KÖTT OCH SNÖ OCH LITE BLOMMOR !!!

Allmänt / Permalink / 24
Nu sitter jag här och skriver och det är Fredagkväll...(Igen)...
Det går så fort så jag hinner inte med ett dugg.
 
Vi har ätit en riktigt god köttbit och varma jätteräkor till förrätt.
Var ju tvungen att ta ett kort. Jag ÄLSKAR kött...
 
Igår kväll så snöade det här i Stockholm. Jag blev jätte glad och upprymd av det, men nu finns bara små spår kvar av snön.

Det är lite suddigt men snöade gjorde det i alla fall. (Härligt)
 
Jag måste ju få visa min underbara Nerium "Oleander" Här som knopp
 
 Och här som utslagen blomma. Vist är den fin?
 
Ikväll så skall vi titta på 
Troligtvis så är den inte ett dugg lik orginalet...

 
Kramar i massor och ha en jätte fin helg / Jane
#1 - - Kort:

Hmmmm... den där snön ser ut som mina flugprickiga fönster ;) Kramar i massor min kära syster...ska sikta på torsdagen den 8:onde...du möter mig väl på station så kör vi en kul favorit i repris =D

#2 - - ansepanse:

visst går veckorna fort, svischar iväg bara så där, var filmen bra?
Sv: mm, håller med, kanske inte om just h men alla dubbelbokstäver här och där, mamma säger att det hör man, men det hör inte jag i allafall :) inte än kanske jag ska tillägga
önskar dig en fin helg finaste Jane
kramar

#3 - - Eva`s blogg:

Åh ja vilken blomma love it :) ja då fick ni en riktigt mysig kväll o det är så man vill ha det :) hoppas din lördag blir likaså fina du kramen å kramen igen ;)

#4 - - Mia:

Hej Du Fina ! Den där filmen står också på Min önskelista, var den bra ?
Ska laga en köttbit ikväll så jag måste iväg och köpa lite smör så jag kan steka det :-) Ha en riktigt skön höstig helg ! Kram Mia

#5 - - Paula´z Blogg:

Här har vi vinter!
"Snowwhite and the Huntsman " har vi sett på bio, inte alls lik originalet el vad tyckte du ?
Ha en bra lördagskväll!

Kram

#6 - - ansepanse:

Sv: ser att jag glömde skriva att din Oleander är underbart vacker :)
bamsigaste kramen finaste Jane

#7 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Ja vad vacker den var utslagen <3

Hoppas filmen var bra. Jag skulle gärna vilja se den.

Stor kram!!!

#8 - - Veiken:

Ja du - tiden rusar som om den hade eld i baken..... snö kan jag vara helt utan..
Jättefina blommor :)
Svar: Du ska absolut åka på en kryssning om du har möjlighet. Det är fantastiskt och inte särskilt dyrt! :) Kram

#9 - - dianasdrömmar:

Mysig fredag stor kram vännen/Diana

#10 - - Sriwanna Salomonsson:

var filmen bra? :)

#11 - - Fina Frun :

vilken vacker blomma :)

Gillade ni filmen? Vi tyckte den var helt okej, men motsvarade inte riktigt förväntningarna.

#12 - - envingad:

Vilka blommor..ett litet upplyft i fönstren så här på förvintern :)
Hur var filmen..bra? Funderade ett tag om jag skulle köpa den senare nämligen
ha en underbar söndag
Kramar

#13 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Någon snö fick ju inte vi, men däremot hagel och minusgrader :)

#14 - - Eva`s blogg:

Hej svejs på dig ..hur har du det en söndag som denna? hoppas ni haft det mysigt o får en skön kväll kramen

#15 - - Freja:

Hoppas helgen varit härlig för dig, finaste Jane!

#16 - - Pia - Kakaobönan:

Jättefin blomma!
Hoppas du haft en skön helg!
Kram Pia

#17 - - Paula´z Blogg:

Hoppas att helgen o filmen var bra!
Här är det vinter fortfarande o -10 grader.....

Ha en bra måndag!

Kram

#18 - - camilla:

Vill du ha snö får du komma hit ;)
Kram!

#19 - - Eva`s blogg:

Hej jane ..hoppas du haft en mysig helg o jag vill änska dig en fin måndag många kramar till fina dig .:)

#20 - - Maria:

Ser riktigt gott ut.. Mysigt med snö. Här i Skövde är det ingen snö än. Bara kallt än så länge. Men tror inte snön är långt borta nu..

Stor varm kram till dig
// Maria

#21 - - Millan:

Vi får hoppas på filmen att den är bra!

#22 - - viveka:

Här har det snöat hela dagen.
Kramisar
Viveka

#23 - - Susanne P:

Vilken underbart fin blomma!
Och är du sugen på snö så finns det massor här just nu! Det fullkomligt vräker ner. Men jag gillar det! ;)
Kram

#24 - - Linda Rö:

Vad glad jag blir att du har börjat blogga igen..Jag har totalt missat det...
Ha en underbar kväll
Kram

Till top