NYSTUCKEN OCH FYNDSHOPPAT !!!

Allmänt / Permalink / 36
Nu så är proceduren överstökad och allt gick bra...
Jag var så vansinnigt nervös så dom fick ge mig dubbla doser av stesolid direkt i blodet.
Visst gjorde det ont men det gick mycket bättre än vad jag hade trott.
Jag svarade bra på behandlingen så nu blir det operation och förhoppningsvis så blir jag bra i nacken efter den... 
Här sitter jag nyss hemkommen och är lite lullig efter dom lugnande injektionerna.
Där plåstret sitter stack dom in den långa nålen ända in till ryggraden. Hua...
 
På väg hem så gick vi förbi Lindex. Min man tyckte att jag hade varit jätte duktig. Så han sa.
-Om du orkar så gå in och köp vad du vill. (Klart jag gjorde!!!) Det blir man aldrig för trött för... Där inne var det super REA och kläderna var nästa gratis.
Sagt och gjort det blev lite kuliga och färgranna vår och sommakläder.  För en ynklig summa.
Allt det här kostade mindre en ett par jeans... Haha! Och då fick jag med galgarna oxå...
 
Kvällen innan så gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag gjorde kroppkakor.
Receptet hittade jag inne hos Babs och det blev JÄTTE gott ,vi åt upp allihop på några minuter. 
Vi åt dom tilsammans med skirat smör och kall ovispad grädde samt rårörda lingon.
Det gick snabbt och enkelt att tillaga ca: 45 min.
Klicka på tallriken så kommer ni till hennes blogg. 
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Paula´z Värld:

Vad skönt att det gick bra :)
Sv. kramens dag cirkulerar på feijan idag, Visste inte heller..

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

#2 - - kaffehörnan:

Men tack rara du för dina ord
Du är bara för läcker. Skönt de gick bra för dig, vad söt du är. Galet mycket plagg, kul och shoppa då
kram

#3 - - shadaim12.wordpress.com/:

Vad duktig du är som genomgick undersökningen, hejja dig.
Jisses vad kläder du shoppade, supersnygga dessutom =)
Är det rea så är det :P
kram kram

#4 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Ja du HAR verkligen likadant hår som mej! :))

Tur att det gick bra hos doktorn! Och att du inte blev för avslappnad så du missade shoppingen! Så sött av din man att säga så!

Åh kroppkakor som jag älskar!! Det måste jag ju också prova att göra!

Kram fina Jane <3

#5 - - Hörni:

Åh vad skönt att det gick bra! Undrar om det är samma operation som http://www.annemede.com har gjort ganska nyligen. Hon blev väldigt mycket bättre efteråt.
Vilken underbar samling nya kläder! Och så billigt, nu måste jag nog till stan tror jag. :)

#6 - - ansepanse:

åh vad glad jag blir både för att undersökningen är över och att den gick bra, nu ser vi fram mot en lyckad operation också
:) inte dåligt vad mycket du hittade på rean
Sv: jadu :)
kramar

#7 - - yasmine modell mamma och fru:

åh din stackare men kul med lite kläder som tröst vad gulligt.
Ja barn är ju inte små i all evighet men det måste ju finnas något gott med alla år.
Tycker dock det är kul att han utvecklas fast visst det är klart att man vill ha dom "små" också.
Nu ska vi ha mys kväll efter en dag av shopping och lunch på stan
kraaam

#8 - - ADARAS:

oh det är så gott!!

#9 - - Freja:

Duktiga, duktiga du! Och så härligt om du kan slippa din värk i nacken! Jag blev extra glad på min gladmåndag av att läsa det här!

#10 - - ergo sum:

Bravo!!!!!!!!! Härligt Jane att du vågade och att det nu är över!!! Och att det blir operation - så du blir av med värken helt.

Kram

#11 - - dianasdrömmar:

Älskar kroppkakor skönt att det gick bra :) kram Diana

#12 - - Babs:

Å så bra att du fixade det för det är ju ett måste för framtida behandling.
Så fina och goda dina kroppisar ser ut och kul att du gav dig på receptet.
Kram

#13 - - lena:

Vad bra att undersökningen gick bra, och att du även fick lite tröst efteråt..Vilka klädfynd du gjorde, förstår att du blev mycket nöjd!!! Kram Lena

#14 - - Eva`s blogg:

Åh va skönt att det gick bra, å vad sa jag till dig?? ta inte ut någon smärta i förväg ;) så fina plagg du hittat...ta nu hand om dig fina du å kramar

#15 - - Anonym:

Så skönt att ha de gjort o att det gick bra, kroppkakor har jag aldrig gjort men ska nog prova det, det e ju så gott,
ha de Fia

#16 - - kort:

Vad skönt att det gick bra och nu hoppas jag innerligt att operationen blir av och att du får bli smärtfri goa syster. Såg mumsigt ut med kroppkakor, kramar älskade syster.

