GRÅTT OCH TRÅKIGT !!!

Allmänt / Permalink / 42
Usch vilket tråk väder vi har här i Stockholm.
Grått och rått...
Vi var ute vid torpet idag oxå, men det såg så ensamt och ruggit ut där det stod i byggbråten.
Måtte det bli klart snart !!!
Vi håller ju på att bygga ut huset för att få ett större kök och ett sovrum till.
Något av dom här gammaldags köken kommer det att bli.
Men huvale vad tråkigt det är att det tar så lång tid...
Den här fågeln har sitt bo under vårat verandatak...
Nu så blir det lite mys och film i kväll. Vi tittade på Jägarna i går .
Men hua vad otäck och bra den var...
 
Kramar i massor alla fina / Jane
 
 
#1 - - Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.:

Tackar :)
SKönt att få något gjort ibland faktiskt. :)

#2 - - ansepanse:

vad fint det kommer att bli vilket du än väljer av de tre alternativen :) så ni har fortfarande snö, vi har absolut ingenting kvar här
Jägarna har jag inte sett
Sv: visst är tulpaner vackra
bamsekramar finaste Jane

#3 - - Eva`s blogg:

Min finaste vän film o mys precis som här fast vi jobbat idag o är lite trötta :) här är oxå grått men vad gör det när vi skall mysa ;) kram å kram fina du

#4 - - Shadaim12.eordpress.com:

Kan Trösta dig med att vädret hos mig inte är bättre än vad det är hos dig :(

#5 - - Ergo sum:

Usch ja för grått och trist!! Gick en 90 minuters pw idag och kom hem efter nästan 1,5 mil.. Just då tittade solen fram. Vilken skillnad det blir i världen!!!

Så fint ni kommer att få det i torpet! Hoppas det går undan, för visst är det tråkigt när saker och ting drar ut på tiden..

Kramar

#6 - - yasmine modell mamma och fru:

tack åh kramar tebax till dig med.
ja det är en djungel av kameror så svårt att välja men en canon blir det nog
kraam

#7 - - Anonym:

Ni har en del snö kvar ser jag. Vi har nästan lite vår på G. :-)
sv:
Det var det. :-)

#8 - - fialia:

Så fint det är, torpet, svårt att välja kök, alla tre är fina.
Snart blir det vår o då går det fort.
ha de Fia

#9 - - Tommy:

Sv: Verkligen!

Stundtals kan det bli rätt ensamt, speciellt då flera av mina vänner även dom jobbar till sjöss.

Men jag roar mig, vänner , hundarna och egentid , Ljuvligt, men jag måste inflika att inget är så bra som dom dagarna jag får ha sambon hemma!

#10 - - camilla:

Visst är den otäck...men bra! :)
Förstår att det blir svårt att välja kök.
Men det kommer att bli kanonfint, vad du än väljer.
Längtar att få se slutresultatet.
Och jag längtar till inflyttningsfesten ;)
Kram!

#11 - - Paula´z Värld:

Jättefint torpet är :)
Här är det minusgrader o snö.....

Ha en härlig söndag!

Kram

#12 - - Maria:

Tittar in och önska dig en fin söndag och passar på att tacka för dina fina kommentarer inne hos mig:-)
Blir alltid lika glad.
Stor kram
//Maria

#13 - - bella davis:

hej på dig! allt bra? kraaam

#14 - - Susanne P:

Så spännande med ett nytt kök i torpet.
Men det är ju så tråkigt under tiden man håller på...

Visst är den filmen bra!? En av mina favoritfilmer!

Sv. Det är det bloggen är så bra till, man kan smyga tillbaka och titta vad som hänt under året. ;)

Kram

#15 - - Veiken:

Hahaha! Min svärson hade sagt att det fanns ett porträtt av mig i ditt inlägg! Kärleksfull man ;)
Toppensnygga kök alla tre. Det blir nog beslutsångest kan jag tänka mig! LYCKA TILL! Kramar

#16 - - Eva`s blogg:

Kikar in & önskar dig en skön söndag fina Jane här skall snart iväg igen å jobba :( kram kram

#17 - - Mia:

J här är det gråkallt också, inte gått utanför dörren. Tvättat och bakat frukostbullar och myst med film i soffan. Ha en fortsatt skön söndag !! Mysigt torp det blir med nytt kök o allt ! Kramisar Mia

#18 - - Berra Bus:

Hej Jane
Förstår hur Du känner det,själv har Jag bott i en byggarbetsplats i 25 år och Jag är inte klar än.
Det kommer att gå fortare nu när ljuset kommer tillbaka och vips är torpet klart.
Kram Berra Bus

#19 - - Linda Rö:

WOW vilka snygga kök...
Ska bli kul att se det när det blir klart...

