HJÄRTA ER MINA VÄNNER !!!

Allmänt / Permalink / 25
Nu har jag varit på Spine Center och träffat läkaren som skall operera mig.
Jag fick ju välja på att göra en lite större steloperation framifrån med ca 70% chans att bli bra. 
Figur 5b. Fusion (steloperation) för diskdegenerativ sjukdom utförd bakifrån, bakre fixation och bentransplantation.
Eller att göra en lite mindre operation bakifrån med titthålskirurgi med 50% chans att bli bra.
Min man var med mig inne hos doktorn och det var ju bra. Men han frågade en massa saker om hur det skulle gå till osv vilket jag aldrig skulle komma på tanken att göra. Jag höll ju på att spy när jag hörde hur dom skall gå till väga. Så jag valde att göra den mindre operationen.
Jag skall träffa narkosläkaren snart och sedan så skall jag få en operations tid så fort som möjligt.
 
Idag är det alla hjärtans dag!
Jag tycker att det är en fantastisk dag som jag önskar att jag började fira mycket tidigare i mitt liv.
Men det var min man som införde den i vårat liv.
 
Så idag tar vi med oss barnen ut och äter något riktigt gott på restaurang...

Nu önskar jag er en riktigt fin all hjärtans dag!!!
Hjärta er / Jane
 
 
#1 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag håller tummarna för att operationen går bra!

Ha en riktigt fin alla <3 dag!

#2 - - shadaim12.wordpress.com/:

Hoppas att ni får ett trevligt firande ikväll på restaurangen.
kram fina du

#3 - - Berra Bus:

Hej Jane
Håller tummarna att Du får en tid snart och att det givetvis går bra.
Önskar Dig en hjärtlig alla Hjärtans Dag.
Kramar i massor

#4 - - Anonym:

Så som på bilden överst ser jag ut i min ländrygg. Men jag hade inget val. Eller jag kunde ju ha tackat nej helt förstås men det är jag glad att jag inte gjorde. :)
Ha en fin dag du också! :)

#5 - - Hörni!:

Det var jag som råkade skicka en anonym kommentar.. :)

#6 - - mia:

J önskar Dig stort lycka till med operation framöver och att Ni får en mysig dag idag på Alla Hjärtans Dag & att Ni får något riktigt gott att äta.
Många varma Alla hjärtanskramar ifr MIa

#7 - - Marie:

Hoppas operationstiden kommer snabbt och att det går bra!
Ha en fin hjärtadag :)
Kram /Marie

#8 - - Bella Davis:

Hej där! Allt bra med dig? Kram

#9 - - Freja:

Önskar av hela mitt hjärta att din operation kommer att gå superbra! Ha en härlig Alla hjärtans dag finaste Jane!

#10 - - maria:

Hej tjejen!

Hoppas allt går bra för dig..

Stor kram och ha en fin fin dag..
//Maria

#11 - - TantGlad:

Hej jane!
Uscha för operationer. Men nödvändigt. Vad mysigt att äta ute med familjen.
Jag önskar dig en JÄTTEFIN kväll och Alla Hjärtans dag.
Kram från TantGlad

#12 - - fialia:

Det kommer att bli bra Jane o nu önskar jag dig en fin dag i dag.
ha de Fia

#13 - - ansepanse:

jag hoppas att operationen kommer att gå superbra för dig
och en fortsatt fin alla hjärtans dag till dig och de dina
en massa <3-kramar till dig vännen

#14 - - Veiken:

Är det en så läskig operation när du har 70% chans. Usch vad svårt det måste vara att välja! Håller tummar och tår för dig! Många varma hjärtekramar

#15 - - Linda Rö:

Hoppas du blir bra i ryggen snart.
Hoppas oxå att ni får en trevlig och underbar kväll på alla hjärtans dag..
Stor kram

#16 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hoppas du får tid till operation snart och att det går bra,
Önskar också en trevlig kväll. Restaurangbesök är ju alltid mysigt!
Massor av kramar finaste du!

#17 - - Hanna:

hejsan! fin blogg! kolla gärna min och kommentera gärna!:) www.hannasbloggidag.blogg.se

#18 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Lät inte helt fel med resturangbesök. Hoppas ni är riktigt mätta och belåtna nu.
Lycka till med operationen.

#19 - - Micke:

Hoppas allt går bra. Jag har en god vän som nyligen gjorde en steloperation i ryggen för diskbråck. Ännu så länge verkar det ha gått bra för honom. Han håller sakta på att rehabilitera sig.
sv:
Tack och vi önskar er detsamma! :-)

#20 - - Browneyedgirl:

Ska hålla tummarna för din operation och att du snart är okej igen =)
Vad mysigt att gå ut och äta, vi firar den vissa år verkar det som, är allt bra mysigt *hihi*
Stor kram och ett hjärta till dig för dina goa kommentarer.

#21 - - Paula´z Värld:

Hoppas att du hade en härlig dag igår! Jag satt i bussen hela dagen, förutom riksdagsbesöket på f.m. Kom hem sent igårkv...
Hoppas att operationen går bra!


Kram,kram

#22 - - Therese:

Håller tummarna för att allt går jättebra. Jobbigt att behöva välja! Kram

#23 - - Mimmi:

Hoppas du hade en UNDERBAR dag. Kram

#24 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Oj! Jag förstår att du är skakig i benenen över detta! Tur att doktorerna är så duktiga idag och att de säkert har lång erfarenhet.

Hoppas att du kommer att bli helt återställd!

Ju äldre man blir desto räddare blir man tycker jag. Jag har gjort en del operatioenr när jag var ung men den senaste (näsan) som jag gjorde för över ett år sedan fick jag dödsångest över! Huvva!

#25 - - Viola Vamp:

Håller alla tummar och tår för att operationen ska gå snabbt och smärtfritt (med bra piller) och att du är på benen snabbt igen!

Kramar i massor!

Till top