Regn och rusk !!!

Allmänt / Permalink / 20
Helgen har varit jättebra. 
Förutom vädret då förstås. Men det går att få det ganska mysigt ändå, om man tänder upp massor av ljus.
 
 
Jag gillar ju inte stearinljus med prickar eller stjärnor, glitter och sånt. Men dom här ljusen på bilden tyckte jag verkligen om när dom står ihop så här.
Annars så vill jag ha vita långa härliga ljus i eleganta ljustakar...
 
Vi har en liten eldstad i vårat sovrum. Och när vi inte eldar i den så brukar jag stoppa in massor av värmeljus eller ljusstumpar. Och det är inte så dumt det heller när man skall höja sin höstmysfaktor.
 

Jag får ursäkta att jag inte bäddat bättre. Haha
 
Vi tittade på Torka aldrig tårar utan handskar. Den är såååååååå bra och viktig ! Eller hur?
 
Kramar i massor alla fina / Jane
 

 
#1 - - ansepanse:

åh vilket mysigt sovrum, visst är levande ljus extra härligt nu när höstmörkret faller
jo, den är jättebra och den ska vi också titta på
kramar finaste Jane

#2 - - fialia:

Ja nu behöver man mycket ljus, fy vad mörkt det är, ska till sthlm den 21 nästa månad, vet ej hur det ser ut ännu men jag hör av mig.
ha de Fia

#3 - - Freja:

Så mysigt ni har det, härligt att kunna elda även i sovrummet!
Sv: Jag skulle önska att du hade minst 100000 läsare, om fler läste din fina blogg skulle världen vara n vackrare plats! Jag har förstått att det är din man som luskat fram att det ska gå att ta med sig inlägg till blogg.se, har ni kommit fram till hur det går till?

#4 - - Eva`s blogg:

fint åååå mysigt skit i bäddandet :) håller med dig så mysigt med alla ljus ...hoppas du får mysa ikväll fina du kramen

#5 - - Hörni!:

Åh så fint och mysigt ni har det med alla ljusen tända. :)

#6 - - dianasdrömmar:

Mycket ljus ska det vara så mysigt :) stor kram Diana

#7 - - Paula´z Blogg:

Jättefint sovrum :)
Här har det varit lite kyligt!
Lite mulet idag ....

Jag har en tävling på min sida !

Kram o ha en bra tisdag!

#8 - - Fina Frun :

Det ser varmt och mysigt ut :)

#9 - - Anita:

Ja det bästa med höstmörkret är att man får mysa med en massa tända ljus , jag har också följt Gardells serie på TV , såå bra man blir verkligen tagen av den ,
Kramar till dig
Ps jag bäddar inte sängen :P

#10 - - Eva`s blogg:

God morgon fina Jane :) hur har du det?? här är det grått & trist idag men dock ledig såå skönt ta hand om dig o bara ha det bra kramar i massa till dig

#11 - - Maria:

Vad mysigt med ljus :-) skönt också med lite höststädning.
Man mår bra av att ha det rent och snyggt :-)
Ha en fortsatt fin dag och stor kram till dig
//Maria

#12 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh vad fint du har det hemma hos dej!
Jag har också tittat efter en sådan eldstad men killen har inte riktigt samma smak som jag.

Håller med dej om att Jonas program är viktigt och bra, men tyvärr blir jag så oändligt ledsen när jag ser den så det blev inte så många avsnitt för mej.

Dock har jag flera böcker hemma av både Jonas och Mark samt följer Jonas på fb.

Tack för alla fina kommentarer du lämnar på min blogg. Jag blir verkligen jätteglad av dem.

Stor kram!

#13 - - Pia - Kakaobönan:

Vad mysigt det ser ut!! Älskar levande ljus och tänder mycket och ofta. Har mest dock värmeljus nu för tiden då jag känner att de törs jag lämna om jag går in i ett annat rum. Men visst är det tjusigt med långa vita eleganta ljus. Men de ska vara vita!
Så bra program. Torka aldrig tårar utan handskar. Men sorgligt.
Kram

#14 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Mys är det bästa! Kamin. Tända ljus! :)

#15 - - ansepanse:

Sv: nej, det verkar inte vara lätt :) inte för J i allafall
kramar finaste Jane

#16 - - Kort:

Mysfaktor 100 % hos dig, vill sitta där och mysa med dig =) kramar i massor <3

#17 - - Millan:

Jättefint och mysigt ni har det. Vi måste städa undan här på borden så vi kan ställa fram ljusen här. Det har vi inte gjort ännu. KRAM!

#18 - - Eva`s blogg:

Kikar in & inget skrivit här hm Jane jag vill läsa :) hi hi hoppas allt är bra med dig å att du får en härliog dag kramen

#19 - - Annika:

Tack snälla för din fina komplimang!! En av de vackraste jag fått faktiskt. Så underbart fint med alla ljus. Ha en fin dag. Kram

#20 - - maria:

Tänkte bara titta in och önska dig en fortsatt fin onsdag. Hoppas allt är bra med dig..
Stor kram
// Maria

Till top