt lilla torp helt klart. Det skall på lite små brädor och lite annat lulllull. Fast riktigt klart blir det nog aldrig då man har nya planer hela tiden. Haha
 
STOR KRAM på er allihop! / Jane
 
 

#1 - - TantGlad:

Hösten ja.......den är här i sundsvall nu åkso. Fast det har varit ngr dgr med fantastiskt fint höstväder
Jag förstår värkligen du har fint vid ditt torp på somrarna.
Ditt torp blir så fint så. Fina bilder på torpet och Fina blomman.
Ha det jättegott nu vännen
Kraaaam från mig.

#2 - - Freja:

Härliga höst bilder, så fint det är vid ditt torp!

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Vackert <3
/Kram

#4 - - dianasdrömmar:

Så vackert ute nu kramis Diana

#5 - - Paula´s Blogg:

Härliga höst!
Fast idag har vi 7 grader o mulet..just nu alltså!
Städning o sen handla står på programmet!
Ha en fin helg!

Kram

#6 - - camilla:

Ååå vad avundsjuk jag blir på dig och dina Trumpeter.
Hemma fick jag inte en enda blomma. Och den på jobbet fick EN blomma.
Jaja...bättre lycka nästa år...kanske ;)
Kram!

#7 - - browneyedgirl:

Känner igen det där =) Ständigt massor av bra ideer man måste testa *hihi* Kram och ha en mysig fredag <3

#8 - - ansepanse:

vilka fina änglatrumpeter du har, och torpet är så vackert, du har rätt, man blir aldrig helt klar, planer finns ju hela tiden :)
Sv: vad glad jag blev för din skull Jane, när alla prover var bra :) vet du, jag har haft diabetes i 30 år, så nästan lika länge som du har haft det, 30 ½ är det ungefär nu
bamsekramar finaste Jane och en härligt fin helg till dig

#9 - - ansepanse:

Sv: jag hade också kiss-stickor och blodstickor som man var tvungen att försöka jämföra på burken vilket värde det kunde vara, genom att det var grönt i olika nyanser, första blodsockermätaren jag hade köpte jag själv och den kostade över 1 000 kr på den tiden, det var dyrt, nu får man ju allt sådant gratis
visst har utvecklingen gått framåt
kramar vännen <3

#10 - - amanda:

äntligen Jane - vad länge du satt på tandläkarstolen, hihi...
vackra bilder från din höst torpet !
vi håller på att "städa" på stugan till vintern vila, avstänga vatten och så, du vet ju det själv,

ha nu en fin helg - många varma kramar från mig ! marilena...

#11 - - www.shadaim12.wordpress.com:

Helt underbara bilder.
kram och trevlig helg

#12 - - Eva`s blogg:

Åh vad ljuvligt det är :) hoppas vi kan se det om vi kommer till Stockholm :) vackra blomma oxå Jane ...har pratat med en ansvarig o sagt att vi vill ha någon kompensation för detta oljud så vi får se nu hur det blir :) ta hand om dig/er kramar

#13 - - kort:

Alla årstider har sin charm och det visar dina vackra bilder tydligt ❤ massor av kramar till dig och det är så ROLIGT att du börjat blogga igen =) Kramar i massor och en bästa helg önskar vi dig och familjen ❤❤❤

#14 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag gillar verkligen hösten! :)

#15 - - Ergo Sum:

Hoppas verkligen att du blivit ännu bättre nu! Vackra höstbilder och jag tycker om hösten så länge den är så här vacker och solig! Ha en god helg Jane och ta hand om dig!

Kramar

#16 - - fialia:

Härliga foton, men hösten tycker jag inte om, hua!
h de Fia

#17 - - Eva`s blogg:

God morgon på dig ...önskar dig en ljuvlig dag på alla sätt vännen kramen

#18 - - Millans Värld:

Vilka härliga foton du visar oss.
Ha en toppenhelg!
Kram

#19 - - Susanne P:

Åh, vilken fin Änglatrumpet! Mina favoritblommor.
Jag har haft rosa, orange och nu har jag en vit.

Härligt när hösten visar sig från den där soliga sidan.

Kram

#20 - - Hörni!:

Ja, nu är det höst, så härligt.
Ert torp är helt underbart! Så himla gulligt. Kram

#21 - - amanda:

hej taas ystävä !
ang Tassimo, läs min kommentar till dig, den blev så himla lång !
orka inte upprepa det...men om man gillar latte eller cappuccino,
så blir dem jättegoda ! eller choklad förstås !

kram och halaus !!

#22 - - Veiken:

Det är så vackert på hösten, men trots det är det inte min årstid. Jag har två och det är vår och sommar! Jättefina bilder! Ditt torp ser så mysigt ut! :) Kramar

#23 - - Linda Rö:

Vad underbart det ser ut...och vilka vackra blommor...
Tack för din kommentar till mitt inlägg.. Det finns nog en stor risk att jag hör av mig längre fram
Kram

#24 - - Eva`s blogg:

kikar in till min fina väninna ;) hoppas hon har haft det underbart denna helgen å får en ljuvlig söndag kramen

#25 - - Fina Frun :

Vad mysigt ni verkar ha det ute i torpet :D

#26 - - Maria:

Vad härligt det ser ut att vara. Kul att pyssla lite i sitt alldeles egna smultronställe. Det är verkligen underbart.
Ha en fortsatt härlig söndagskväll.
kram Maria

#27 - - Micke:

Ja, det är en vacker årstid, hösten. I alla fall början av hösten, sen blir det ju mest mörkt, kallt och trist, tycker jag i alla fall. :-)
sv:
Jodå, bilen gillades och nu är den vår! :-)

#28 - - Mia:

Taaaaaaaaack för fina kramisarna, snabbar mig på och ge tillbaka :-D

Jättemysigt med höst, gillar allt till och med höstregn men framför allt lukten av löv, blöta löv, och så färgerna förstås sen att jag får tända massor av ljus gör ju inte saken sämre precis.

kramisar i massor,

Mia

#29 - - Linda ♥:

Dom är faktiskt väldigt mycket mysigare än vad man kan tro. Jätte fräscht och fint i varje motell har det varit =) Hoppas allting är bra med dig där hemma! Kram <3

#30 - - Gogumman:

Det kanske är all kärlek om omvårdnad som lockat fram det röda ;-) Kram

Till top