JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD !!!

Allmänt / Permalink / 31
Hu vale! Vad tråkigt det var att vakna upp i morse och känna sig riktigt sjuk.
 
Jag har feber och är helt täppt i näseländet
Vi skulle ju ha gått på teater ikväll... ( Snyft )
Så nu bäddar jag ner mig i soffan istället och tittar på en massa filmer.
 
 
Eller oxå så läser jag någon bra och spännande bok.
 
Kramar i massor och ha en fin helg / Jane
 
 


#1 - - Eva`s blogg:

Finaste Jane ...va trist att du drabbats av den eländiga förkylningen jag är oxå men vad gör man? ta hand om dig å bara mys jag tycker det är så kul att vi bloggar på samma blogg nu :) kram o ha det gott

#2 - - Kort:

Krya på dig kära syster, här snoras det och hostas oxå...synd att teaterbesöket måste ställas in, kärlek och kyssar <3

#3 - - Fina Frun :

Nej, vad tråkigt! Hoppas du piggnar till så du kommer iväg på teatern ändå :)

#4 - - Mia:

Jane, vad trist och känna sig så när man vaknar. hoppas Du känner dig bättre snart igen. Vilken fin blogg Du har skaffat dig, kanska ska flytta in här dååå ??? ;-) Här får man ju tydligen ha en bakgrund som jag jag ju vill..Många helg och krya på dig kramar Mia

#5 - - Hörni:

Usch vad tråkigt, kryp ner under filten och vila du! Krya på dig

#6 - - Fina Frun :

Blev det ngn teater?

#7 - - Paula´z Blogg:

Godmorgon!
Hoppas att du mår bättre idag! Jag har också blivit förkyld ;(

Kram o ha en fin söndag!

#8 - - browneyedgirl:

Krya på dih fina <3 Kramen

#9 - - camilla:


Krya på dig,vännen!
Kram!

#10 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Krya på dig!

#11 - - ansepanse:

eller så läser ugglan högt för dig så att du bara kan vila :)
stackars dig vännen, du orkar inte gå på teatern ikväll då?? :(
Sv: visst är det roligt med växter :)
bamsekramar och kry på dig finaste Jane

#12 - - Millan:

Tråkigt....krya på dig och frossa i filmer!

#13 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Ja, man kan bli konfunderad av mindre :P

#14 - - Eva`s blogg:

Hej Jane :) hur är det med dig denna söndag? hoppas du mår bättre här är det sådär ....men vad gör man? kramar i massa till fina dig ......

#15 - - fialia:

Stackare, pyssla om dig o krya på dig.
ha de Fia

#16 - - Marie:

Krya på dig fina du!
Kram /Marie

#17 - - Ergo sum:

Fina Jane!! Beklagar å det bestämdaste att du blivit förkyld! Och på en teaterkväll dessutom!! Inte alls kul! Hoppas dagen ändå blev mysig.

Vilka vackra bilder i inläggen nedan!! Sådan höst är vacker - men oftast har vi ösregnande storm höst här på västkusten. Och DET kan jag vara utan. Jättefina soffor också och de passar hur bra som helst!

Kramar och krya på dig!

#18 - - Freja:

Krya på dig sötnos! Jag försökte starta en blogg här idag, men gav upp, jag fick bara fram htlm-kod när jag skulle fixa me designen.... Har du några tips?

#19 - - Kort:

Hoppas du mår bättre nu kära syster =) Kramar

#20 - - dianasdrömmar:

Stor krya på sig kram kommer här vännen/Diana

#21 - - Therese:

Krya på dig vännen! Kram

#22 - - Therese:

Krya på dig vännen! Kram

#23 - - Mia:

Hej J !! Hoppas Du känner Dig lite bättre idag, hä'r är grått och trist men jag är ledig så jag kan göra vad jag vill ;-) Om Du känner för det har jag bytt sida Nu, bytte namn också
till Pinkladycookbook.wordpress.com
Välkommen in i mitt rosa kök som är under ombyggnad ;-)
Kryapådigkram
Mia

#24 - - Eva`s blogg:

Hej Jane ...hur är det med dig? här är det inte bra mår skit men nu har dottern åkt in på kk :) kramen fina du å ha en fin dag

#25 - - Justlikeacat:

Ta hand om dej ordentligt annars kan det bli långdraget! Ja, det är så tråkigt att vara sjuk!
Hoppas det vänder snart!
Kram!

#26 - - Eva`s blogg:

Hej igen ....sa dom på amelia när vi skulle kunna föra över allt till vår nya blogg? kram å krya på dig vännen

#27 - - Annica:

Hoppas du mår bättre nu! Kan ju vara skönt med ny blogg ibland...nytt kapitel liksom...
Ha de så skönt i höst. kram

#28 - - Viveka:

Krya på dig goa Jane.
Kram
Viveka

#29 - - Roggan:

Så tråkigt, hoppas du mår bättre nu min vän. Kram

#30 - - Susanne P:

Fy för att bli förkyld. Och att vara täppt i näsan ger mej panik!!!
Krya på dej!
Kram

#31 - - Sriwanna Salomonsson:

Krya på dig hörru!!

Till top