NU ÄR DET HELG IGEN !!!

Allmänt / Permalink / 41
I går vid tio tiden på morgonen så satt jag och surfade runt på nätet.
Och så hamnade jag på en sida där dom rekommenderade ett thaimassage ställe.
Om jag kom dit kl 11:00 så var det happy hour och då skulle det bara kosta 250 kr för en timme.
Så jag rusade iväg till buss och tvärbana och åkte till Gröndal.
Jag brukar ta ört massage när jag går till sådana ställen. Men den här gången så tog jag varm oljemassage. Mmm!!! Vad skönt det var.
Här kommer en bild efter frisörbesöket i Måndags.
Tänk jag nästan bor i dom här underbart sköna och varma UGGS:en....
Nu vill jag önska er en riktigt fin och trevlig helg.
 
Kramar i massor / Jane
#1 - - Linda Rö:

GUUUUUUDDDDDD vilket underbart hår.....

ha en underbar dag..
Kram

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Det låter ljuvligt!!

#3 - - ansepanse:

du har så superfint hår :)
var det skönt på thaimassagen
kramar och en fin helg till dig också <3

#4 - - Freja:

Åhh, så skönt med massage och sån tur med happy hour! Fina du, de skorna ser sköna ut!

#5 - - margit:

tänk vad vackert
det kan bli med löshår !

#6 - - shadaim12.wordpress.com/:

Jävlar vilket hår du har kvinna!!!
så snyggt att jag blir avundsjuk som sjutton. kram

#7 - - Marie:

Du är så fin :)
Thaimassage har jag med funderat på, men som allt annat så får det vänta lite! Ha en superjättebra helg!
Kram /Marie

#8 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

Otroligt fint hår!

#9 - - Berra Bus:

Hej Jane
Lika vacker som vanligt med eller utan "löshår" som någon kommenterade.
Ha en bra helg Du ochså för det ska Jag ha, kramar i massor.

#10 - - Maria:

Sv: haha jaså det tycker han :-P men dom är ju helt underbara att ha på sig :-)
Vad härligt med massage och måste säga att du var jätte fin i håret också :-)
Trevlig helg till dig och stor kram
//Maria

#11 - - Tina:

Wow vilket underbart hår du har o snygg som tusan är du. Kramisar Tina

#12 - - Micke:

Där kom bilden! :-)
sv:
Det blev en mycket bra kväll! :-)

#13 - - Ergo sum:

Häääärligt med massage - underbar början på helgen! Och fina foton! *ler*

Kramar

#14 - - Gogummans mamma:

Vad mjukt å härligt ditt hår ser ut! Kan tänka att min Gogumma skulle gilla att känna på å dra i det :)

#15 - - Anonym:

Snygging :) kram Diana

#16 - - camilla:

Vilket lyx!
Låter helt underbart!
Du är alltid så fin i håret!
Kram!

#17 - - Paula´z Värld:

Vilket fint hår alltså :) Härligt med thaimassage!

Ha nu en fin helg, vännen!

Kram

#18 - - Mia:

Åhhhhh va skönt och vilket toppenbra pris, förstår att du drog iväg direkt :-D

Jättefin i håret och du är såå fin :-D

Helgkramisar i massor från tant Mia ;-)

#19 - - ansepanse:

Sv: jag har aldrig varit på massage så jag skulle gärna vilja testa men vi bor rätt långt ifrån allt sådant
kramar <3

#20 - - fialia:

Så fint hår du har.
Gött med massage o vilket bra pris.
ha de Fia

#21 - - Anonym:

Så underbart med massage! Och ditt hår är också underbart! Liksom dina stövlar. :)
Trevlig helg på dig!

#22 - - Hörni!:

Jag råkade bli anonym, det var inte meningen.. :)

#23 - - Annika:

Så vackert hår på en snygg kvinna!! Och Uggsen är ju helt underbara de också. Ha en fin helg. Kram

#24 - - Eva`s blogg:

Åh hello Maria how are you?? he he skojar med dig men sånt här har du ju & en fiin figur :) fina boots har du oxå o det är så man skall känna med sina stövlar som du gör ...härligt med massage ..hoppas du får en skön kväll å mår bra ..kramen till dig

#25 - - Veiken:

När vi är i Thailand tar vi oljemassage ett par gånger i veckan. Helt underbart! Thaimassage hoppar vi, för det är så tufft!
Bra när det är extrapris här hemma.... Kramar

#26 - - Rebecca:

fin outfit :)

#27 - - TantGlad:

Man kan ju tro??......Får jag säga det??? En filmstjärna som står framför kameran.
Elegant och glamouröst, presis som jag gillar!
Kram vännen och jag önskar dig en FIN OCH GOD HELG! kram.

#28 - - linneatkelg.blogg.se:

Superfint hår!
Kram

#29 - - Lottiz Fotografernde fyrabarnsmamma:

Men wow vilket snyggt och härligt hår du har så vackert, likt en ängels. Massage är inte helt fel det heller.

#30 - - elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

#31 - - Fina Frun :

Vad SKÖNT att komma iväg på massage. DEt var ett tag sen nu...

Ditt hår är underbart!!

kram/
finafrun

#32 - - ebba:

har just nu helgens blogg igång på bloggen , missa inte att va med i den :)
http://eenilssonn.blogg.se/2013/february/helgens-blogg-2-3-4.html#comment

#33 - - Mia:

Har aldrig i heela mitt liv varit på Thaimassage, men det verkar bra det jag har hört. Önskar Dig bästa Mellokvällen och en skön söndag !
Bästiskramen Mia

#34 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh vad jag saknar mitt hår nu när jag såg ditt!!!

Och vad fint hår du har!

Bra pris på massagen också! På jobbet har vi en massör som kommer förbi men hans billigaste går på 300kr, och då utan olja.

#35 - - Gogummansmor:

Gogumman fick ett par Uggs när hon var ca 15 dagar gammal av sin mormor & morfar, det gäller att börja i tid :))))

#36 - - Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig en härlig söndag kramen

#37 - - Maria:

Tittar in och önskar dig en riktigt härlig söndag..
Stor kram
//maria

#38 - - Lina:

Såå härligt med helg!

#39 - - Tommy:

SV: Tack så jätte mycket!

Hoppas helgen har varit bra!

#40 - - jessica:

har du löshår?

#41 - - jessica:

har du löshår?

Till top