HELG !!!

Allmänt / Permalink / 25
Tänk vad fort det går ! Nu är det helg igen. 
 Nu i helgen så kommer Mormor och Morfar samt Farmor och Farfar och firar dotterns 17 årsdag.
 
Jag tänkte att vi skulle bjuda på smörgåstårta...
 

Jag kommer ihåg att Livet på landet Lena var en riktig fena på att göra smörgåstårtor.
Jag och min gubbe tycker att det är jätte kul att pula med sådant så vi slänger väl ihop något ikväll och dekorerar den i morgon.
 
Nu önskar jag er en TREVLIG HELG ...
Kramar i massor / Jane
 

#1 - - Eva`s blogg:

Åh va mysigt det låter :) ser gottit ut hoppas helgen blir härlig å ta hand om er fina du kramen

#2 - - Maria:

Tack bästa du för din fina kommentar blir jätte glad :D Detsamma till dig tjejen..

Stor kram
// Maria

#3 - - Wildrose:

Åh vad gott! Jag älskar smörgåstårtor! Jag brukar alltid köpa en till killarnas skolavslutning

#4 - - Therese:

Läckert det ser ut. Var läääänge sen man åt smörgåstårta. Har faktiskt aldrig gjort någon själv, trots att jag lagar så mycket mat! Hoppas ni får det kanontrevligt! Kram

#5 - - fialia:

Smörgåstårta e alltid rätt, ha det nu så trevligt.
Fia.

#6 - - Paula´z Blogg:

Ja, tänk att det redan är helg :)
Går snabbt....
Inga direkta planer har vi för helgen, möjligen o hälsa på mamma på söndag....

Ha en fin helg!

Kram

#7 - - Freja:

Ohh, smörgåstårta är smaskens! Annars är jag dålig på tårta, är inte så förtjust i det, men smörgåstårta spelar i en helt annan liga, mums!

#8 - - Kort:

Gud så god tårtan ser ut =P Hoppas ni får ett härligt födelsedagsfirande...hälsa alla från oss..kramar i massor

#9 - - Ergo sum:

En trevlig helg till dig med!!! *ler*

Kramar

#10 - - Eva`s blogg:

Hej fina Jane :) ja då jag har sovit gott & njuter av mitt kaffe här nu, hoppas du haft det trevligt hittills och får en härlig fortsatt helg kramar till dig

#11 - - Annika:

Så gott med smörgåstårta. Hoppas du får en riktigt fin lördag. Kram

#12 - - Millan:

Kram!

#13 - - Susanne P:

Men WOW vilken tårta!!!
Är det OK om jag kommer på en fika!? ;) ;)
Kram

Svar: Du är välkommen vännen...
Jane

#14 - - Maria:

Hoppas du får en mysig söndag.
Stor kram
//Maria

#15 - - Eva`s blogg:

God morgon fina vän....hoppas din helg varit mysig & att du får en härlig söndag kramar i massor till dig

#16 - - mormor:

Födelsedagsfirande är kul! Ha det allra bäst!/Mormor

#17 - - Mia:

Åhh J , tror jag kommer över till Dig och tar en liten bit av smörgåstårtan. Det är såå gott !!! Det har jag inte gjort i mitt rosa kök, får göra det kanske ;-) Kramar till Dina Du. Ha en skön söndag !!! MIa

#18 - - Maria:

Tänkte bara titta in och se hur det var med dig en dag som denna?
Stor kram
//Maria

#19 - - Fina Frun :

Åh vad läskande! Vill ha!

#20 - - Envingad:

Ojojoj
Om du visste vad jag blev sugen på en bit nu =) Det är ju så otroligt gott! Hoppas du fick en superfin helg ♥ Kramar till dig

#21 - - Blondie:

Åh så gott !!
Ha det så jättebra !!

#22 - - Kort:

Kommer in och kramar om dig, hoppas helgen blev bra och så önskar jag dig/er en bra vecka, pöss och kram söstra mi <3

#23 - - browneyedgirl:

Godmorgon =) Mums vilken härlig smörgåstårta. Hoppas du hade en härlig helg. Kram

#24 - - Annika:

Hoppas smörgåstårtan smakade och att helgen varit fin. kram

#25 - - ansepanse:

wow vilken smörgåstårta, den gick säkert åt på en gång
kramar finaste Jane

Till top