TANDLÄKARBESÖK OCH KONSERT !!!

Allmänt / Permalink / 23
I Fredags så var jag hos tandläkaren.
Han slipade ner två tänder för att sedan sätta kronor på dom. Här gör han ett avtryck med någon konstig massa och han tryckte JÄTTE hårt så jag trodde käken skulle gå ur led. Haha
Men det kommer att bli bra när det är klart. 
 
Nu börjar sportlovet här i Stockholm så nu måste vi planera någonting roligt som vi kan göra med tjejerna i veckan.
Vi kanske sticker iväg någonstans och åker skidor.
På Torsdag så har jag lovat min ena dotter att följa med på konsär (konsert)
Jag har ingen aning om vem det är vi skall lyssna på?
Men hon heter Lucy Rose.  Så det skall bli spännande
 
Kramar i massor alla fina / Jane
 
 
#1 - - Marie:

Fy för tandläkare, men ibland måste man!
Jag hoppas du och din familj får en härlig sportlovsvecka!
Kram /Marie

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Hoppas att ni får det trevligt på konserten! :)

#3 - - camilla:

Jag var hos tandläkaren i måndags. Inga hål :)
Och DET är jag glad över.
Sportlov har vi vecka 10. Och DÅ ska vi hitta på nåt tillsammans. Typ sola och bada ;)
Kram!

#4 - - Paula´z Värld:

Usch o fy för tandis ;(
Här har vi också sportlov ink vecka. Hoppeligen så tillfrisknar sonen...och ingen annan blir sjuk. Blir en sväng till Seinäjoki o se på bilar samt troligen Vasa..
Ha en fin sportlovsvecka!

Kram

#5 - - Freja:

Vi tog ju ut sportlovet lite i förväg, så när mina barn väl är ledig får de till största del klara sig själva, vi jobbar. Men i slutet av den veckan drar vi till Stockholm för mellofinalen, så liiiite roligt får de i alla fall!

#6 - - Maria:

Hej på dig!
Vad härligt för dom med sportlov. Roligt också att göra något tillsammans :)
Stor kram

#7 - - ansepanse:

duktiga dig som sitter där i tandläkarstolen, jag vet ju hurdan tandläkarskräck du har
spännande med konsert som du inte vet något om :)
kramar <3

#8 - - TantGlad:

Ja tandläkare är det inte muntert att gå till. Men såååå bra dom finns.
Sportlov om en vecka här i sundsvall.
Ha en fortsatt jättefin söndag Jane.
Varm kram!

#9 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Oh fy för tandläkare, jag gillar inte när de håller på i munnen med alla grejer, jätte jobbigt. Är nog dags för mig igen i vår nu, går bara vart annat.

#10 - - Anonym:

Alltså det gör både ont o kostar en förmögenhet, nej tandläkarbesök gillas inte. Ha en härlig vecka o njut. Kramisar Tina

#11 - - Hörni!:

Jobbigt med tandläkarbesök.. men konsert är kul, hoppas hon är bra den där tjejen. :)

#12 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

- jaså :D
nej det ligger inte så jättelångt ifrån :)

#13 - - synskadad fyrabarnsmamma s:

Det låter som en toppenvecka! Ha en riktigt skön och mysig sportlovsvecka tillsammans med din familj :) Många kramar till dig Carina

#14 - - Micke:

Vårt lov slutar och ert börjar. :-)
sv:
Härligt! Ja, det är precis så det ska vara.

Hoppas ni får en bra lovvecka! :-)

#15 - - Eva`s blogg:

låter ju mysigt här har sportlovet passerat men det känner jag inte av då kidsen är för stora he he hoppas ni får det trevligt o att dina tänder blir bra kramen

#16 - - ergo sum:

Jahapp - vi slutar vårt sportlov! Hoppas dock att ni får ett lika trevligt som vi hade!

Kram på dig Jane!

#17 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vad modig du är som vågar visa dej när du är hos tandläkaren. Det är ju inte från ens bästa sida när man tar kort där! haha!

Vad spännande med konserten. Hoppas den är bra!

#18 - - Veiken:

Skönt när tandläkarbesöket är över - billigt är det inte heller.
Hoppas ni får ett härligt sportlov. Här hade barnen lov vecka 7, så det är ett minne blott! Kramar

#19 - - Gogummansmamma:

Var det gubben som fotade dig hos tandläkaren eller fick personalen ställa upp? :)))

Hoppas denna Lucy Rose är bra å att ni får kul :)

Kraaaam

#20 - - dianasdrömmar:

Mysigt med konsert kramis Diana

#21 - - Babs:

Ha en jättefin sportlovsvecka!
Kram

#22 - - Fina Frun :

Åh vad avis jag blir över att ni har lovet framför er ;) NJUT!

Vad spännande med konsert...

kram fina Jane/
Fina Frun

#23 - - browneyedgirl:

Hopaps konsertern var bra =) Eller ni kanske inte varit på den än?
Stor kram och trevlig tisdag!

Till top