#17 - - Veiken:

Jag ryser bara jag tänker på den där nålen som skulle så långt in. Det är lite hjältestämpel på dig nu. Tänk vad bra att du kan få din operation och kanske bli bra! Snacka om plåster på såren med shoppingen! Massor av kramar

#18 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Aj! En sån nål är inte speciellt liten!!

#19 - - Linda Rö:

Skönt att det är över.. Du är tuff..
Stor kram ....

#20 - - Mimmi:

Vad bra att allt gick bra. Kram

#21 - - Berra Bus:

Hej Jane
Du kan verkligen hålla oss tumkramare på halster fick nästan kramp i både händer och fötter. Jag jätte glad att undersökningen gick bra,hoppas operationen går går lika bra när den blir av. Själv tar Jag solsemester efter denna gastkramning beställer en resa närmaste dagarna.
Kramar i massor ha det fortsatt bra.
Ps får säga som kaffebönan Du är ju söt Ds

#22 - - Berra Bus:

Hej Jane
Du kan verkligen hålla oss tumkramare på halster fick nästan kramp i både händer och fötter. Jag jätte glad att undersökningen gick bra,hoppas operationen går går lika bra när den blir av. Själv tar Jag solsemester efter denna gastkramning beställer en resa närmaste dagarna.
Kramar i massor ha det fortsatt bra.
Ps får säga som kaffebönan Du är ju söt Ds

#23 - - Berra Bus:

Hej Jane
Du kan verkligen hålla oss tumkramare på halster fick nästan kramp i både händer och fötter. Jag jätte glad att undersökningen gick bra,hoppas operationen går går lika bra när den blir av. Själv tar Jag solsemester efter denna gastkramning beställer en resa närmaste dagarna.
Kramar i massor ha det fortsatt bra.
Ps får säga som kaffebönan Du är ju söt Ds

#24 - - Susanne P:

Vad skönt att det gick bra. Jag har tänkt så på dej.

Vet du vad?! Jag har också gjort kroppkakor!!!! Det är SÅ gott men med grädde? Det har jag aldrig ätit till.

Kram

#25 - - Micke:

Usch! Det låter som en jobbig upplevelse!
Men det var en schysst belöning av maken. ;-)
sv:
Ja, dagarna går för fort, men rocken består! ;-)

#26 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Oh fy din stackare. Skönt att allt gick bra iaf, det är tur man kan få lugnande.

#27 - - Anonym:

Wow,vilka kläder. Du kan då konsten att fynda!
Och vad bra att allt gick bra.
Kroppkakor..dom har jag aldrig gjort. Bara ätit färdigköpta.
Men det ser jättegott ut!
Kram!

#28 - - camilla:

Oj..jag blev visst anonym. Men det är jag inte :)
Kram!

#29 - - Millan:

Vad duktig du är. Verkligen. Jag hade säkert svimmat. När de gjorde sån där lumbalpunktion så varken såg jag eller hörde. Hoppas nu att det ger resultat!kram

#30 - - Tommy:

Sv: Ja de små hundarna är lätt att ha att göra med!

KRam

#31 - - Eva`s blogg:

en kvälls kram smyger jag in o ger dig fina vän kramar

#32 - - Emmy:

Vad duktigt av dig och vilken fin man du har! Det kroppkakereceptet måste jag testa! Jag älskar kroppkakor =) Kram

#33 - - Browneyedgirl:

Godmorgon! Jag hoppas verkligen att du blir bättre nu =) Ska kika lite vad jag missat men ta hand om dig! Kramen

#34 - - Eva`s blogg:

jane fina du jag hoppas du mår bra efter det du genomgick och att du tar hand om dig fina ha en skön dag kramen

#35 - - Therese:

Härligt att det gick bra. Oj vad många fynd du gjorde!Kul! Kram

#36 - - Freja:

Sv: Skulle tro att tapeten är original, sen huset byggdes 1967. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, för jag gillar den, men mannen tycker genuint illa om gult, så jag får välja någon färg till resten av väggarna som tar bort gulheten lite grann...

Till top