ÄNTLIGEN OPERATION !!!

Allmänt / Permalink / 49
Jag har fått tid för operation den 20/5 på Spine Center.

Äntligen så kanske man kan bli som en människa igen.
Den här nackvärken molar ju 24-7 och knäcker mig nästan.
Men snart kanske den är ett minne blott. Förhoppningsvis så kan jag slänga alla starka värktabletter som jag måste pilla i mig nu för att överhuvudtaget fungera.
Vårat lilla torp skall bli min rekreations plats efter operationen. Så nu arbetar och sliter vi som djur för att få det sista klart där.
Håll tummarna för att operationen går bra!
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 

 

#1 - - shadaim12.wordpress.com:

Jävlars vilka långa ögonfransar du har kvinna!!!!
Härligt med glädjebesked vad gäller operation, förstår att du ser fram emot den. Det blir som en nystart för dig sen, utan massa mediciner. kram fina

#2 - - TantGlad:

Det är klart det kommer att gå bra. Jag Håller både tummar och tår. Så skönt att du kan njuta i torpet snart. Varm kram från mig.

#3 - - kort:

ÄNTLIGEN, äntligen ♥ Håller tummarna så det knakar och ger dig en stor kram....Ringer dig har en del att berätta ;)

#4 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag håller tummarna extra hårt för dig!!

#5 - - ✫ Fru Eriksson:

Så skönt med op-tid & klart jag håller tummar/Kram Annmi

#6 - - Linda Rö:

Håller tummen stenhårt.. Vad skönt för dig..
Ta hand om dig..
Kram

#7 - - Mia:

Håller Alla tummar o tår jag kan att det ska gå bra för Dig !!!
Klart att det Gör, det G Å R BRAAAA J, så Du kan vara ute sedan i Ditt fina torp. En hel hög med varma aprilkramar ifr Mia
Pinkladycookbook

#8 - - Mia:

Håller Alla tummar o tår jag kan att det ska gå bra för Dig !!!
Klart att det Gör, det G Å R BRAAAA J, så Du kan vara ute sedan i Ditt fina torp. En hel hög med varma aprilkramar ifr Mia
Pinkladycookbook

#9 - - Hörni!:

Härligt. Det kommer bli jättebra ska du se. :)

#10 - - browneyedgirl:

Godmorgon <3 Ska hålla tummarna, absolut. Vad mysigt att få åka ill torpet sen och bara krya på sig. Kram och ha det fint...

#11 - - Vian:

Hej fin blogg du har! läs gärna min och kommentera om du vill :D

#12 - - Marie:

Jag ska hålla alla tummar jag har! Det kommer gå bra, det måste gå bra, så det så :)
Kramar /Marie

#13 - - Paula´s Blogg:

Håller tummarna :)
Ha en fin helg!

Kram

#14 - - dianasdrömmar:

Finis:) kram Diana

#15 - - Dragana:

Oj, det låter lite läskigt måste jag säga. Men jag håller tummarna för att allt ska gå bra! Lycka till!

#16 - - camilla:

Vad skönt att du har fått en tid för operation. Håller alla tummar och tår för dig.
Kram vännen!

#17 - - jessica:

Å håller allt som går för att det ska gå hur bra som helst. Hoppas du får en super bra dag. = ) Kram.

#18 - - ansepanse:

självklart håller jag tummarna för att operationen kommer att gå superbra <3
Sv: vill du ha regnet, jag lovar att skicka den ditåt så fort den visar sig här :)
bamsekramen vännen <3

#19 - - Veiken:

Vilken härlig känsla nu när det börjar röra på sig. Jag hoppas verkligen att operationen lyckas och att du sedan slipper alla värk! Kramar

#20 - - Tommy:

SV: Tack fina! Det värmer enormt mycket!
Hoppas operationen går bra när den blir av och att du slipper värken!

KRAM

#21 - - Micke:

Håller både tummar och tår! :-)
sv:
Tack! :-) Det blev en riktigt bra kväll!

