EN LITEN BLOGGPAUS !!!

Allmänt / Permalink / 18
                                                   
 
                                   
Nu tar jag en liten bloggpaus men jag kommer snart tillbaka.
Kramar i massor / Jane
#1 - - Hörni!:

Hoppas du mår bra, ha det så bra under din paus. Kram

#2 - - Ergo Sum:

OK - då väntar vi tills du är tillbaka!! Ta hand om dig Jane!

Kramar

#3 - - Fina Frun :

kram på dig!

#4 - - Berra Bus:

Hej Jane
Det där lät nästan som ett reklamavbrott i TV4,så Jag gör väl som vanligt byter kanal. Hoppas inte avbrottet blir för långt.
Kram iallafall

#5 - - Anonym:

Jag saknar dig redan, men hoppas du får det bra under din paus!

#6 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Jag kommer att sakna dig! Det gör jag redan... Ta hand om dig och jag hoppas att du snart är tillbaka :) Många kramar till finaste dig Carina

#7 - - Stellathedog:

Synd att du nu har paus när jag just börjat hitta tillbaka till bloggeriet! Alltid roligt att titta in och läsa hos dig. Hoppas allt är bra. Kram

#8 - - Eva`s blogg:

Hoppas allt är bra med dig tjejen å kom snart tillbaka kramar

#9 - - Therese:

Ha det gött, see yah! Kram

#10 - - Linda Rö:

Hoppas du kommer tillbaka snart.. kommer sakna dig..

Stor kram

#11 - - Berra Bus:

Hej Jane
Det blev lite längre reklampaus än jag tänkt mig. Just känns det lite tomt,hoppas Du kommer tillbaka till bloggandet snart.
Kramar till bara Dig

#12 - - TantGlad:

Kommer sakna dig vännen. Men ibland så är en paus behövligt.

Kramar i massor!

#13 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej Jane! Vill bara önska dig en fin och solig dag :) Kramis Carina

#14 - - Berra Bus :

Nu får det vara slut på bloggpausen.
Vill läsa om mer fadäser och glädjeämnen i vardagen. (pratat med banken om testamente är nog inte så enkelt som jag trodde)

#15 - - Gogummansmamma:

Hoppas allt är bra! Vi ses sen! Kram

#16 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Pausa du så länge du behöver. Vi finns här och väntar!
Kramar i massor finaste du!!

#17 - - Sanna ;D:

Hoppas du kommer tillbaka snart!:)

#18 - - Maria:

Stor kram och kom snart tillbaka :)
//Maria

Till top