ETT PYTTELITET INLÄGG IGEN !!!

Allmänt / Permalink / 59
Min mamma och pappa var här i Torsdags. Vi var och fikade på konditoriet där min dotter praktiserar.
Det är så roligt varje gång dom kommer hit.
Min gulliga pappa drar sig lite i hängslorna...
Sedan så åkte vi till Bromma Blocks och shoppade kläder åt mamma.
Hon ville ha en likadan skjorta som jag har på mig på den översta bilden.
Men hon tog den här färgen istället. Jag skall nog oxå införskaffa mig en sådan...
 
Jag tänker nog fortsätta att pausa ett litet tag till då min äldsta dotter har sitt sportlov nu i veckan. 
 
Kramar i massor alla fantastiska människor. / Jane
#1 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vilka fina bilder!

Och vad din pappa verkar go!

Trevlig helg på dej <3

#2 - - Paula´z Värld:

Härligt med besök :)
Jag håller på o flyttar över min blogg till bloggen.fi...Men allt inte klart än..har loggat in med den bloggen i detta svar nu :)
Sv.: jo, köttfärs menade jag nog ;) Dom åt med god aptit...nu har dottern Jessica ingen feber mera. Håll tummarna för att hon är feberfri ikv o att inte febern dyker upp i morgon igen!

HA en fin "bloggledighet" :) Hoppas att fredagsmyset blir bra :)

Kram

#3 - - ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!:

Härliga bilder :) Önskar dig en fin fredag!
Kram

#4 - - ansepanse:

vad härligt med besök av mamma och pappa, de är så fina dina föräldrar
önskar dig också en fin-fin helg
massor av kramar

#5 - - SveaBlogg.se:

Trött på din design?

Låt oss skapa en unik design åt er gratis!

Just nu erbjuder vi er en skräddarsydd design för din blogg.
Läs mer: www.sveablogg.se

#6 - - shadaim12.wordpress.com/:

Så häligt med kvalitetstid med familjen,
hoppas du får en toppenhelg, kram

#7 - - TantGlad:

Goa och Fina bilder Jane.
Tittar in och önskar dig en finfin helg och naturligtvis med massor av solar.
Massor av goa kramar från mig!/ annechristine

#8 - - Tina:

Kikar in för att önska dig en härlig helg vännen. Kramisar Tina

#9 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Kul med föräldrabesök och mys med familjen. Ha en skön sportlovsvecka.

#10 - - Babs:

Vilken trevlig fikastund, hoppas din mamma fick sin skjorta.
Kram

#11 - - Berra Bus:

Hej Jane
I Göteborg skulle din pappa kallas en Go Gubbe. Med en så fin mamma behöver Du inte bekymmra Dig för ålderdommen.
Som sagt var Du är ju fin redan idag.
Ta den paus Du behöver, Jag är van att vänta och det gör Jag gärna.
Kramar till bara Dig.

#12 - - Micke:

sv:
Ha en riktigt bra helg! :-)

#13 - - dianasdrömmar:

Mysigt med besök, härliga bidler kram Diana

#14 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad trevligt med en fika :)

#15 - - Tommy:

Sv: Tack så jätte mycket!

Haha, gör det . satt han ner? skrattar!

Ha en fin helg du med, och sjukt snygg färg på hängslena din far har!

#16 - - Hörni!:

Vad mysigt med besök av fina föräldrarna. Ha det så jättebra under pausandet. Kram!

#17 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

Vad roligt att han var på besök! :)

#18 - - Eva`s blogg:

hej hot woman :) fina ni är o visst skal du en pause ta hand om dig o dina ses snart kramen

#19 - - Veiken:

Det ser så mysigt ut med tre generationer på samma bild. Inget går upp mot familjen och kan man samtidigt passa på att hälsa på dottern där hon praktiserar blir fikat dubbelt så gott! Kramar

#20 - - ebba:

kollade du på melodifestivalen idag ? isåfall tyckte du rätt låt vann ? :)

#21 - - fialia:

Härliga skjortor, så ni har sportlov nu, här i trakten har de lov vecka sju.
ha de Fia

#22 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du får en fin Söndag!

kram

#23 - - Eva`s blogg:

Hej på dig ...hoppas du har det bra¨å att din dag blir härlig o att du snart kommer igen ;) kramen finaste vän..

