MÄSSA OCH MÖSSA !!!

Allmänt / Permalink / 58
Idag har det varit en fantastisk dag. 
Jag har varit på trädgårdsmässan i Älvsjö! 
Det var helt otroligt vad mycket fint dom har där.
Som den här underbara Camelian.
Tänk ! Den här dockan var helt klädd i levande blad och blommor...
 
Vi vill ju köpa ett växthus, men dom som fanns där var jätte dyra och någon ordning får det ju lov att vara.
Ååå!!! Vad trevligt det skulle vara att ha ett sådant här fint växthus...
 
Sedan så fick jag en jättefin present av världens snällaste Eva allas vårat GULDHJÄRTA...
Den var jättefin och jätte skön. Tack fina söta du! Min man sa att äntligen har du fått en mössa som inte är ful...
 
Det var lite från mig.
Kramar i massor / Jane
 
 
 
#1 - - shadaim12.wordpress.com:

Vad fuskigt, jag ville med gå på mässsa ju!!!
Ser ut som om du haft det bra iallafall, trevlig helg fina du. kram

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Ja, det där växthuset var riktigt fint :)

#3 - - dianasdrömmar:

Mysigt med trädgårdsmässa :) kram raring/Diana

#4 - - TantGlad:

När jag tittar på dessa underbara bilder och på växthuset så vill jag HA SOMMAR NU! jAG har ju ett stort trädgårdsintresse.
Villken jättefin och söt mössa du fått. Du passar ju skitbra iden.
Tack för titten hos mig, och nu önskar jag underbara du en jättefin helg!
Psssssss växthuset! DET SKULLE MAN HAFT! Tänk med ett litet bord och en fin stol längst in i växthuset åkso.
Varma kramar från sundsvall!

#5 - - camilla:

Kan tänka mig att det var en vacker mässa.
Och ja...det var mig en vacker mössa :)
Kram!

#6 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Godmorgon! Åååååååh vad härligt det låter! Jag skulle också vilja ha ett växthus men kan gärna inte ha ett på balkongen ;) Någon gång i livet skulle jag vilja ha ett hus i alla fall en sommarstuga eller ett torp... Tills vidare får jag plantera i lådor på balkongen :) Ha nu tjejen en fortsatt jättefin lördag. Jag tror säkerligen att mössan är jättefin och får man den av goa Eva så är den fin :) Många kramar till fina dig

#7 - - Paula´s Blogg:

Jättefint växthus ju :)
Mössan var snygg!
Ha en fin helg!

Kram

#8 - - ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Vad mysigt det såg ut, och mössan var jättefin :D

#9 - - ansepanse:

jag har ju fått ett växthus :) men det är inte uppsatt ännu, det blir nog snart nu :) fast så där stort är det ju förstås inte
jättefin mössa, så din man tycker att du bara haft fula mössor förut :)
en jättefin helg till din Jane
kramen

#10 - - Izabell:

Vilka härliga bilder, mysigt med trädgårdsmässa:)

Kraam Izabell

#11 - - Tommy:

SV: Tack ska du ha :)

Perfekt början på helgen! :)
Trevligt med mässan!

#12 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Roligt med trädgårdsmässa. Finns ju så mycket fint man kan göra med sina trädgårdar. Jag önskar jag hade kunskap oh pengar till vår trädgård. Men den duger ändå, men finns ju mängder man vill göra.

#13 - - Linda Rö:

Verkligen supersnygg mössa... Men allt klär en skönhet...
Hoppas du har det super denna härliga lördag..
Stor kram

#14 - - Maria:

Hej på dig :)
Det var en riktigt fin mössa :) roligt med presenter.. Vilka härliga bilder du bjuder på. .
Stor kram och han en fin fin lördag.
// Maria

#15 - - Pierreen:

Fina bilder! Och du ser ut att ha väldigt långt fint hår :)

#16 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

fina bilder! :)

#17 - - En flicka som är stark:

Vad mysigt och fint det ser ut :)

#18 - - Eva`s blogg:

wow shaisse va du är snygg i din mössa Jane o jag kan ju hålla med din man :) ha ha om vi kommer till Stockholm vinter tid skall vi ha dom på ;) ha en skön kväll kramen

#19 - - Veiken:

Underbara bilder. Ett hopp om sommar. Man njuter av bilderna- kramar

#20 - - Freja:

Vilken härlig mässa, den hade jag oxå gärna besökt!

#21 - - Hörni!:

Vilken fin mössa! Jag vill också ha. :)
Roligt att gå på mässa och bli inspirerad.

#22 - - browneyedgirl:

Godmorgon =)
Vad fint du fått det, super nice. Ett växthus skulle jag med vilja ha, kanske en dag. Drömma är i alla fall gratis <3 Kramen

#23 - - Therese:

Åh vad härligt att gå på trädgårdsmässa...ja det växthuset vore något det! Jätteläckert! Fin du vart i mössan, kram

#24 - - Dragana:

Väldigt tjusig mössa, passar dig jätte bra! =)
Vad roligt det skulle vara att ha ett växthus, men som du säger, de flesta är jätte dyra. :S

#25 - - Eva`s blogg:

kikar in & ger dig en söndags kram

#26 - - Fina Frun :

Ja, mössan var fin! Och trädgårdsmässan ser ljuvlig ut. Ett sådant där stor växthus hade ju varit härligt att ha. Tänk att sitta där och fika med regnet smattrandes på rutorna...

#27 - - jessica:

Vilka fina bilder =) Hoppas du har en bra dag. kram

#28 - - Micke:

Kul med både mässa och mössa. :-)
sv:
Tack! Helgen blev bra och snart stundar en ny arbetsvecka. Helgerna är ALLTFÖR korta!!!

