NYA SKOR OCH STORBAK !!!

Allmänt / Permalink / 39
Idag har det varit en kanon dag.
Himlen var så fin när jag och min man var ute och åkte idag.
Det blev lite suddigt då jag satt inne i bilen och fotade med min mobil. Rutorna var inte helt rena dom heller.
Jag älskar ju alla UGG stövlar och skor, och idag hittade jag äntligen mina favorit stövlar ett par bruna fluffiga UGG:S med band runt. Så dom fick givetvis följa med mig hem...
Jag har ju några sådana här stövlar fast utan krusiduller sen förut och det är dom varmaste skor jag någonsin haft. Jag är vansinnigt frusen om mina fötter sover typ med sockor och så fast det är sommar. Haha
Ååh !!! Vad jag tycker om dom...
 
Sedan så provade jag att baka bröd i min nya microvågsugn som vi har haft ett tag nu. Det är en inbygd bakmaskin i den men jag har aldrig provat förut.

Jag blev så sugen när jag läste inne hos Susanne P där hon hade bakat med sin bakmaskin som troligtvis är från slutet av 80-talet. Och det såg jätte gott ut.
Hon hade ett helt fantastiskt mätmått såg jag.

Jag måste ju leta efter ett sådant...
Jag väntade...
.
.
Och väntade
.
.
och väntade
.
.
Efter ca 3 timmar och 20minuter så såg fanstyget ut så här.
Här hade jag tänkt att vara lite märkvärdig och en fantastisk husmor med moderna aparater i köket.
Men det sket sig rejält kan jag säga, ni ser ju själva hur det blev. FY FAAAAN vilka långa förväntansfulla timmar det var att vänta på något dyligt... Hahaha... Det där gör jag aldrig om...
 
Kramar i massor / Jane
 
 
#1 - - shadaim12.wordpress.com/:

Vilka snygga stövlar =))
NU blir jag avundsjuk till tusen här, vill med ha..
Vilka moderniteter ni har skaffat er, inbyggd bakmaskin och allt.
tråkigt att det blev pannkaka av hela tjottaballongen =(
bättre lycka nästa gång ;) OM det nu blir någon nästa gång. kram

#2 - - Anonym:

Ja, det har varit helt fantastiskt väder igår - och jag tror att det kommer att bli likadant idag! :)

#3 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ja, det har varit helt fantastiskt väder igår - och jag tror att det kommer att bli likadant idag! :)

#4 - - dianasdrömmar:

Fniss...stövlarna är underbara kram Diana

#5 - - fialia:

Fina stövlar, jag e glad att jag har mina nu kan jag säga, men vad e de du har bakat, hahahahaha (flåt)
kramm Fia

#6 - - Browneyedgirl:

Hej tjejen =) Så snygga skor. Ser sköna ut. Synd att bakmaskinen inte funkade, typiskt när man vill göra sig till lite. Kram och ha en mysig fredag!

#7 - - camilla:

Hihihi...du ska nog hålla dig till skoköpen ;)
Kram!

#8 - - ergo sum:

Härligt att slippa frysa om fötterna - det är riktigt avskyvärt att göra det! Stövlarna är jättesnygga, men jag måste ha klack på mina då jag har jättesvårt att gå i platta skor.

*ler* Fantastiskt storbak du Jane! Ser ut som hemma hos mig på brödbakningsmaskinenstid...

Hoppas du får en fin helg!
Kram

#9 - - Paula´z Värld:

Vilka snygga stövlar ! Jag har sett ett par nästan lika som jag har menat köpa. Bara jag får pengar snart!
Ja, vita mobiler är snygga :) Börjar få ordning på den nu, men hittar inte var man lägger till nya kontakter!

Ha en mysig fredag o helg!

Kramis

#10 - - Hörni:

Hahaha, nää stackars dig, jag förstår att du inte vill göra om det!

Men vilka snygga stövlar! Jag vill också ha! :)
Jag fryser också lätt om fötterna men har köpt ett par vattentäta varmfodrade Helly hansenkängor. Inte så snygga, men perfekta till hundpromenader. :)

#11 - - Eva`s blogg:

SNYGGA STÖVLAR ME LIKE :) :) men brödet hm bättre attbaka på gammalt hederligt vis :) ha nu en skön fredag fina du å kramar

#12 - - ansepanse:

det är alltså UGG:s man ska ha om man har kalla fötter? det har jag också och de här dagarna med sin kyla har det blivit riktigt kallt om fossingarna mina
och jag som tänkte mig få se en fin limpa eller något :) jag visste inte att man kan använda micron till att baka bröd
kramar finaste Jane

#13 - - yasmine modell mamma och fru:

h´åller med hheehe.
åh snygga stövlar
önskar dig en fin helg
kraam

#14 - - Fina Frun :

hahahaha nej det brödet blev ingen höjdare ;)
Men vilka härliga stövlar! Avis...
kram :)

#15 - - Freja:

De skorna skulle jag haft igår när jag frös tårna av mig i väntan på flygbussen! Fast mina röda mockakängor är oxå varma.

