BLOMMOR OCH KOLL !!!

Allmänt / Permalink / 51
Nu har jag äntligen hittat lite vårtecken !
Jag har gått och varit avundsjuk på mina grannars trädgårdar som har varit fulla av små härliga blommor. Men när jag tittade ordentligt i min egen trädgård så hittade jag dom här fina blommorna.
Vintregäck heter tydligen dom här!
Och så små fina snödroppar.
Vi är vid vårat lilla torp så mycket vi hinner nu när det är så fint ute. Min man har fixat och donat med torpet sedan någon månad tillbaka och vi hoppas att det skall vara klart till sommaren.
Det har inte blivit så mycket tid till bloggen på senare tid men så är det ju när man har massor av annat och göra. Men jag har någorlunda koll på er i alla fall mina vänner.
Kramar i massor / Jane

 
 
 
#1 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Svar: Tack fina Jane du lämnar alltid så fina kommentarer efter dig :) Ja, det är så att man har faktiskt andra saker för sig än bara bloggen :) Vi har också koll på dig ;):) Njut nu av ditt torp och allt annat runt dig! Kramar i massor/Carina

#2 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Alltid roligt med vårblommor. Jag tittar också på grannarnas och avundas dem. Men har iaf några påskliljor som börjat komma fram i jorden, men innan de blommar lär dröja ett tag till.

#3 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Några vårtecken har inte jag sett än, men det kommer nog snart! :)

#4 - - Viktkamp:

Så härligt när blommorna kommer =) Man blir så glad!! =)

#5 - - Freja:

Så härligt, vårblommor! Här snöade det i dag...

#6 - - Hörni!:

Ert torp är bland de sötaste jag sett! Så mysigt att ha det att åka till. Och härligt med vårtecken! Några blommor har jag inte sett till ännu. Kram

#7 - - dianasdrömmar:

Vårtecken underbart :) kram Diana

#8 - - TantGlad:

Nämen villket fint torp! Vill se mer bilder från det i sommar snälla snälla.
Vackra blommor du hittat åkso.
Ja man får ju mer tid till annat om man inte bloggar hela tiden.
Varma goa kramar till dig!

#9 - - Paula´s Blogg:

Härligt med vårtecken! Torpet blir ju såå fint!
Ha en underbar söndag!

Kram

#10 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh vad fint torpet är! Precis så skulle jag vilja ha om jag fick välja en sommarstuga!
Vad fina de vita blommorna var också.
Hopaps att du har det bra fina du och tack för att jag fick se på dina foton.
Kram!

#11 - - ansepanse:

då har du hittat mer än vad jag gjort i min trädgård men det kommer nog i sinom tid, vad fint ni har det vid torpet :)
Sv: ja, två tofsar skulle jag kanske kunna ha istället, tack vännen
bamsekramen <3

#12 - - Linda Rö:

Tycker ert torp ser så mysigt ut...
Ha en underbar dag..
Kram

#13 - - Lina:

Det är så härligt när man ser alla vårblommor! :D Kram

#14 - - Viveka:

Vad härligt med vårblommor, älskar snödroppar.
Kramis
Viveka

#15 - - Veiken:

Äntligen är det på gång och Kung Bore motas långt bort. Hoppas han inte hittar tillbaka på jättelänge! Ditt torp ser så mysigt ut! :) Kram

#16 - - ansepanse:

Sv: det blev en bra söndag då Maja och jag tog en sväng in till sta´n, vovvarna var också med
kramar finaste Jane

#17 - - shadaim12.wordpress.com/:

Vackert ni har det vid torpet =)
kram fina du

#18 - - Maria:

Hej underbara du!
Vad fint du fått det här inne :) gillar stilen riktigt mycket.. Vilka härliga bilder du bjuder på fina du..
Hoppas allt är bra med dig? Stor varm kram
// Maria

#19 - - Anonym:

Äsch, lev istället!!! Kramen

#20 - - camilla:

Jag hittade ett litet vårtecken,Krokusarna. Men nu är dom borta igen :(
Ååå ni har ett sånt mysigt torp!
Kram!