#24 - - Paula´z Värld:

Sv; fick så många skitiga kommentarer..hålls här nu :)


kram

#25 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hoppas du haft en trevlig helg snygga du! <3

#26 - - Paula´z Värld:

Behåller denna blogg tillsvidare :)
Det är många i morgon, så vi får se hur jag gör...

kram

#27 - - Eva`s blogg:

Finaste vännen ...hoppas du haft en skön helg ..så vill jag önska dig en skön måndag många kramar

#28 - - Paula´z Värld:

Ha en härlig vårlig måndag!
Själv är jag ganska ledsen idag ;(
HAr flyttat tillbaka till wordpress av olika anledningar...

kramen

#29 - - Mimmi:

Tjusig skjorta på tjusig tjej :-) Kram

#30 - - Freja:

Sportlov är härligt! Jag är så glad att jag fick en stund med mina barn på deras sportlov, riktigt energikick!

#31 - - envingad:

Va goa dom ser ut dina föräldrar..
Hoppas ni haft en toppenvecka och fått njuta av ledigheten :)
Kramar till dig

#32 - - Gogummansmamma:

Kul med en liten uppdatering mitt i pausen :) Kram

#33 - - Fina Frun :

Njut av sportlovet :)

#34 - - Eva`s blogg:

God morgon ...hoppas du har det bra å jag önskar dig en super fin dag många kramar

#35 - - Berra Bus:

Hej Jane
Ha en bra bloggpaus och ett bra sportlov med dottern.
Kramar till Dig.

#36 - - Eva`s blogg:

Hej på dig ...hur har du det? här är det bra å snart dags att ge mig till jobbet :( önskar dig en härlig dag kramen

#37 - - Annika:

Hoppas ni haft ett fint sportlov. Det verkar vara så mysigt café som din dotter jobbar på. :) Fin färg på skjortan din mamma köpte. Kram

#38 - - Viveka:

Hej Jane. Va kul att du tittade in hos mig.
Jag publicerar inga kommentarer av olika anledningar.
Kramisar
Viveka

#39 - - Kort:

Kramar i massor syrran ♥♥♥ visst är det konstigt hur fort tiden rusar iväg och hur lite tid som ibland finns till saker som vi ändå tycker är roliga, t.ex bloggen. Underbara bilder och mamma som älskar vackra kläder blev säkert stornöjd med sin fina skjorta ♥ =)

#40 - - Eva`s blogg:

God morgon ...va kul att du hälsar på fast du har en liten pause :) hoppas du njuter och har det bra kramar fina du

#41 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du har det bra , fina Jane!
Här är det kallt idag o det ska städas o tvättas....
Vattengympa ikv :)

Kram/Paula

#42 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#43 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#44 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#45 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#46 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#47 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade Jag hoppats på detsamma, trodde en kompis skulle höra av sig med positiva besked men inte.Det blir en helg i TV soffan istället.

#48 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas du får en bra helg trots bloggpaus. Själv hade jag hoppats på ett positivt besked från en kompis, men det blir troligen en helg i TV soffan
kramar till Dig

#49 - - Berit:

Hej Jane
Hoppas du får en trevlig helg trots bloggpaus.Själv hade jag hoppats att en kompis skulle höra av sig, men det blir nog TVsoffan istället.

#50 - - Bera Bus:

Hej Jane
Varför går det inte att kommentera längre.

#51 - - Paula´z Värld:

Godmorgon!
Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#52 - - Paula´z Värld:

Godmorgon!
Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#53 - - Paula´z Värld:

Godmorgon!
Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#54 - - Paula´z Värld:

Godmorgon!
Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#55 - - Paula´z Värld:

Godmorgon!
Önskar dej en trevlig helg!

Kram

#56 - - Paula´z Värld:

Önskar den trevlig helg!

Kramen

#57 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du har det bra !
Har tagit upp min gamla blogspotblogg nu. Blev ju en massa strul med bloggen.fi

Ha en härlig helg!


kram på dej

#58 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du har det bra !
Har tagit upp min gamla blogspotblogg nu. Blev ju en massa strul med bloggen.fi

Ha en härlig helg!


kram på dej

#59 - - Tess:

Vad mysigt det ser ut! :) Kram

Till top