DUNKA DUNKA PÅ CLUB OCH I MUNNEN !!!

Allmänt / Permalink / 34
Igår kväll så var jag och min yngsta dotter på konsert. Vi träffade upp hennes kompis och hennes mamma som förövrigt är en väninna till mig.
Vi började på Tacobar där vi åt och vi riktigt vuxna tog varsit glas vin till maten.
Sedan så gick vi vidare till Debaser där konserten skulle hållas. Jag tror att min dotter tyckte att det vara ganska spännande att vara där. 
Hon var jätte duktig den där Lucy Rose... Fast det gick ju inte att koppla av riktigt då min tandjäkel värker och dunkar hela tiden.
Nu skall jag skynda mig iväg till tandläkaren igen. Måtte han fixa bort det onda.
Min dotter gjorde en perfekt tandläkar fläta på mig. Så jag slipper bli kladdig eller blodig i håret. Haha
 
Kramar i massor och en trevlig helg / Jane
 
 
 
 
#1 - - Maria:

SV: Detsamma till dig tjejen :)
kram kram
//Maria

#2 - - Paula´z Värld:

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren! Härligt hår alltså :)

Ha en fin helg!
(vi får ju ha en ledig helg från ladugårdsjobbet...el M rättare sagt, så nu har vi en riktig helg )

Kram

#3 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

härliga bilder! :)

#4 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Det låter som en väldigt trevlig kväll! :)

#5 - - TantGlad:

Hörru.....en jättesnygg fläta på en snygging!
Önskar dig en toppen helg!
Kramar från TantGlad!

#6 - - ansepanse:

vilken fin fläta och jättelång :)
hoppas att det gick bra hos tandläkaren
en fin helg till dig
kramar

#7 - - Millan:

Jättehäftig fläta. Hoppas att tanden får fan!

#8 - - Micke:

Kul att gå ut och roa sig med sina barn. :-)
sv:
Ja, en tur till Stockholm kan också bli aktuell!
Nu har jag 11 bloggare att besöka. Det här kan bli hur kul som helst!!! :-)

Ha en riktigt bra fredag och en lika bra helg!!! :-)

#9 - - shadaim12.wordpress.com/:

Vilken duktig dotter du har som kan göra så fina flätor :D
trevlig helg fina du. kram

#10 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jag älskar era hår så fint. Hoppas tandläkaren kunde hjälpa dig med värken. Kram

#11 - - dianasdrömmar:

Fin du är :) kram Diana

#12 - - fialia:

Åhh så snygg"fläta". Så trevligt att gå på konsert tillsammans med dottern.
ha de Fia

#13 - - ebba:

sv : tack så mycket :) [sent svar]

#14 - - Hörni!:

Vilken underbar fläta!
Hoppas det gick bra hos tandläkaren, så där kan du ju inte ha det!

#15 - - Eva`s blogg:

Så tjust fläta :) snyggo *s* härligt ni hade det men stackare jag hoppas din värk försvinner snälla så du kan ha det gott utan dunka dunka ha en go kväll kramen

#16 - - Freja:

Men eländes tand att krångla och förstöra för dig! Hoppas tandläkaren kan fixa det och att du kan glädjas åt att vara fin i din häftiga tandläkarfläta!

#17 - - Veiken:

Hahaha! Tandläkarfläta, hoppas den uppförde sig hos käftis och att ditt onda försvann! Kramar

#18 - - ergo sum:

Usch för dunkadunka i tanden - yay för dunkadunka på klubb!! *ler*

Mor och tös lika fina i håret! Snygg dyedipp (?) din tös gjort!

Hoppas helgen varit bra!

Kramar

#19 - - Tommy:

SV: Tack så jätte mycket!

Debaser har vi här i Malmö med, dock aldrig varit där.

#20 - - Tina:

Hoppas det gick bra hos tandläkaren o att dufått njuta av helgen. Älskar flätan, så fräck. Kramisar Tina

#21 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas Du har haft en bra helg och att tandvärken har gett med sig så Du slipper ta värktabletter.Själv har Jag haft en underbar helg trots lite sorgliga minnen.
Kramar i massor/Berra Bus

#22 - - Eva`s blogg:

Fina du .....hoppas allt är bra å att tanden har gett upp! hoppas även solen har lyst över dig/er så ni har kunnat njuta ha en go kväll kramen

#23 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Vilken envis tand :) Ni verkar trots tandvärken ha haft det trevligt! Ha det så gott och jag hoppas att värken snart ska ge med sig :) Många kramar Carina

#24 - - yasmine modell mamma och fru:

tyvärr blev det inte de.
Hoppas du har en fin kväll
kraam

#25 - - lena:

Jättefin fläta!!.Vad synd att kvällen förstördes lite av det onda ..Hoppas du snart slipper värken, och att det går bra hos tandläkaren!!! Kram Lena

#26 - - Babs:

Ja, fixa bort den där tandvärken nu.
Mysigt ni haft det och vilken härlig och fin fläta.
Kram

#27 - - Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig en skön måndag fina du kramen

#28 - - Fina Frun :

Hoppas du får ordning på tanden! Kram :)

#29 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej Jane! Har en ny bloggadress som inte fungerar att komma in på när man trycker på länken! Jag har öppen blogg men det fungerar när man skriver adressen. Så här kommer min bloggadress: carinasnilssons.blogg.se Du brukar vara duktig på att kika in och har saknat dig :) Hoppas att du mår bättre och ha en underbar måndag många kramar till dig Carina

#30 - - Pinkladycookbook:

Jättefina fläta J, hade en så´n när jag var liten minns jag en gång.
Fiskbensfläta tror jag att den hette.
Hoppas Din tanvärk är borta Nu för det är det värsta som finns, man har ont precis överallt !!!
Ha en fortsatt fin vecka !
Kram Mia

#31 - - Susanne P:

Vilken härlig kväll!
Hoppas att du fått ordning på den dumma tanden.
Kram

#32 - - Gogummans.m. :

Så fin du var :)))

#33 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vad fina foton! Ni är så söta så!
Hoppas det gick bra hos tandläkaren och att din bloggpaus blir kort! :)

#34 - - evvis:

fin blogg :)

Till top