IDAG KOM SOFFAN !!!

Allmänt / Permalink / 27
Äntligen så kom soffgruppen vi väntat på.

Jag älskar Howardsoffor. Tycker att dom är så stilrena och härliga att sitta i.
Nu var dom ju mycket större än vad jag trodde men det vart ju bra ändå. Eller hur? Lite snygga kuddar och härliga plädar så är saken biff.
 
Nu när vi har flyttat så får jag inte plats med mina matsalsmöbler. Men barnen skall ju inte bo här förevigt tyvärr, så jag får ju plats med dom sedan...
 
Nya möbler är väldigt svullna och bulliga på någotvis tycker jag.
Nu skall vi se om jag kan få det här inlägget att fungera oxå.
 
Jag tänkte fråga om det är någon som vet hur jag skall spara min ameliablogg? Jag vill ju inte att den bara skall försvinna...
 
 
Kramar i massor alla fina / Jane

#1 - - Hörni:

Åh vad fint ni har det, och ursnygga soffor också!

Får ni inte hjälp av Amelia att spara bloggen på något vis?
Jag vet tyvärr inget annat sätt än att kopiera inläggen och klistra in dem på nytt i din nya blogg (eller i ett worddokument om du bara vill spara den till dig själv), och det är ju ett himla jobb att göra så.

#2 - - Kort:

Wow..de var verkligen fina dina soffa och fåtöljer =) ska prova dem och ge ett mer uttömmande omdöme sedan ;)din förra soffa VAR DEN MEST BEKVÄMMA OCH SOV-VÄNLIGA SOFFA jag suttit eller sovit i ;) ha en bästa kväll syrran <3 nu saknas bara ljus lyktan innan jag kommer ;)

#3 - - dianasdrömmar:

Fint det blev, älskar också Howardsoffor min drömsoffa äri jeanstyf från Howard..kram Diana

#4 - - browneyedgirl:

Godmorgon =) Ohhh så fint, slår mig ner en stund tror jag. Jättefint blev det ju. Önskar dig en mysig fredag fina du. Kramen

#5 - - Paula´z Diarie:

Godmorgon på dej!
Fina soffor :)

Kram o ha en fin fredag!

#6 - - Therese:

Hej, tack för uppmuntrande ord!
Jag gjorde som Amelia tipsade och laddade ner den (som det stod där) när jag skulle exportera och sen kunde jag importera hela bloggen till den nya. Lycka till, kram

#7 - - camilla:

Sååå fint du har. Både hemma och här på bloggen :)
Jättefina möbler.
Nä,tyvärr vet jag inte hur sam kan spara den andra bloggen.
Kram!

#8 - - Anita:

Åh va fin soffa , vi ska också köpa nytt men vår hund sover i soffan så det får bli någon billig svart tror jag :) fast utan hund har jag valt vit :P
Ha de gött Jane

#9 - - Mia:

Åhhhh va mysigt det ser ut, man vill ju bara kura upp sig där o mysa känns det som! Förstår att ni kommer göra det nu!

kramkram

#10 - - Anonym:

Supersnyggt!!!!

#11 - - Millan:

Jättefint! Hoppas det är bra med dig! Kram

#12 - - Millan:

Jättefint! Hoppas det är bra med dig! Kram

#13 - - ansepanse:

åh vilken fin soffgrupp, superfin, du har ett vackert hem
ja, barnen bor ju inte för evigt hos oss, så är det bara
jag tror att du har ett jättejobb framför dig om du ska spara amelia-bloggen, för jag tror att du måste föra över den på något vis, men jag kan som sagt var inte detaljer och sådant, hoppas att någon kan hjälpa dig med det
bamsekramar till dig finaste Jane

#14 - - ansepanse:

åh vilken fin soffgrupp, superfin, du har ett vackert hem
ja, barnen bor ju inte för evigt hos oss, så är det bara
jag tror att du har ett jättejobb framför dig om du ska spara amelia-bloggen, för jag tror att du måste föra över den på något vis, men jag kan som sagt var inte detaljer och sådant, hoppas att någon kan hjälpa dig med det
bamsekramar till dig finaste Jane

#15 - - Carina:

Åh vad fint det blev!! Ha en trevlig helg!! Kram!!

#16 - - Justlikeacat:

Åh! Här måste du ju fortsätta blogga!

Vad fint du har det! Riktigt kungligt! Jag gillar den stilen. Tycker du kan döpa om bloggen till Grevinnan Janes blogg ;)

Puss puss!

#17 - - Ulrika:

Ser ut som om den går att variera mkt med olika kuddar och plädar. Klassisk på ngt vis.
Hoppas du får en toppenhelg.
Kramar

#18 - - Anonym:

Ohh, fint i vardagsrummet och fint på nya bloggen! Och så skönt att det inte är någon reklam! Jag skulle gärna flytta hit, men jag vill ju ha med mig mina gamla inlägg, de är ju min historia!

#19 - - Fina Frun :

Verkligen jättefina soffor!!

#20 - - Annika:

Hej fina du, kul att du hittade till min andra blogg. Du har ju fått till en snygg blogg här också. Och vad fint ni har i ert vardagsrum!! Snyggt!! Kram

#21 - - Annika:

Hej fina du, kul att du hittade till min andra blogg. Du har ju fått till en snygg blogg här också. Och vad fint ni har i ert vardagsrum!! Snyggt!! Kram

#22 - - Susanne P:

Men åh....vilken härlig soffa. Med massor av benutrymme. Ja...man halvligger väl i en soffa? Det gör iaf jag.
Kram

#23 - - herrh:

Men gu så mysigt :) ...
Ja både på bilderna och din fina blogg..:)

Sv: Klart jag inte glömmer dig, och på något sätt ska du få ev ny bostad :)..

Önskar dig en fin kväll och vecka... :)

#24 - - Kort:

Hmmmm...nu har jag tittat på soffeländet ett tag ;) vill se resten av rummen oxå, vet hur fint du gör och nu tjuvhåller du på resten av härligheten ;) Kram påré älskade syrran

#25 - - Viveka:

Oj vad fiiint...
Kramisar
Viveka

#26 - - Stella:

Tjusigt! Säg till om ni tröttnar på soffbordet. Det adopterar vi gärna.

#27 - - Shine:

Åh, vad fina kort... Jag gillade den här bloggsidan det var inte så mycket reklam : ) Kanske ska byta : ) men då ska man ju lra om igen ; )
Kram och må väl!

Svar: Hallå Shine!Det gick inte att kommentera inne hos dig vännen.
Hoppas att du fixar till det.
Kramar och kul att du hittade hit vännen.
Jane

Till top