AJ AJ AJ !!!

Allmänt / Permalink / 38
Jag har en så vansinnig tandvärk så jag har aldrig varit med om dess like. 
Jag känner mig ungefär som Lina gjorde i Emil filmen.
Jag ringde tandläkaren i Måndags och frågade varför det gör så vidrigt ont.
Han tyckte att jag skulle åka dit vilket jag gjorde. Jag fick ingen riktig förklaring på varför det gör så ont men jag fick både Citodon och Kåvepenin med mig hem. 
Så nu lär man väl få svampar både här och där... Hua...
Nej då ! Jag frågade faktiskt min stackars tandläkare som blev röd som en tomat i ansiktet
och förläget talade om att jag skulle köpa mjölksyretabletter och äta dom samtidigt för att undvika just svamperierna.
Så det har jag gjort nu.
 
Igår så var vi och grattade min pappa som fyllde 69 år.

Dom hade gjort tjälknöl och en fantastisk potatis gratäng... Ojojoj ! Vad vi åt. (Jag tuggade på ena sidan)...
På hemvägen så svängde vi förbi mina svärföräldrar och det var oxå jätte trevligt.
 
Ja det var lite från mig.
Kramar i massor / Jane
 
 

#1 - - Hörni!:

Stackars stackars dig, det finns ingen värre värk! Hoppas det går över snabbt.

Åh vad gott, jag älskar tjälknöl! Måste göra det någon dag. Tack för tipset!

Kram

#2 - - ansepanse:

stackars dig vännen att du har så ont, hoppas att tabletterna hjälper dig
tjälknöl var längesedan jag åt
kramar <3

#3 - - Paula´z Värld:

Usch, för tandvärken ;(
Ja, jag har en sämre dag..så är det alltid då jag varit ut på äventyr ;) Blev ju utedags lördagkv, mamma o brorsan var söndag..o så Karleby igår..
Hade skönt på vattengympan idag också :)

Ha en fin kväll!

Kram

#4 - - Maria:

Hej på dig :)
Det gick jätte bra på gymmet :)
Ha en fortsatt mysig kväll.
Stor kram
//Maria

#5 - - Eva`s blogg:

Men stackare, skall inte tandläkaren bota det?? du var ju där, det är det värsta som finns....maten ser god ut & jag ber att du verkligen slipper ontet fina du kramen

#6 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

Jobbigt med tandvärk! Hoppas det går över :)

#7 - - Marie:

Fy, stackars dig! Hoppas det snart blir bättre, det är hemskt med tandvärk :/
SV: Tack!!

Kram /Marie

#8 - - Freja:

Men stackars dig! Hoppas medicinen fungerar SNABBT! Och tjälknul och potatisgratäng, å gott!

#9 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Oh fy det är hemskt med tandvärk. Hoppas du lyckas lindra den med citodon.
Maten lät underbart god.

#10 - - TantGlad:

Hahaha.....förlåt att jag skrattade och det var inte till din tandvärk, utan till din goa humor i dagens inlägg.
Jätteroligt inlägg men stackers, stackers dig.
Må så gott och en varm kram från en TantGlad!

#11 - - Kort:

Kramis syrran och jag hoppas verkligen du får sova inatt....det var giftiga svampar det ;)kram och puss till dig min älskade syster

#12 - - Micke:

En kombination av gott och ont... Bokstavligt talat! ;-)
Hoppas det goda vann.
sv:
Ja, i morgon är vi halvvägs. :-D

Hoppas du får en bra onsdag, (och att tandvärken släpper.)

#13 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ja, tandvärk är verkligen hemskt!! :/

#14 - - dianasdrömmar:

Åh, din stackare skickar över en bamsekram/Diana

#15 - - Browneyedgirl:

Godmorgon =)
Hua mig för tandvärk, ingen höjdare. Hoppas du väldigt snart blir av med det. Stor kram <3

#16 - - camilla:

Ajajajajaj...stackars dig!Hoppas att värken snart försvinner.
Sv: Vad kul att ni också ska göra "halv åtta hos mig".
Ser framemot era måltider.
Kram!

#17 - - Anonym:

Aj, aj, stackare, finns nästan ingen vidrigare värk än just tandvärk. Hoppas medicinen hjälper o du känner dig bättre. Lite plåster på såren med god mat o härligt sällskap. Kramisar Tina

#18 - - Tina:

Glömde fylla i. Kram Tina

#19 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åhhh tjärlaknöl! Gu va länge sedan jag åt det! Det är ju så gott!

Hoppas att det bara är en tillfällig infektion. Men lite dumt att han inte sa hur det hände så du slipper råka ut för det igen!

Krya på tanden! ;)

#20 - - ergo sum:

Hoppas att värken lättat idag - att medicinen hjälper!!

Kramar

#21 - - Nina, drömmen om att bli fotograf~:

hejhej! Vilket är ditt favorit program på tvn? ♥
kram & ha en bra eftermiddag!

#22 - - fialia:

Stackare, tandvärk e vidrigt.
Tjälknöl e ju bara så gott, har du provat att göra på lamm? Gott!
ha de Fia

#23 - - ebba:

har just nu ett tips/erbjudande uppe på bloggen , kika gärna in och kolla vad det är :)

#24 - - Eva`s blogg:

Hej Jane ..hur är det med dig?? hoppas det har släppt lite :) stackare där ..kramar till tusen

#25 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Jag får nog rekommendera Panodil och Ibumetin var 3:e timme för att ta de värsta topparna av smärta!

#26 - - Tommy:

Sv: Ja verkligen, det märkte jag i söndags att jag är glad att jag inte gick på efterfesterna.

Usch, lider med dig som har tandvärk!

KRAM

#27 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Inga problem! Hoppas att det lindrar!

#29 - - Veiken:

Usch för tandvärk. Hoppas dina mediciner hjälper dig så du slipper eländet!
Nu måste jag ta tag i mig själv och göra en tjälknöl - det är så vansinnigt gott! Måna kramar!

#30 - - Linda Rö:

Stackare.. Hoppas du mår bättre...
Stor kram till dig...

#31 - - Susanne P:

Men...din stackare!
Hoppas att din tandvärk ger sig snart.
Hihihihi! Lite roligt att få en tandläkare att rodna... ;)
Kram & krya på dej.

#32 - - Gogummansmamma:

Hoppas värken är bättre! Oj vad gott det ser ut, hungrig!! ;)

#33 - - ebba:

Hoppas du får en bra torsdag.
Allt bra ?

#34 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej Jane! Jag tänker på dig hur är det med din tandvärk... Hoppas att den är på väg att försvinna :) Ha en jätteskön torsdag du har säkert samma väder som jag sol... Många kramar och ta hand om dig Carina

#35 - - Maria:

Hej tjejen!
Hur går det med din tanvärk? :/ Hoppas det blir bättre snart..
Ha en fin fin dag fina du
Kram kram
//Maria

#36 - - Annika:

Stackars dit. Hoppas verkligen att tandvärken ger med sig. Har förstått att den värken inte är att leka med. Kram

#37 - - Babs:

Men å vad synd det är om dig, ska dom inte göra något åt tandvärken, tandvärk tyder väl på att det är något fel och det går väl inte över av medicinering.
Kram

#38 - - Sanna ;D:

Hoppas verkligen tandvärken släpper!

Har bytt blogg till: http://mooseplaza.blogg.se bara så att du vet:)

Till top