GLAD PÅSK !!!

Allmänt / Permalink / 30
Nu är det inte många dagar kvar !
Jag gillar påsken för det är som julafton light! Samma goda mat men inte den där hysteriska julklappshandlingen. Det räcker med lite godis eller en liten slant i ett fint litet ägg.
Men det är ett litet pyssel ändå att få ihop påsken när man har ungdomar som vill vara med sina kompisar och pojkvänner. Men det fixar sig nog !
På skärtorsdagen så sticker jag till Blåkulla som alla andra kärringar!
Så om vi inte syns där !!! Så vill jag önska er en fantastisk och fin Påsk.
En liten repris från förut...
 
Kramar i massor / Jane
#1 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- Tack så hemskt mycket!! Kram.

#2 - - Linda Rö:

GLAD PÅSK!
Stor kram
Jag sticker till Malmö ist

#3 - - Micke:

Glad Påsk på dig med! :-)
sv:
Javisst är det tufft med övningskörningen ibland. ;-)

#4 - - dianasdrömmar:

Härligt med påsk :)förstår att karln var galen i dig ;) kram Diana

#5 - - Annika:

Tittar in för att önska dig en glad påsk. Jag är säker på att vi kommer att ses på Torsdag. Att påsk är som julafton light var ett bra uttryck. Ha det så gott.

#6 - - camilla:

Jag ska jobba hela påskhelgen. Så för mig blir det ingen lugn helg ;)
Glad Påsk!
Kram!

#7 - - Paula´s Blogg:

Ha en riktigt härlig påsk ! Från mej kommer ett inlägg i morgon före jag åker iväg till Blåkulla ;)

Kram

#8 - - shadaim12.wordpress.com/:

Härligt med påsk, passar på att önskar dig en glad påsk . kram

#9 - - ansepanse:

jag gillar också påsken, det är som du säger, ingen hysteri, inte här hos oss i allafall :)
vi ses på Blåkulla, jag kommer dit jag också :)
kramar och en superfin påsk till dig och din familj

#10 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Kycklingar är så söta!

Glad påsk!!

#11 - - envingad:

Tittar in och önskar dig en superfin
påskhelg med allt vad det innebär :)
Själv firar jag inte påsken på så sätt
förutom några goa ägg och en go middag..
i övrigt blir allt som vanligt hos mig :)
Hoppas du får fint på alla sätt och
hur du än firar
Kramiz

#12 - - Therese:

Vad skönt att plippen var ofarlig! Det är helt olidligt att vänta på såna svar. Jag går nu och väntar på DT av bröstkorg och buk samt på skelettscint. Skitjobbigt rent ut sagt. Glad Påsk på dig! Kram

#13 - - Veiken:

Önskar dig också en riktigt GLAD PÅSK! Här blir inte mycket till påsk. Svärsonen fyller 45 och dotterdottern blir myndig, så det blir firande hela helgen! :) Påskkramar!

#14 - - Freja:

Och vilken snygg häxa du är sen!

#15 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Här var det omgjort ser jag. Vad påskigt och fint du fått. Önskar dig också en glad påsk om vi inte ses på blåkulla imorgon, kvasten är iaf redo nu ;-)

#16 - - Hörni!:

Tack detsamma! Glad Påsk! :)

#17 - - kaffehörnan:

Hej vännen
Vad underbart fint med påskpynt
Glad Påsk. kram

#18 - - Tommy:

Sv: Tack det ska jag!
Jobbar natt hela påskhelgen!

KRAM

#19 - - Eva:

Låter härligt vännen ...jag önskar dig också en underbar påsk å ta hand om er kramar

#20 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Vad glad jag blir! För nu kan jag skriva kommentaren direkt och slipper att gå längst ner som tidigare. För du har ju alltid så många kommentarer :) Så jag hoppas att Iphone är på min sida alltså kommentarfältet högst upp. och innan jag har hunnit kommit längst ner för att skriva min hoppar Iphone ur och jag får börja. Om jag har en sådan tur annars går det helt enkelt inte att komentera. Jag vill också önska dig en toppenhärig påsk :) Många påskkramar till fina Jane Carina

#21 - - Följ vår resa från tankar till färdigt hus:

Vi ses på Blåkulla - Glad PÅSK!

#22 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Trevlig påsk!
Själv blir det matlagning till mig, min yngste son och pojkvännen.

#23 - - Viveka:

Vilken fin blogg Du har införskaffat.
Önskar Dig och Din familj en Glad Påsk!!!
Kramsiar
Viveka

#24 - - Tommy:

SV: Haha, verkligen!

Tack detsamma fina!
KRAM

#25 - - TantGlad:

Vill önska dig en fortsatt fin låååååååångfredag och Gla Påsk!
Kramen.

#26 - - Eva:

kikar tillbaks & hoppas du har det mysigt och ja du hade rätt det var Linda : jag sa till henne att Jane är den jag vill träffa om jag besöker Stockholm :) vissa känner man bara klickar med :) ta hand om dig fina kramen

#27 - - Eva:

kikar in & önskar dig en ljuvlig påskafton :) många kramar

#28 - - Emi:

sv: Det gick bra :D fast jag var sjukt utmattad efteråt
Glad påsk!!!

#29 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du har en bra påskhelg!

Kram

#30 - - bara anna :

Hoppas du har en skön påskhelg med goa vänner och god mat!

Kram

Till top