KATT, MAT OCH FÖRHOPPNINGSVIS OPERATION !!!

Allmänt / Permalink / 31
I helgen så träffade jag en väninna som jag har känt i många år.
Vi var ute och åt på en av stans restauranger.
Först så åt vi en löjromstoast...                                    (Bild lånad från nätet)
Jag hade ingen mobil med mig så jag kunde inte ta något kort på maten.
Men vad jag tycker att det är tråkigt när dom ändrar på härliga gamla kassiker.
Jag vill ju ha en löjromstoast som på bilden. Men dom hade bytt ut det krispiga brödet mot en västerbotten paj. Och det serverades på en talrik som såg ut som ett rymbskepp... (Morr) Gillar jag inte.
Sedan så blev det en pepparstek som var hur god som helst. Men den serverades i ett typ bäcken som dom hade på sjukhus förr. Undrar vad det är för fel på en gammal vanlig hederlig tallrik?
 
I morgon så skall jag till Stockholm Spine center...
Förhoppningsvis så får jag en tid för operation så snart som möjligt. Jag vill inte gärna göra något större ingrepp när det är varmt ute pga infektionsrisk.
Så håll tummarna mina vänner att jag får det gjort så fort det bara går.
 
Sedan så lovade ju jag att jag skulle visa en bild på när jag har Dior kappan på mig.

Så här kommer den.
Men det bästa av alltihop var ju den här UNDERBARA katten som jag har fått av allas våran fina Babs.
TUSEN TACK FINASTE DU !!!
Den skall jag ha vid mitt lilla torp.
Titta på dom härligt lysande ögonen. Nu blir dom ju bara tvugna att sakta in när dom åker förbi på vägen. 

Kramar i massor / Jane
 

#1 - - Hörni!:

Vad snygg du är i din kappa! Och en sån fin och smart katt.

Lycka till imorgon! Hoppas du får en tid snabbt nu.

Kram

#2 - - Linda Rö :

Snygg du blev i kappan..
Ha en underbar tisdag..
Kramar vännen

#3 - - TantGlad:

Hejsan söta Jane.
Viktigt på en reasturang hur måltiden serveras.
Pepparbiff är gott. Muuums.
Snygg kappa. Dior är inte fy Skam. Härligt med lyx.
Snygg böna som är i den åkso. Blond och glamorös.
Häääärligt.
Ha en toppendag söta Jane.
Varm kram från sundsvall.

#4 - - Therese:

Den där katten är riktigt smart! Hoppas du får din operationstid snart! Kram

#5 - - ergo sum:

Hej du *ler*

Håller med om att mat är ju mat - inte blir den annorlunda för att man lägger upp den på ett tjusigare fat....

Hoppas du kan få operationen snart - det är viktigt, precis som du säger. Och snygg du är i kappan!

Kramar på dig

#6 - - Anita:

Hej snygging , ja visst är de tråkigt när dom krånglar till gamal hederliga maträtter , värst är det i skolan ge barnen vanlig mat som dom kan se vad det är dom äter och inte en massa grytor :( snygg kappa , jag har aldrig kappa eftersom jag är så kort så ser jag bara komisk ut :)
Ha de bra KRAMAR i MASSOR // Anita

#7 - - ansepanse:

jättesnygg är den på dig :) och jag har sett katterna som Babs tillverkar, söta :)
håller tummarna för att du får tid till operation snart
kramar <3

#8 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Pepparstek tillhör mina favoriter i livet! :)

#9 - - shadaim12:

Kikar in och säger hej, dregglar även lite över din ybersnygga kappa :P
kram

#10 - - fialia:

Du e fin i din kappa, ser varm o go ut, hoppas på din operation, håller tumme.
Håller med dig om att klassikerna ska vara klassiker, bäcken, hahahahaha
ha de Fia

#11 - - Eva`s blogg:

wow såå snygg du är i din snyggo kappa :) o ja den katten är fin vill oxå ha fast jag inte bor i hus ..he he mm blir hungrig nu ju ta hand om dig å ha en skön kväll kramar till dig

#12 - - Veiken:

Självklart håller jag tummarna för dig. Det är tråkigt att det ska behövas. Det skulle inte finnas långa väntetider... :(
Jäkla snygg tjej i en snygg kappa! :) Kram

#13 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Jätte fin är du i nya kappan.
Håller tummarna för att du får en operationstid.

#14 - - yasmine modell mamma och fru:

tsck snälla
verkar ha gott ok
hoppas du får en fin kväll
kraam

#15 - - Micke:

Jag håller tummarna så mycket jag bara kan!!! :-)
sv:
Hehehe
Javisst var det lyckat! :-)

Önskar dig en bra onsdag!

#16 - - bella davis:

tusen tack! några planer för morgondagen? kramar

#17 - - maria:

Hej tjejen!

Vilken snygg kappa :) Tänkte titta in och önska dig en fin onsdag.

Stor kram
//Maria

#18 - - Fina Frun :

Du är jättesnygg i kappan!

#19 - - Browneyedgirl:

Godmorgon =)
Du är så fin i kappan, och på cosmopolitan och allt *hihi*
Den kissen gillade jag och maten fick magen att låta som åskan går.
Kram fina och ha en bra dag!

#20 - - Babs:

Kappan är jättefin!
Jag hoppas du hittar en plats åt katten, en del av mina vänner har sin katt på tomten för den håller då andra katter borta.
Hoppas nu att du snart får en tid för operation.
Kramis

#21 - - Tommy:

SV: Ja träningsvärk är inte kul men det tyder på att jag tränar rätt :)

#22 - - Pia:

Halloj snygging!
Mysigt att gå ut och äta men fattar inte heller att de måste hålla på och konstla till allting. Enkelt och gott ska det vara!
Smart katt!
Håller tummarna att du får din optid!
Kram Pia

#23 - - Tina:

Du är ursnygg i kappan o vad smart med ögonen på katten. Kramisar Tina

#24 - - Marie:

Du är supersnygg i kappan och jag håller alla tummar jag kan för att du ska få en snabb operationstid!
Kramar /Marie

#25 - - Livet på landet:

Haha, "serverades på bäcken", vad äckligt det låter;)
Fin kappan blev!

#26 - - Freja:

Håller med, det låter superfel med paj istället för rostbröd!

#27 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Lycka till nu! Hoppas att det kommer att gå bra!

Ja, varför ändra toasten när den redan är perfekt!?

Stor kram!

#28 - - camilla:

Mums..vilken mat!
Du passade ju jätte bra i kappan. Jättefint!
Och den där katten....såååå läcker!
Hoppas att du får göra operationen så snart som möjligt.
Kram!

#29 - - Anonym:

Ja vad är det för fel på vanliga tallrikar. Det känns som om de ska överarbetas ibland.

Håller tummarna för operationstiden.

#30 - - Eva`s blogg:

KRAM PÅ ALLA HJÄRTANSDAG FINASTE VÄN HA EN UNDERBAR DAG :)

#31 - - Kaffehörnan:

Vad gott de ser ut

Till top