Vi har ingen snö alls kvar.. allt försvann innan nyår tom... men men .. nu ser vi fram emot våren .. nu behöver vi inte mer vinter...

Ha en underbar söndag och måndag...
Kramar

#20 - - Therese:

Hoppas du får en fin veckostart! Gillar dina köksval. Spännande att se vad det blir! Kram

#21 - - Therese:

Hoppas du får en fin veckostart! Gillar dina köksval. Spännande att se vad det blir! Kram

#22 - - Freja:

Ja visst är det jobbigt när bygget pågår, men får trösta sig med att det kommer att bli så fint sen! Här fixar vi med hallen, det går framåt men det är inte klart än och i morgon börjar vi jobba igen så nu blir det bara helger vi kan fixa på...

Sv: Hahaha, jag minns ingenting, men det är kul att kolla bakåt i bloggen och bli påmind, den är som en form av dagbok!

#23 - - Kort:

Nå nu får allt lillasyster tåla sig lite ;) allt blir klart EN dag ska du se ;)Fågeln är en koltrast och det är min absoluta favoritfågel =) Kramar i massor min älskade syster

#24 - - Fina Frun :

Här i gbg är snön helt borta och solen har varit på besök :)

#25 - - dianasdrömmar:

Åh, vad fint det kommer att bli :) kram Diana

#26 - - Anonym:

Alla köken är jättesnygga så kul när det blir klart.
Här har vi samma väder, det ligger bara lite fläckvis med snö kvar.
Torpet ser så ensamt ut där det står men snart så är det sommar och då får det sällskap.
Kramis

#27 - - Babs:

Alla köken är jättesnygga så kul när det blir klart.
Här har vi samma väder, det ligger bara lite fläckvis med snö kvar.
Torpet ser så ensamt ut där det står men snart så är det sommar och då får det sällskap.
Kramis

#28 - - Browneyedgirl:

Godmorgon =) Men oj så fint torp, och så himla mysigt inne. Visst är det grått och blött ute, men efter regn kommer sol. Kram tjejen

#29 - - bella davis:

hej snygging! fått en bra start på dagen? kram

#30 - - kaffehörnan:

Vad underbar fin bild du fångade fågeln
Du fotar skitbra. Kram

#31 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej fina du jag vill önska dig en trevlig start på veckan! Det gråa vädret kommer snart att ersättas med många soliga dagar. Många kramar till dig carina

#32 - - bella davis:

ska faktiskt sova nu :) vad gör du för kul? kramis

#33 - - kaffehörnan:

Tack vännen för din varma romantiska kommentar. Kan tro de har kliat i tassarna att börja. Idag kändes de rätt och bra. kramar glatt.

#34 - - Millans Värld:

Jag tycker att ert torp ser jättemysigt ut.
Kram

#35 - - Eva`s blogg:

kikar in å ger dig en stor kram o ha det bra :)

#36 - - Fina Frun :

Det är så tråkigt när man är mitt uppe i ett bygge, men vad kul det är när det blir färdigt!

#37 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Visst är det både kul och jobbigt att renovera. Vi har precis renoverat vår lägenhet och flyttar i månadsskiftet till ett hus som vi ska totalrenovera.. lite galet kanske med två små!
Önskar dig en härlig vecka!
Kramar

#38 - - Annika:

Ja, visst är det tråkigt att det alltid tar en sådan tid att renover. Vårt källarprojekt är ju en långkörare utan dess like. Ha en fin kväll. Kram

#39 - - kaffehörnan:

Tingeling

Du hängde på min idé och det är jag superglad för. Det uppskattar jag dig med en länk. Nu finns länken uppe

Önskar dig en fin kväll

#40 - - anna:

mysiga bilder!

#41 - - bella davis:

jaa men svettigt haha! brukar du yoga? kramis

#42 - - Mikxki:

Håller med om att det ser så tråkigt ut nu...

Till top