Ha en riktigt bra helg! :-)

#22 - - Maria:

Vad skönt för dig att du fått en tid till att få hjälp. Hoppas allt är bra med dig annars fina du..
Stor varm kram
// Maria

#23 - - jessica:

hoppar in och säger god natt, önskar dig en bra söndag =) kram

#24 - - Annika:

Vad skönt att du fått en tid för operation. Förstår att du längtar. Torpet blir väl en perfekt plats för rekreation. Jag kommer att hålla tummarna den 20/5, lita på det. Vad vacker du är! Kram

#25 - - Emmy:

sv;
Hihih jaaa! Det var det verkligen, blev så himla lättad :D:D Kram!

#26 - - Tina:

Så skönt för dig fina Jane att en gång för alla bli av med den förbaskade värken o självklart kommer det att gå bra, finns inget annat. Många o stora kramisar Tina

#27 - - Eva`s blogg:

Men skönt att du fått tid men såå klart går det bra tjejen :) kommer du ihåg vad jag sa sist? hoppas du får en skön kväll många kramar fina du :)

#28 - - jessica:

Ha en bra söndag. =) kram
/ My two pennies worth!

#29 - - Ergo Sum:

Åhh Jane! VAD jag skall hålla tummarna för dig!! Hoppas innerligt att du faktiskt får bli fri från din smärta! Hoppas också att du hade en fin långhelg!
Kramar

#30 - - Viveka:

Vad härligt med ett torp, så otroligt fint också det blir en härlig rekreation. Jag kommer jag med...(hihi...)
Kramisar
Viveka.

#31 - - Pia - Kakaobönan:

Håller alla tummar jag kan, hårt!
Hoppas du kommer känna dig bra sen!
Skönt med "torpet" som viloplats efter op.
Kram Pia

#32 - - Eva`s blogg:

sänder en STOR kram till dig finaste Jane :)

#33 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Oj snart närmar den sig. Hoppas att du blir helt bra efter den!
Snygga fransar du har! ;)
Kramisar och lycka till nu!

#34 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh, en sak till får jag adda dej på Fb? Och vad heter du där då?
Kram!

#35 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Det är klart att jag håller mina bägge tummar stenhårt och tårna lika så :) Ha nu en fortsatt fin onsdag. många kramar till fina du Carina

#36 - - Freja:

Jag håller tummarna blåa! Så skönt det kommer att bli för dig och er! Och tack för alla fina ord inne hos mig, det värmer!

#37 - - Eva`s blogg:

kram till fina dig hoppas allt är bra med dig :)

#38 - - Eva`s blogg:

God morgon vännen ...hoppas du får en solig dag o ang mina skor så går jag in på deras egen sida www.burberry.com :) hoppas dom är lika sköna som snygga :) ha en ljuvlig dag kramen

#39 - - Eva`s blogg:

Hej fining :) hur är det med dig? hoppas du har det gott i värmen o får en skön kväll kramen

#40 - - Linda Rö:

Kikar in och säger hej...
Tänkt bara berätta att Jag har fått återinföra - äntligen! Så håll gärna tummen framöver...
Kram

#41 - - Eva`s blogg:

Åh Jane då är det imon som det gäller & det kommer att gå så bra & vips så är det över :) vad tyckte du om ESC ? ta hand om dig jag håller tummen kramar i massor

#42 - - Eva`s blogg:

Åh håller tumme o tår för dig vännen :) hör av dig så snart du orkar KRAM KRAM KRAM

#43 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du har det fint!

Kramen om

#44 - - Linda Rö:

Tänker på dig idag och hoppas du mår bra...
Krya på dig gums..
Kram

#45 - - Freja:

Jag har tänkt på dig i dag och hoppas att allt gått bra!

#46 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane! Hoppas att operationen gick bra och att du också mår bra! Ta hand om dig många kramar Carina

#47 - - Marie:

Hoppas att operationen har gått bra! Kram kram /Marie

#48 - - Linda Rö:

Hoppas det har gått bra för dig...
Kram

#49 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Håller tummarna för att operationen gått bra och att du mår bra. Ser fram emot att se mer av ert fina torp.
Krya-på-dig-kramar i massor, finaste du!

Till top