LUNCH MED DOTTER !!!

Allmänt / Permalink / 24
Frisör besöket igår var fantastiskt skönt. Det är så härligt när dom masserar hårbotten.

Så här ser jag ut nu!!!
Nej då! Skojar bara... Provade en peruk som dom hade i skyltfönstret...
Jag klippte mig och gjorde en inpackning, mycket mer till förändring blev det inte...
Jag har blivit lite harig vad det gäller att förändra mig. Det gillar jag inte. Men det är väl som med allting annat... ÅLDERN...
 
Sedan så har jag varit och hälsat på min äldsta dotter och ätit lunch med henne på sin praktikplats.
Hon praktiserar på ett gammalt konditori som ligger i Bromma.
Det var ett riktigt mysigt gammalt ställe med härligt gamla möbler och kaffekoppar med öron på. Det ni!
Det är grejer det, jag gillar ju inte att dricka ur muggar och sådana nymodigheter.
 
Kramar i massor alla fina / Jane
 
 
 
#1 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Måste vara kul för henne att praktisera på ett konditori :)

#2 - - ansepanse:

inte ska du förändra dig, du har så fint hår ska du veta
vad roligt att hälsa på dottern på hennes praktikplats
Sv: vi tittar på Medium, den älskar vi båda :) Skilda världar har jag inte sett
kramar finaste

#3 - - Veiken:

Det är underbart att bli ompysslad en stund. Jag testade i Thailand, klippte och färgade mig. Klippningen var väl sådär, men färgen blev kanon. Att för knappt 200:-
Jättekul. Frisören kunde inte ett ord engelska, men vi har ju kroppsspråket gemensamt! :) Många härliga kramar!
PS Roligt att kunna hälsa på dottern på en sånt ställe :)

#4 - - mia:

Åhh vad mysigt med öron på kaffekopparna, det blir en riktigt konditorikänsla. Så där gammaldags.
Hoppas hon trivs.
Visst är det skönt att få gå till frissan, man känner sig så lyxig. Jag är inte rädd för förändringar alls, men det var ett tag sedan jag hade kort hår, men jag h a r haft det. ;-)
Hoppas Du har en bra vecka ! MÅnga kramar ifr MIa

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Jag har inte klyft mycket av detta - vänner och familj gjorde det åt mig när jag var borta i somras :)

#6 - - Hörni!:

Ja det är så härligt att låta frissan ta hand om en, massera hårbottnen och göra en fin. :)

#7 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Mysigt med dotterdate. Och cafét lät mysigt.

#8 - - Maria:

Hej tjejen!
Låter mysigt med en trevlig lunch och skönt med ett frisörbesök :)

Stor kram
//Maria

#9 - - TantGlad:

Så skönt med ett fisörbesök och den lyx det ger.
Att förändra sig är ju inte ett måste då man kanske i mogen ålder hittat sin stil?
Må så gott vännen från mig!
KRAMAR!

#10 - - Lina:

Låter mysigt! Jag är också jättelarvig när det gäller förändringar! en riktig fegis verkligen :D Kram

#11 - - ergo sum:

*ler* Härligt med frisörbesök! Njaa, där är vi olika dock - jag har inget emot att prova något HELT nytt. Klippte ju av mitt långa hår i en ful page i sommras. Klippte sedan helkort.

Vilken underbar miljö dottern praktiserar i! Förstår att ni hade en mysig lunch!

Kramar

#12 - - dianasdrömmar:

Nä, fy för förändring...:) kram Diana

#13 - - camilla:

Jag trodde att ni satt på "sturekatten"
Där fikade jag i somras. Helmysigt kafé.
Men...får man inte se dig och din frisyr? ;)
Kram!

#14 - - Paula:

Mysigt med kafebesök :)
Hoppas att vi får se bild också!

Ha en fin onsdag!

Kram

#15 - - Therese:

Mysigt att luncha med dottern! Är så kul att hälsa på dem när de gör saker de inte brukar! Kram

#16 - - Tommy:

Sv: Tack så mycket!

Ja det är riktigt kul att så många deltar.
Haha, jag gillar att dricka latte i muggar utan öron .. :)

#17 - - Tina:

Låter som min dag idag. Frisörbesök o massage har jag unnat mig. Visst är det ljuvligt att bli lite ompysslad, det behöver man verkligen. Mysigt med fikasvisit hos dottern. Kramisar Tina

#18 - - Eva`s blogg:

Heh du skrämde mig med håret hi hi men det klädde dig, allt klär en skönhet ju ;) mysigt med fika o fina tösen som praktiserar så skulle du komma hit någon gång får jag köpa en fin kopp med fat till dig, jag har bara muggar ;) ha en ljuvlig kväll kramen

#19 - - Linda Rö:

Mysigt med fiket... men jag måste säga att jag inte jag alls tycker om att dricka kaffe ur en kopp. jag vill ha en MUGG... *ler*

Du behöver ju inte ändra frisyren... du är ju redan snygg..
Stor kram

#20 - - fialia:

Hallå, snygging. hehehe.
Åhh vilket härligt gammalt fik kan jag tänka mig.
ha de Fia

#21 - - Micke:

Jaså? Ingen bild på den "verkliga" nya frisyren? ;-)
Härligt att luncha med de stora barnen, eller hur? Jag gjorde samma sak i höstas när min yngste praktiserade inne i Lund centrum. :-)
sv:
Tack från Maria!
Det kunde ju gått riktigt illa, så med tanke på det känns det som hon klarade sig ganska bra.

#22 - - Babs:

Vill se hur du ser ut!
Jag tar gärna fram koppar med öron på när vi har gäster.
Kram

#23 - - Annika:

Åh, så underbart med gammal miljö och kaffekoppar med riktiga öron. Där skulle jag trivas. Ha en fin dag. Kram

#24 - - Gogummansmor:

Älskar gamla konditorier, helst utan massor av folk. Många gillar knökfulla caféer men jag föredrar ställen där det är lugnt.

SJÄLVKLART måste du komma å dricka vin på vår balkong i sommar :) Kanske inte kommer vara lika duktig på att fixa med blommor nu när jag har lillskruttan, fast känner jag mig själv rätt så kommer det vara prunkande så det räcker och blir över!

Tack för de snälla orden om min gogumma OCH om mina tavlor :)

Till top