#29 - - bara anna :

Oh vad härligt det ser ut med alla växter! Och du var snygg i mössan...

Kram

#30 - - kaffehörnan:

Vilken grej med växthus. Bara gå och njuta
kram

#31 - - Eva`s blogg:

God morgon tjejen..hoppas din helg varit toppen å att din måndag blir ljuvlig kramen

#32 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

GODFÖRMIDDAG! HÄR REGNAR OCH BLÅSER DET... SÅ NU FÖRSVINNER NOG DEN SISTA SNÖN SNYFT... DET ÄR KLART ATT JAG OCKSÅ VILL HA VÅR OCH SNÖN KOMMER JU TILLBAKA :) JA INTE FÖRÄN DECEMBER HOPPAS JAG... SÅ NU ÄR DET DAGS MED PLANTERING. HUR GÅR DET MED VÄXTHUSET HAR DU FÅTT TAG PÅ NÅGOT TILL ETT BRA PRIS? KANSKE DU FÅR TAG I ETT BEGANGNAT :) VAD HAR DU ANNARS TÄNKT ATT PLANTERA OM DU HAR TÄNKT ATT PLANTERA NÅGOT ;) SKÖT OM DIG OCH HA EN JÄTTEFIN MÅNDAG. MÅNGA KRAMAR TILL FINA DU CARINA

#33 - - envingad:

Du käre tid vilken vårfeeling jag fick nu. Vilka härliga bilder och du har ju våren redan hos dig ser jag så man blir riktigt avundsjuk. Här ligger det allt snö kvar men idag har det nog regnat bort en hel del hoppas jag :) Njut av våren och blommorna.. ha en underbar dag.. kramar till dig

#34 - - Ergo Sum:

Oj, vilka vackra bilder!! Och vad fin du är! *ler* Förstår att det fanns en hel del att titta på på den mässan!

Hoppas din vecka är bra!
Kramar

#35 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vilka fina bilder! Och vilket fantastiskt hår du har!
Det låter som du haft det mysigt!
Hoppas allt är bra med dej!

Stor kram Jane!

#36 - - Emi:

Åh vilken häftig blad-klänning ;)
sv: Tack så mycket!!!

#37 - - Tina:

Härligt att gå på trädgårdsmässa o få lite vårinspo. Gud vilket fint hår du har o långt. Snygg som bara den är du i fina mössan. Kramisar Tina

#38 - - Annika:

Nämen hej vilken kulig Blogg. Har varit på en trädgårdsmässan en gång för flera år sen och nu blev jag verkligen sugen igen. Har en gammal fin trädgård som kanske skulle behöva ett ansiktslyft. Men du är ju vacker som en blomma själv oxå både med mössa och utan. Ha det så gott.

#39 - - Fnulan:

MIn mans familj var där och tyckte att det var en bra mässa! Puss goding!

#40 - - Eva`s blogg:

Hej på dig vännen ..men är dom förståndshandikappade? en på mitt jobb sa att dom nog har Aschbergs ...ingen aning men roliga är dom :) he he ja shopping blev det på Ullared :) hoppas du har det gott kram

#41 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vilken härlig mässa, den hade jag velat gå på! Mössan var verkligen snygg.
Önskar dig ett skönt slut på veckan.
Kramar

#42 - - fialia:

Trädgårdsmässa, så roligt, men man blir ju så sugen på allt. Så söt mössa.
ha de Fia

#43 - - Linda Rö:

Smyger in och önskar dig en underbar dag...
Kram

#44 - - Marie:

Det finns så mycket otroligt fina blommor! Jag önskar jag hade haft lite mer "gröna" fingrar och ett sånt där växtus där man kan sitta bland vinrankorna och pimpla vin ;)..
Kramar /Marie

#45 - - Eva`s blogg:

Go kväll...hur står det till med dig då? hoppas du har det mysigt & fått njuta av dagen o att kvällen blir härlig kramen

#46 - - Krönikören:

Åh, trädgårdsmässa, så ljuvligt. Nä, ett sånt jätteväxthus passar inte till ert fina torp - bra va? :)

Vad skönt att du är frisk igen, underbart!

Svar: Tack snälla! Hoppas att du gillar boken.

Kram

#47 - - Mimmi:

Härliga blommor!! Ha en trevlig helg. Kram

#48 - - Annika:

Superfin mössa på fina du! Vad härligt med växthus, hoppas ni hittar något. Ha en fin dag. Kram

#49 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej fina Jane! Tittar in till dig och vill önska dig en toppenhelg!!! :) Många kramar till fina du Carina

#50 - - Eva`s blogg:

hej svejs...hoppas du har det gott och får en härlig lördag själv skall det njutas i fulla drag vi är ju lediga tillsammans wiiiiii kramen

#51 - - Roggan:

Vilka härliga bilder du visade oss. Wow vilket växthus. Kram

#52 - - TantGlad:

Tittar in och önskar dig en fin vecka!
Varma kramar.

#53 - - Eva`s blogg:

kikar in för att kolla av hoppas allt är toppen med dig vännen kramar i massor

#54 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej tjejen hoppas allt är bra med dig! Ha en superbra tisdag :) Många kramar carina

#55 - - Gogummans mamma:

Du är så fin!! :) Kram

#56 - - jessica:

Hejsan, gud vilka fina stövlar du har!! Vart har du köpt dom? =) haha.
Ja mössan är helt ok den med. =) Hoppas du får en bra dag. kram =)

#57 - - Kort:

Vilka UNDERBARA bilder du bjuder på ♥ och mössan var jättesnygg =) kramar i massor min älskade syster ♥

#58 - - Sara - Hold on be strong:

Fina bilder!!
sv: jaa kanske :)
kram

Till top