AJ AJ AJ !!!

Allmänt / Permalink / 46
Nu är operationen gjord och förhoppnpngsvis så har det gått bra.
Men jag har så ont i halva kroppen så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Men det är tydligen normalt säger min läkare.
Jag har fått starka smärtstillande tableter som jag äter 4 gånger om dagen och dom hjälper någorlunda. Morfintabletterna tål jag tydligen inte då jag kräks av dom.
 
Tack för alla stöttande och peppande ord. Ni är fantastiska.
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

Men åh din stackare där, skönt att det gick bra dock men att du skall ha så ont,jag lider med dig ta hand om dig fina kram å kram kram

#2 - - Paula´s Blogg:

Stackare..inte kul ;(
Hoppas att du blir frisk fort nu!
Fortfarande problem med bloggen.fi så jag bloggar på blogspot!
Många krya på dej kramar kommer här.../Paula

#3 - - Ergo Sum:

Åhhhhhh Jane!!! Fantastiskt skönt att höra att operationen gick bra. Mindre roligt att höra hur ont du har :( Hoppas innerligt att det snart går över!
Många kramar till dig tjejen!

#4 - - Marie:

Kämpa på vännen!
Kram /Marie

#5 - - shadaim12.wordpress.com:

Härligt att operationen gick bra, tråkigt att du ska ha ont.
Ta hand om dig nu fina du. kram<3<3

#6 - - Freja:

Det har gått kanonbra, det är jag säker på! Nu ska bara det onda bort, hoppas det går fort!

#7 - - Paula´s Blogg:

NU funkar bloggen.fi igen :) Få se hur länge nu denna gång...börjaar bli lite tjatigt faktiskt..
Hoppas att du börjar må bättre snart!
Många kramar skickar jag till dej

#8 - - Susanne P:

Aj, aj, aj, din stackare.
Hoppas nu att du mår lite bättre i morgon.
Jag skickar en bamse krya-på-dej-kram.

#9 - - Hörni!:

Åh stackars dig! Skönt att allt gått bra, hoppas nu att smärtan lättar snart. Kram!

#10 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du mår bättre nu!

Kramen om

#11 - - Marie:

Sv: Tack Jane. Det är lite lite bättre idag, eller det är iaf inte sämre..

Krya på dig nu!!
Kramar /Marie

#12 - - Maria:

Men finaste du, inte kul att ha så ont :( Men skönt för dig att du äntligen gott igenom detta nu.. Du klarar det sista också, å bättre kommer det garanterat bli :D
Stor stor kram fina du
// Maria

#13 - - ansepanse:

åh vännen <3 ligger du kvar på lasarettet eller har du fått komma hem redan?
bamsigaste styrkekramarna till dig finaste Jane <3 <3 <3

#14 - - Therese:

Hoppas allt blir bra nu och att smärtan försvinner snabbt! Kram

#15 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Kramar till dig!!

#16 - - Eva`s blogg:

åh hej snäckan ...hur är det med dig?? har tänkt så på dig :) hoppas det är bättre och att du får en skön fredag tusen milj kramar

#17 - - Paula´s Blogg:

Skickar många kramar...


Kram,kram

#18 - - Tina:

Styrkekramar till dig vännen. Är så glad för din skull att operationen gick bra men lider med dig att du har så ont. Hoppas av hela mitt hjärta att du känner dig bättre. Kramisar Tina

#19 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hoppas allt har gått bra och att du slipper allt det onda.
Ta hand om dig!
Kramar i massor

#20 - - Maria:

Hej bästa du!
Låter som en skön fredagskväll..
Stor kram

#21 - - kort:

Aj, ajjj ajjjj kramar i massor till dig min kära syster ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Nu hoppas vi att allt läker som det ska och att du får bli helt okej igen ♥ ♥ ♥ ♥ Puss och kram och stöd i massor ♥ ♥ ♥ ♥

#22 - - Micke:

Hoppas allt fortsätter gå bra! Krya på dig! :-)
sv:
Visst är det så och när tiden inte tillåts vara en stressfaktor, utan det får bli sent, även mitt i veckan.

Ha en riktigt bra helg och återigen, krya på dig!!! :-)

#23 - - TantGlad:

Skönt att det gick bra ändå.
Jag önskar dig en jättefin helg fina du!
Kramiga kramar till dig!

#24 - - Mia:

Stackar Dig lilla krake...:-( hoppas att det har gått vägen och att Dina smärtstillande hjälper Dig liite i alla fall. Massor av Cyberkramar Ta hand Om Dig finaste. Mia/Pinkladycookbook

#25 - - Eva`s blogg:

God morgon tjejen jag hoppas du mår bättre & får en skön lördag massa kramar

#26 - - Veiken:

Hoppas att det var värt all smärta och oro och att du blir som ny om några veckor! Jag mår också skit av allt som har morfin i sig. Vi blir i alla fall inte narkomaner :) Alltid något bra med det! Många krya på dig kramar och ha det så gott du kan!

#27 - - Linda Rö:

Tänker på dig och krya på dig..
Stor kram

#28 - - Tommy:

SV: Tack fina!

Hoppas värken har släppt och hoppas verkligen operationen hjälper!
KRAM

#29 - - camilla:

Stackare. Hoppas att värken försvinner snart så du kommer på benen snart igen.
Kram!

#30 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Vad skönt att operationen gick bra och jag hoppas att smärtan vill ge med sig så att du slipper att ha så ont!!! Sköt om dig fina du :) och ha en toppenhärlig söndag. Många kramar Carina

#31 - - Eva`s blogg:

Men stackare där lider med dig :) hoppas det släpper för inte skall du behöva ha så ont! hoppas du får en fin morsdag kramen

#32 - - Linda Rö:

Tänker på dig!
Kramar

#33 - - ✫ Fru Eriksson:

Oj,så tufft :(
Kryyis Kraaaaaaaam

#34 - - Browneyedgirl:

Gumman då, man vill bara fram och ge dig en stor kram <3
Skönt att det är gjort, nu får du se till att ta hand om dig extra.
Stor kram

#35 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Fy vad jobbigt! Stackars dej! hoppas nu att du aldrig mer behöver operera dej och att du snart blir frisk!
Kram sötis!

#36 - - Pia - Kakaobönan:

Hoppas det onda försvinner snart så du får njuta av den härliga (förhoppningvis) sommaren!
Kryakramar

#37 - - envingad:

Hej på dig. Har inte varit så aktiv men tänkte titta in och se hur du har det och vad får jag se.. en liten tuss som ligger i sängen.. ojoj.. hoppas allt går åt rätt håll nu så du slipper värken och får börja njuta av sommaren som stundar. Varm kram till dig ♥

#38 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane! Hoppas att du mår bättre och att smärtan är mer eller mindre borta! Ha nu en fortsatt skön torsdag. Många kramar till fina du Carina

#39 - - Linda Rö:

Hoppas du mår bra!
Kram

#40 - - Browneyedgirl:

Hur mår du vännen? Kram

#41 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du har det bra, fina Jane!
Ha en fin fredag o helg!

Kram

#42 - - Eva`s blogg:

Kikar in & undrar hur du har det?? hoppas allt är bra med dig vännen miljoner kramar

#43 - - Linda Rö:

Fortsätter att tänka på dig..
Kram

#44 - - camilla:

Hoppas att allt är bra med dig <3
Kram!

#45 - - Emelie Petersson:

Krya på dig :-)

#46 - - Linda ♥:

Hoppas det känns bättre för dig snart och att smärtan försvinner :) Kramar!

Till top