NU ÄR DET DAGS !!! OCH JAG ÄR SKITRÄDD...

Allmänt / Permalink / 28
I morgon så skall jag göra den där nervblokaden jag berättade om förut.
Dom skall sticka in en nål i halsen på mig (hua) när jag ligger i röntgenapparaten för att sedan leta reda på ett ställe där det gör riktigt ont.
När dom har hittat stället så skall dom spruta in kontrast och sedan kortison samt bedövningsmedel.
Hela proceduren tar ca en timme...

Läkaren ringde mig i förra veckan och frågade om jag verkligen skulle klara av det här med tanke på hur jag betedde mig förra gången jag var där och fick total panik.
Jag skall få stesolid direkt i blodet så jag hoppas att jag fixar det här. (Men det fick jag ju då oxå)
Man måste tydligen göra det här innan dom gör den stora operationen av nacken.
Och svarar jag bra på den här nervblockade så blir det operation framöver...
Håll tummarna nu mina vänner för att det här skall gå bra och att jag inte flippar ut totalt...
 
 Sedan så är jag med i en tävling inne hos mysiga Susanne. Klicka på bilden så kommer ni dit ni oxå.
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
#1 - - Babs:

Jag håller tummarna men jag önskar att du inte skulle vara så rädd, fast det låter faktiskt otäckt.
Kram och jag kommer att tänka på dig i morron!

#2 - - Paula´z Värld:

Hoppas att det går bra! Håller tummar o tår :)
Jag är med i Susannes tävling :)
Ha en skön fortsättning på lördagen
Kramis

#3 - - Tommy:

Sv: Sambon tyckte inte det var så skönt med en 50 kg hund på sig :D

Jag håller tummarna att allt går bra!

KRAM

#4 - - yasmine modell mamma och fru:

håller alla tummarna jag har händer och fötter.
all lycka till och stor KRAM

#5 - - Eva`s blogg:

Men kära du ..klart du fixar det men visst det låter ju inte skönt men allt är för du faktiskt skall bli bra :) ta inte ut stress i förväg utan ta det på plats & försök lägga det till sidan om ett tag ....ha en skön lördag å njut bara kramar till min fina vän :)

#6 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

håller tummarna för dig! <3
Var inte rädd


Tävling! Vinn ett valfritt smycke från den populära affären ,modekungen, tävla nu på min blogg , var gärna med <3 ! http://mohammedis.se

#7 - - Maria:

Stort lycka till tjejen. Hoppas verkligen det går bra.
Stor kram och trevlig lördag

#8 - - Berra Bus:

Hej Jane
Klart att Du fixar det,tänk bara positivt.Håller ändå båda tummarna att det går bra,att Du inte får panik och att de hittar rätt så det blir operation sedan.
Mega kramar från Berra Bus

#9 - - ansepanse:

håller tummarna stenhårt, det låter inget vidare roligt det där men förstår att du gärna vill göra det
Sv: jo huvudsaken är ju att man har det roligt
bamsekramar finaste Jane

#10 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hu så obehagligt! Kan man inte få lite lugnande innan ;) ?
Det hade jag behövt!

Stor kram och lycka till!

#11 - - Hörni:

Åh jag håller tummarna för att det går bättre än du tror. Försök slappna av och tänk på något annat. Kram

#12 - - Susanne P:

Uschiamej....det låter läskigt men jag tänker på dej och du ska se att det kommer att gå bra.
Positiva tankar, positiva tankar, positiva tankar!

Kram

#13 - - bella davis:

låter grymt! haft en bra lördag än så länge då :)? kramis

#14 - - ergo sum:

Jane vännen, jag håller naturligtvis tummarna och skickar mängder med styrka och ork till dig. Helst önskar jag att du inte vore så rädd, men sådan styr man mycket lite över själv.

Många kramar

#15 - - shadaim12.wordpress.com/:

isch det låter inget trevligt alls det där, jag kan tänka mig ungefär hur det känns då jag har gjort biopsier på sköldkörteln ett par ggr =(
kram fina du

#16 - - Veiken:

Oj, vilken grej, men jag tror att allt fixar sig till det bästa för dig! Jag håller verkligen tummarna - HÅRT! Pepkramar kommer här!

#17 - - MartinaOlsson:

TÄVLING - Vinn Spot Stick, Schampoo & Balsam från Australian Bodycare.
http://martinaolsson.myshowroom.se/27635/glamazon-smink-hudvard-fran-de-basta-markena/

#18 - - Fina Frun :

Men huah, vad obehagligt det låter! Håller tummen hårt för att det ska bra för dig. KRAM!

#19 - - dianasdrömmar:

Håller tummarna raring kram Diana

#20 - - fialia:

Håller tummar o tår, men det går bra ska du se.
kram Fia

#21 - - Linda Rö:

Håller tummen..
Du fixar detta... tänker på dig..
Kram

#22 - - Anonym:

Oj, det låter läskigt! Håller tummarna för dig! Kram

#23 - - Freja:

Jag ska hålla tummarna blå och skicka mina styrkande tankar och djupandningar till dig med vit magi! Du fixar det här!

#24 - - Anonym:

Tänker extra mycket på dig idag.
Hoppas att det går bra.
Lycka till vännen!
Kram!

#25 - - Ting:

Hu vad läskigt det låter!
Jag håller tummarna för dig och för att det går bra!

#26 - - Eva`s blogg:

Åh jane hoppas dett gått bra å allt är ok med dig hör av dig så man vet :) när du orkar kram kram

#27 - - bella davis:

hallå där :) fått en bra start på dagen? många kramar

#28 - - PooloulkFen:

[url=http://buylevitradirectlyonline.com/#wfndl]levitra online[/url] - levitra online , http://buylevitradirectlyonline.com/#mzjli cheap generic levitra

Till top