#21 - - Izabell:

Åh vilka underbara bilder, ljuvligt torp:)

Kraam Izabell

#22 - - Eva`s blogg:

Åh va mysigt Jane ....skickar mössan idag :) o ta hand om dig kramen

#23 - - Therese:

Wow, det finns alltså hopp om våren! Härligt, kram

#24 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Vill önska dig en fortsatt fin måndag :) Många kramar Carina

#25 - - Tina:

Härligt med vårtecken man blir smått lycklig av att se de där små blommorna. Vilket ljuvligt torp ni har, måste vara underbart att tillbringa sommaren o andra stunder där. Kramisar Tina

#26 - - Maria:

Hej på dig!
Hoppas allt är bra med dig? Tänkte bara titta in och önska dig en riktigt härlig och fin kväll och hoppas din tisdag blir super bra..
Stor kram
// Maria

#27 - - Maria:

Svar: Detsamma till dig vännen :)
Kram kram

#28 - - kaffehörnan:

Har du gjort om din blogg ?
Ha en fin dag. kram

#29 - - Eva`s blogg:

God morgon fina tjej...tack för dina grattis och hoppas du kommer att gilla mössan när den kommer :) ha en skön dag fina kramen

#30 - - kaffehörnan:

Tack för dina ord, roligt man kan förgylla
kram

#31 - - Alice - bilderbyalice:

Nu är vinnaren av en länk uppe på bloggen, kika in för att se om det var du som vann här: http://bilderbyalice.se/2013/april/vinnaren-av-lanken.html#comment
Ha en bra kväll!

#32 - - Fina Frun :

Åh så härligt och vackert med små vårtecken :)

#33 - - Stellathedog:

Hej, hej! Kikar in lite när vi har en lugn stund för att se hur du har det. Skönt med vårtecken och roligt med fix på torpet. Ha det bra!

#34 - - mittgodastefinaste:

Åå så vårigt! Kram Jenny

#35 - - kaffehörnan:

God morgon rara du, nu är dagens stjärna uppe
kram

#36 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane! Ha en underbar onsdag och till helgen komer värmen att komma :) Nu tycker till och jag med att det ska bli skönt med lite värme så att man kan odla lite gott på balkongen... Många kramar till fina du Carina

#37 - - Eva`s blogg:

kikar in & hoppas allt är bra med fina dig, har mössan kommit? kramen

#38 - - Dragana:

Snödroppar är så fina blommor! =)

#39 - - Camilla ♥ Gravid:

Så mysigt torp :)

#40 - - Dragana:

Svar: Instämmer på det. Det ska ju gärna vara lite små lyxigt och mysigt. Hehe. Det är skönt att bli lite bortskämd. :)

Hoppas att du och din familj har en trevlig kväll! :) Kram

#41 - - Gogummans mamma:

Våriga bilder :) Härligt! Kram

#42 - - fialia:

Ja du, nu längtar man till värme, blommor o grönt.
ha de Fia

#43 - - Eva`s blogg:

önskar dig en skön kväll kramen

#44 - - jessica:

Hejsan, vilken härlig blogg. =) Hoppas du får en bra kväll. kram

#45 - - Viola Vamp:

Gud vad härligt det ser ut! Ska bli spännande att se förändringarna inuti sen. Ja, såvida du plåtar dem förstås. ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

#46 - - Eva`s blogg:

God morgon finaste vän....hoppas du har det bra & får en ljuvlig fredag massa kramar

#47 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej! vill önska dig Jane en jättehärlig fredag :) Många kramar Carina

#48 - - Natalie Salazar:

härligt med vår tecken men det får gärna bli vår på riktigt nu med vädret :D

#49 - - Mia:

Tänk att snart kan Du vara i ditt lilla Gulliga torp o få njuta av alla vackra vårblommor runtomkring. Fin mössa hade du också fått så Då slipper Du frysa när Vårvindar friska leka och viska ;-) Ha e n kanonfin söndag !! Kramar med vårkänslor

Mia

#50 - - LILITH - Boktokig mamma med borderline:

Jag fick ett vårtecken av sonen igår, en krokus han hittat på dagis.

#51 - - Kort:

Hua....nu är det tantvarning på oss båda...du vet vad jag menar ;) kramar i massor från syrran ♥

Till top