OLIDLIG VÄNTAN !!!

Allmänt / Permalink / 42
Fy sjutton vad jag tycker att det är tråkigt att VÄNTA !!!
Egentligen så spelar det ju ingen roll vad det är man väntar på, all sorts väntan är urtråkig tycker jag.
Men att sedan vara orolig samtidigt som man väntar är ju helt olidligt.
Det skulle ta ca två veckor innan jag får veta om plippen är malign eller inte.
I helgen så var jag ute med min dotter och shoppade och vart jag än kommer tex på tunnelbanan så ser jag en massa konstiga prickar i folks ansikten.
 
Nu vill jag ha en vår utan en massa skavanker med hjärtat eller plippar ,tänder eller något annat tråk.
Det största problem jag vill ha just nu är om rådjuren skall äta upp mina tulpaner eller inte. Haha 
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
#1 - - shadaim12.wordpress.com/:

Håller tummarna att du får en bra vår. kram

#2 - - Bara Anna:

Hej hej!

Har precis hittat in till din mysiga blogg.

Usch då inte kul med såna där hudförändringar. Men som du skriver, den där väntan på besked är ju ännu värre.

På återseende!

#3 - - dianasdrömmar:

Håller tummarna fina Jane stor kram Diana

#4 - - Paula´z Värld:

Usch ja, det är tråkigt att vänta..

Hoppas att du får en härlig vår:)

Ha en fin dag!

Kram

#5 - - Fina Frun:

Jag hoppas verkligen att du ska kunna njuta av våren utan oro. KRAM!!

#6 - - Linda Rö:

Tänker på dig och håller tummen.. Är övertygad om att plippen är snäll...
Det måste den vara...
Stor kram till dig...

#7 - - Eva`s blogg:

Håller tummen :) hoppas o det tror jag nog att det är din tur nu att allt följer dig som du vill :) härliga sommar hus å ja jag vill också ha vår :) massa kramar

#8 - - ansepanse:

en orolig väntan vill man verkligen inte ha, man liksom kan inte tänka på något annat och precis som du säger så vill man bara ha bagatellbekymmer istället
underbara bilder :) är det från torpet?
och finaste Jane, jag håller alla tummar och tår för dig och tänker på dig
bamsigaste kramarna <3 <3

#9 - - Marie:

Jag håller med dig Jane, vänta är jobbigt! Jag väntade oxå på cancer eller inte cancerbesked en gång. Första beskedet var negativt och efter en operation så var det dags att vänta igen och den gången var det positivt. Men som sagt, det är faktiskt jobbigt vad man en väntar på. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer få en härlig och frisk vår!!
Kramar/ Marie

#10 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- eller hur! :D

#11 - - Veiken:

Tålamod är min absolut sämsta gren Vänta på olika besked typ plippbesked är olidligt!
Underbara bilder du visar idag. Är det från ditt torp?
Kramar

#12 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Det är säkert ingen fara med blippen, men förstår det känns olidligt att behöva vänta på svar. Hoppas våren kommer snart och att du får en bra sådan med massor av energi och glädje.

#13 - - Micke:

Ja, vi får hoppas på en problemfri och snar vår.
sv:
Tack och tack igen! :-)
Nu är överraskningen på plats.
Hoppas du får en riktigt bra onsdag! :-)

#14 - - camilla:

Som sagt...väntan och ovissheten är aldrig rolig.
Men du ska se att provsvaret kommer att vara bra.
Ååå såååå vackra sommarbilder!
Kram!

#15 - - Tommy:

sv: Ja det har varit en tuffperiod, men jag repar mig och är på benen igen ..

Många tankar och funderingar.

KRAM

#16 - - Hörni!:

Usch ja, hoppas verkligen du får ett bra besked snart! Kram

#17 - - Eva`s blogg:

kikar in & ger dig en stor kram finaste vän :)

#18 - - TantGlad:

Villka otroligt vackra trädgårdsbilder. Och nu vill vi apsolut ha våååår.
Kram fina du och ha en kanondag!

#19 - - ergo sum:

Ja jädrar.. usch, vad obehagligt det är med den typen av väntan...

Håller tummarna! Kramar

#20 - - Tina:

Jobbig väntan för dig vännen. Hoppas av hela mitt hjärta att du får en lugn o bekymmersfri vår o sommar. Många kramisar till dig fina Jane. Tina

#21 - - Babs:

Inte kul att gå och vänta.
Men ett som är säkert, det är att rådjuren kommer att äta upp tulpanerna,
Jag har slutat sätta tulpaner.
Kram

#22 - - Anonym:

Otroligt fina bilder! :=)

#23 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du har det bra vännen!
kram,kram

#24 - - Veiken:

Bilderna är precis lika vackra idag....annat än det som finns utanför fönstret! Kramar

#25 - - Kort:

Ett släktdrag det att vi inte kan vänta....allt ska ske NU för att jag ska vara nöjd ;) det har både fördelar och nackdelar, Jag är effektiv men otålig. Väntar lika spänt och otåligt som du på svaret....kramar i massor älskade syster ♥♥♥

#26 - - Micke:

STORT tack! Både från mig och från frugan. ;-)
Visst e´ hon vacker?

#27 - - Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig dag.
Kram

#28 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Håller tummarna på att det kommer gå bra! Jag förstår din frustration två veckor är ju jättelänge när man väntar på ett sådant svar :(

kram!

#29 - - yasmine modell mamma och fru:

ja hoppas du har en fin och mysig kväll
kraaam

#30 - - Freja:

Jag önskar dig en fantastisk vår, och tror att du kommer att sitta i ditt torp och njuta av att se rådjuren smaska på dina tulpaner, för du tycker de är söta och gärna kan få sig ett skrovmål hemma hos dig!
Sv: Förstår att dina minnen från Göteborg är något grumlade. Jag förstår oxå att du snabbt blev accepterad på Styrsö, det finns nog ingen som kan motstå din härliga person!

#31 - - Eva`s blogg:

Hej på dig snäckan...hoppas väntan snart är över med ett glatt besked :) och hoppas att din fredag blir ljuvlig massa kramar

#32 - - Mia:

Hoppas Det är ett bra besked Du får :-)
Håller tummarna för Dig !!
Precis så som Dina vackra bilder vill vi nog alla att våren ska se ut, grönska, blommor och blader och så en kopp kaffe/te på balkongen el verandan med solsken i blick.
Många varma kramar o en skön helg !
Mia

#33 - - Eva`s blogg:

finaste vän...hoppas du har det bra o att allt är ok vill önska dig en härlig lördag kramen

#34 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du har en fin helg!

kram på dej!

#35 - - Viola Vamp:

Håller alla tummar och tår.

KRAMAR!! <3

#36 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane! visst är det jobbigt med väntan... Ta hand om dig och jag önskar dig en härlig söndag :) Många kramar till fina du Carina

#37 - - Eva`s blogg:

Hej tjejen ..ville bara kika in & önska dig en skön kväll kramen

#38 - - Viveka:

Hej Jane.
Önskar Dig den bäst kvällen.
Kramisar Viveka

#39 - - Linda Rö:

Men då... nu vill jag vet hur det har gått..
Stor kram
Tänker på dig vännen

#40 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du får en fin vecka!

Kram på dej vännen

#41 - - Eva:

Men oj va fint här var då :) hoppas din väntan är över snart finaste du kram å ha en fin våffeldag

#42 - - ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Haha, jag tycker inte heller om att vänta :(

Till top