TREVLIG HELG !!!

Allmänt / Permalink / 30
Alla hjärtans dag blev jätte trevlig!
Jag fick jätte fina rosor av min gubbe.
Jag hade ju beställt bord på restaurang men vi avbokade det och åt en hjärtformad smörgåstårta här hemme istället.
Min ena dotter har ett jätte stort prov i dag på gymnasiet. Så hon kände att det var viktigare att vara hemma och plugga inför det igår, så då löste vi det så här istället.
 
Nu vill jag önska er en trevlig helg.
Kramar i massor / Jane
 
 
 
 
#1 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Mmm smörgåstårta som är så gott! :)

#2 - - Hörni!:

Åhhh vilken god smörgåstårta! :)

Sv: Ja, mycket, mycket bättre! Det tog lång tid att läka efter operationen, men det var värt allt. Jag hade så ont innan och åt starka värkmediciner varje dag, nu behöver jag aldrig ta dem längre.
Men du har nog inte samma fel som jag så det går kanske inte att jämföra. Jag hade en kota i ländryggen som glidit in en cm och skavt bort en disk nästan helt, plus nerver i kläm.
Kram och trevlig helg!

#3 - - shadaim12.wordpress.com/:

LÅter som om att ni hade en toppenkväll =)
Håller tummarna att det går vägen för dotten med provet idag.

kram och trevlig helg fina du.

#4 - - Tommy:

Sv: Tack ska du ha! Alla hjärtans dag var som vilken dag som helst!

#5 - - Marie:

Trevlig helg bästa du!

Kram /Marie

#6 - - Linda Rö:

Ha en underbar helg du med..

Vilka vackra rosor du hade fått...
Stor kram

#7 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Inte helt fel med smörgåstårta heller. Den såg riktigt god ut.
Ha en trevlig helg du med fina <3

#8 - - Maria:

Hej tjejen!
Tack detsamma till dig. Vilken mumsig smörgåstårta. Det är alltid gott :)

Stor kram och ta hand om dig
//Maria

#9 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ha en trevlig helg ni också! :)

#10 - - Freja:

Åhhh, smörgåstårta som är så smaskigt, bra val!

#11 - - Eva`s blogg:

åh va mysigt du skrev just som jag la ett nytt inlägg om just igår :) härliga blommor du fick o hemma mys är lika härligt ...ha en skön kväll finaste vän kramar

#12 - - ansepanse:

vilken superfin bukett och smörgåstårtan är jättesöt
hoppas att det gick bra för dottern på provet idag
kramar och en fin helg till dig också vännen <3

#13 - - Fina Frun :

wow vilken smörgåstårta!

sv: JA, tänk vad kul om vi kunde sticka iväg med ett "bloggflyg" allihopa till shopping och sol!!

#14 - - Roggan:

Nu blev jag jättesugen på smörgåstårta. Ha en härlig helg ni också. Kram

#15 - - Berra Bus:

Hej Jane
Jättefin smörgåstårta.
Ha en fin Helg.
(funderar på att börja blogga verkar trevligt)
Kram

#16 - - Micke:

Önskar dig och dina en lika trevlig helg! :-)

#17 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hoppas det gick bra för din dotter på provet! Så klart det gjorde!!!
Jag får önska er en härlig och underbar Alla hjärtansdag efteråt(Nu fungerar min bloggkommentar igen) Hoppas att smörgåstårtan är av räkor ;)) Smaskens!!!!!
Många kramar till dig, Carina!

#18 - - bella davis:

hej sötnos! allt bra med dig idag? kramar

#19 - - ergo sum:

Och en trevlig helg till dig och er med!! Hoppas din tös klarade sig bra på provet!

Kramar

#20 - - Åsa (Gogumman):

Hejsan! Jag tycker att det är superkul att jag hittade till dig, hoppas du tycker detsamma!? Åsa här, från Västerås. Åsa som var gift med Daniel. I dag bor jag i Västerås med en jättego kille som heter Stefan, å vår bebis :) Kram

#21 - - dianasdrömmar:

Smörgåstårta gud så gott kram Diana

#22 - - camilla:

Å vilken fin smörgåstårta.
Och vilka vackra blommor du fick.
Men vackrast var du på bilden som brud.
Såååååå otroligt vacker!
Kram!

#23 - - camilla:

Glömde att säga...vi här uppe i norr säger ostkrokar :)
Kram!

#24 - - TantGlad:

Tjusiga bilder!

Ha en jättefin helg vännen!
Massor av kramar från mig!
annechristine

#25 - - Babs:

Vilken härlig dag ni hade, fina blommor och god tårta.
Kram

#26 - - Eva`s blogg:

Go kväll..finaste du hur har du det?? vill önska dig en mysig kväll med mello kanske?? ta hand om er å kramar

#27 - - Veiken:

En toppenlösning tycker jag. Smörgåstårta och en mysig kväll hemma tillsammans - kan det bli bättre?? :) Kramar

#28 - - fialia:

Så söt smörgåstårta, vi år räkor o drack bubbelvin.
ha de Fia

#29 - - Eva`s blogg:

Hej på dig ...hur är det med dig? hoppaas du haft en skön helg å jag önskar dig/er en härlig kväll kram kram

#30 - - Gogumman (Åsa):

Ja, åren har verkligen rusat framåt, svårt att förstå att dina töser är 18 och 20 nu :) Å det är såååå mysigt att ha fått en egen tös att pussa på :)Fast än åren har rusat så ser inte du en dag äldre ut än senast, lika ung och snygg som vanligt :) Hälsa gubben! Kram

Till top