FÖRHOPPNINGSVIS EN OFARLIG PLIPP !!!

Allmänt / Permalink / 31
Igår så var jag på tumörenheten igen!
Jag skulle visa upp plippen under ögat som dom tog bort förut.
Och den var helt ok. Men tror ni inte på sjutton att dom hittade en till liten plippjäkel på överläppen.
Här får jag en bedövningsspruta innan dom skar bort den lilla plippen.
Det gjorden inte så ont men jag gillar inte att jag har små canser plippar i ansiktet. 
Sedan att gå och vänta på svaret om den är farlig eller ej är ju oxå jobbigt. Hua
 
Nu vill jag önska alla er en jättefin helg.

Kramar i massor / Jane

#1 - - Micke:

Jobbigt! Hoppas det gick bra. Vi är ju i den åldern då vi bör kolla denna helvetiska sjukdom extra mycket.
sv:
Tack! Det känns mycket bättre idag!
Ha en riktigt bra helg!!! :-)

#2 - - Hörni!:

Vad tråkigt och jobbigt! Håller tummarna att den är ofarlig, den lilla plippen.
Kram

#3 - - Anonym:

Trevlig helg till dig! Vilken fin blogg du har här!

Kram,
Lisa

#4 - - Marie:

Fy vad läskigt.. Hoppas verkligen att det är en ofarlig plipp!!
Kram o trevlig helg
/ Marie

#5 - - Paula´z Värld:

Vilken tur att du fick mina kommentarer :) Vet du varför man inte slipper till Annikas blogg idag?

Ska försöka på nytt lite senare

Ha en trevlig helg


Kramen om

#6 - - Paula´z Värld:

Hihi, tydligen kom mina kommentarer i massor.....:)

Kramen igen

#7 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

vad jobbigt!! hoppas det det är helt ofarligt!

Ha en fin helg :)

#8 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas verkligen att plippen är ofarlig.Tycker att det räcker med elände nu.(roligt att inte bara jag har problem att få fram kommentaren blev ju ganska många innan jag gav upp)
Ha en jättebra helg och krya på dig kramar i massor.

#9 - - Millan:

Vad besvärligt... Håller tummarna!!❤

#10 - - TantGlad:

Käre vän! Jag hoppas på allt gott!
Ha det nu så bra i helgen och här får du en stoooooooooor KRAAAAAAAM!

#11 - - Ting:

Åh, hoppas den är ofarlig!
Kram!

#12 - - Therese:

Åh jag vet hur jobbigt det är att vänta på svar. Håller tummarna för att plippen är helt ofarlig. Kram på dig och ha en fin helg, oron till trots!

#13 - - Eva`s blogg:

NÄÄÄÄÄ....va fasen är detta, men varför ??? jag håller min tumme på att allt är ofarligt såå klart min fina vän nu får det väl räcka....kramar kramar :) ha en mysig kväll

#14 - - Mia:

Håller Alla tummar jag har att BLippen är ofarligl Hoppas Du får en skön helg med lite sol. Kanske en tur till Ditt fina hus på landet. Många varma marskramar Mia

#15 - - Tina:

Styrkekramar till dig o hoppas du kan njuta lite av helgen. Kramisar Tina

#16 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Usch för att få hudförändringar. Men bra de hittade den direkt. Hoppas det inte är något farligt.

#17 - - ansepanse:

mm, vad jobbigt att vänta och vänta och bäva innan man riktigt vet, men jag håller alla tummar och tår för att den är en helt liten ofarlig plipp
bamsigaste kramarna till finaste Jane <3 <3

#18 - - Freja:

Så eländigt! Och jobbigt att vänta! Jag gjorde mammografi för några veckor sedan, och trots att det bara är rutin så går jag ändå och oroar mig några veckor efteråt att det ska dyka upp ett brev från dem... Hoppas du fått ditt besked nu, jag är säker på att det var en lika ofarlig blipp den här gången!

#19 - - lena:

Håller tummarna för att de är ofarligt!.Stor kram Lena

#20 - - Babs:

Hoppas verkligen att den är ofarlig, inte kul att gå och vänta på svar.
Kram

#21 - - Linda Rö:

Men gumman. nej jag tycker inte heller om att du har plippar i ansiktet heller...
Sluta nu..
Ta hand om dig och jag håller tummen att detta var den sista...
Stor kram

#22 - - fialia:

Bra att de såg den med en gång, men man kan ju få sånt utan att det är ngt, men förstår att det är jobbigt att vänta,
ha de Fia

#23 - - camilla:

Måtte den vara ofarlig...och den sista dom hittar.
Kram vännen!

#24 - - Ergo sum:

Men usch!! Jane! Hoppas verkligen att det inte var något farligt. Att det är en blipp och inget annat...
Och så önskar jag dig en bra vecka och att du snabbt får svaret så du slipper vänta..

Kramar

#25 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Vad roligt att du har börjat att blogga igen!!! :) Men usch vad tråkigt med det andra... :( Jag får hålla med tant glad på det goda... Sköt om dig tjejen och skickar dig många styrkekramar Carina

#26 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Usch stackars dej! Men du är så tapper min lilla Hollywood-kvinna! Du är så fin och jag älskar att du delar med dej av foton på dej ialla situationer.

Stor kram! Det är nog ingen fara denna gång.

#27 - - Mimmi:

STOR KRAM TILL DIG

#28 - - Veiken:

Jag tror att den nya plippen är lika ofarlig som den första,Jättebra att dom tar bort eländet, så det inte blir något otrevligt av den! Kramar

#29 - - Viveka:

Hej Jane.
Hoppas det är bra med dig efter sista ploppborttagningen.
Kramisar

#30 - - Fina Frun :

tänker på dig!

#31 - - ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Usch, läskigt det låter :(

Till top