SVÄRFÖRÄLDRAR OCH UTBYGGNAD !!!

Allmänt / Permalink / 19
I Helgen så var mina svärföräldrara här och vi hade JÄTTE trevligt och skrattade i massor...
Det är härligt att skratta tycker jag... Man blir liksom lugn efteråt nästan som när man har gråtit en skvätt.
 
I morse så åkte min gubbe till vårat lilla torp. Han har lovat att utsidan skall vara klar innan den första Mars...
Det skall bli så mysigt att tillbringa hela sommaren där och inte flacka fram och tillbaka hela tiden.
 
Kramar i massor / Jane
 
#1 - - shadaim12.wordpress.com/:

Har sagt det förrut och säger det igen: supermysigt torp ni har =)
Hoppas gubben får tummen ur och fixar det som han lovat nu så att ni kan vara där.
kram fina

#2 - - Mimmi:

Härligt att skratta. Kram

#3 - - ansepanse:

visst är det härligt att få skratta tillsammans
vad fint ni kommer att ha det därute vid torpet i sommar
kramar <3

#4 - - Tommy:

SV: Tusen tusen tack för den värmande kommentaren, så glad!

Jag gillar chinosen, så sjukt snyggt med färgglada kläder!

KRAM

#5 - - Hörni!:

Ert torp är så otroligt fint! Vad kul att kunna vara där på sommaren. :)

#6 - - Micke:

Visst är det gött att skratta, riktigt härligt! :-D
Ert torp ser verkligen mysigt ut!!!
sv:
Yes, det är det! :-)

#7 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ja, visst är det härligt och skratta :)

#8 - - dianasdrömmar:

Man kan aldrig skratta för mycket :) kram Diana

#9 - - Paula´z Värld:

Härligt att skratta :)
Och torpet blir jättefint!

Ha en fin tisdag nu!

Kram

#10 - - camilla:

Ser verkligen framemot inflyttningsfesten på torpet i sommar ;)
Kram!

#11 - - Eva`s blogg:

Åh ja jag vet hur mkt du älskar att vara där :) vem hade inte gjort det :) visst är det härligt när man får skratta :) hoppas din dag blirtoppen fina du kramen

#12 - - Marie:

Vad mysigt och spännande med torpets förvandling, hoppas det blir en fantastisk sommar!!
Mitt egna lilla sommarhus skulle jag vilja riva och sen bygga upp ett nytt men för det projektet krävs det nog att jag börjar tjäna lite pengar :)
Hoppas du får en bra vecka.
Kram /Marie

#13 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Det är så fint ert lilla torp!
Ja där kan du gå i sommar och ta dagen som den kommer och göra det som faller dej in. Vad härligt med ett varmt trägolv underfötterna och en hel sommardag framför sig <3

#14 - - Babs:

Å det där får mig verkligen att längta till sommaren.
Så fint det är och jag förstår att du längtar dit.
Skicka mig din adress så ska du få en katt att ställa utmed vägen eller på tomten.
Kramis

#15 - - Linda Rö:

Vilket underbart litet torp.. Bli nog många härliga underbara skratt i det i sommar..
Ha en underbar dag..
Kram

#16 - - Susanne P:

Torpet är jättemysigt. Och det är så skönt att kunna bo på ett ställe och inte flacka omkring.
Kram

#17 - - ergo sum:

Oja, skratt är viktigt! Är innerligt tacksam för att jag har nära till skratt och glädje - precis som jag har till gråt.. *ler*

Ert torp är verkligen fint! Förstår att du ser framemot sommaren..

Kramar

#18 - - Emmy i Australien:

Visst är det viktigt att få skratta! Hoppas torpet blir riktigt fint och precis som ni vill ha det! Kram

#19 - - Gogumman (Åsa):

Har kollat på alla bilder på torpet och blir såååå avundsjuk :) Supermysigt!!!
Jag tror att jag suktar lite extra nu när torp/hus/stugor får mig att tänka på vår och sommar, vem vill inte ha lite vår nu? :) Vi bor ju i lägenhet och jag gör mitt yttersta att få in en hel trädgård på ballkongen sommartid :) Kram

Till top