Förstår att du blev besviken, när du lagt ner så mycket tid och sen får du inte smaska på nybakt bröd!

#16 - - Pia:

Vilket härligt bröd du fick till :)
Aja, snygga och varma fötter har du i alla fall!
Kram

#17 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Stövlarna var helt underbara, de föll mig i smaken också.
Vad trist med brödet, tror ugnen hade gjort jobbet bättre.
Det där litermåttet finns att köpa här http://www.coolstuff.se/, funderade själv på det när jag handlade för min vinst där, men blev lite annat ist.

#18 - - Roggan:

De ser ju kanon ut dina nya stövlar. Förlåt men jag skrattade när jag såg ditt brödbak, men gläd dig du är inte ensam. Kram

#19 - - Lina:

Sv: Åh tack fina du, vad glad jag blir! Ber om ursäkt för att jag svarar så sent :(

Ha en trevligt helg! Kram

#20 - - Berra Bus:

God morgon Jane.
Jättefina stövlar hoppas de är lika varma som snofsiga.
Storbaket blev väl nästan en tavla.
Kramar i massor.

#21 - - Eva`s blogg:

Kikar in och önskar dig en härlig lördag finaste Jane kramar till dig fina.....

#22 - - ansepanse:

Sv: kommer inom och önskar dig en fin helg
kramar <3

#23 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Hoppas du har en finfin helg :) Kramisar Carro

#24 - - Anonym:

Hahaha, ja det såg ju inte gott ut...
Men stövlarna är jättesnygga, ser riktigt varma ut också. Ha en fin lördag. Kram

#25 - - Annika:

Hahaha, ja det såg ju inte gott ut...
Men stövlarna är jättesnygga, ser riktigt varma ut också. Ha en fin lördag. Kram

#26 - - MartinaOlsson:

VINN VALFRI PRODUKT FRÅN ALOTTALOVE!
http://martinaolsson.myshowroom.se/28131/tavling-vinn-valfri-produkt-fran-a-lotta-love/

#27 - - Micke:

Hahahaha
Ja, det ser ut ungefär som när jag försöker baka. ;-)
sv:
Det verkar som problemet löst sig själv nu... :-/

Något sent önskar jag en trevlig helg!!! :-)

#28 - - Veiken:

Hahaha! Jag tror inte du ska ge dig på att bli bagare. Bättre lycka hade du med stövlarna. Rasande läckra ju! :) KRamr

#29 - - Babs:

Läckra stövlar!
Hihi bakningen gick inte så bra ser jag men man kan inte lyckas jämt.
Kram

#30 - - Tommy:

Sv: Verkligen!

Var på 30 års fest i går och sen en liten utgång, och redan uppe och har hunnit städat hemmet .. Fantastiskt!

Hoppas helgen varit bra!

#31 - - mia:

Åhh vilka mysiga stövlar Du hade hittat, kan förstå att dem är supervarma !!! Har inga UGGs men har förstått att många gillar dom.
Har varit inne o läst ikapp du och ser att Du fyndade massor på Lindex REA, vilka fina sommarkläder du hittade. Perfekt längre fram :-)
Ha Nu en mysig söndag, här blir det bara en lat söndag, kanske en sväng upp på stán. Många kramar fina J ifr Mia

#32 - - Shine:

Undebara stövlar : ) men kan inte säga detsamma om brödet ; ) Hihi...

Hoppas det blir bra med operationen nu.... och då kan du ju köpa ännu fler kläder : ) För ett "litet" stick var det ju hur mycket som helst.... tänk efter en operation ; )

Kram och må väl!

#33 - - Linda Rö:

ahahhahahahahahahahaha..Kan inte låta bli.. Sorry..
Förstår att det är tråkigt.. Jag är ändå impad då jag inte kan laga mat alls...

Ha en underbar söndag..
Stor kram ..

#34 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du haft en fin helg!
Här har söndagen varit lugn.
Jag har skaffat Instagram nu. Hittas som paulazvarld där med :)

Kram

#35 - - Berra Bus:

Hej Jane
Hoppas Du har haft en bra helg.
För mig sket det sig direkt.Hadde hoppats på ljuivliga dagar under helgen men som vanligt i moll.
Får väl hoppas nästa helg i stället.
Kramar från Berra Bus

#36 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Men åh så typiskt! Att det inte ens blev lite bra, det där gick ju inte ens att äta! :)

Vad fina UGG:isarna var!
Kram!

#37 - - Eva`s blogg:

hoppas din helg varit bra fina du å önskar dig en skön dag kram

#38 - - sammelsurium:

Fniss, tänkte det går väl inte att baka bröd i micro, läste vidare att jo den funktionen fanns. Men tja hade kanske rätt i min tanke att det inte går...

#39 - - JUNITJEJ:

Vilka underbara stövlar!!!

Till top