HÄR BOR / HUSERAR JAG NU !!!

Allmänt / Permalink / 33
Hallå! 
Vad kul att ni tittar in här på min nya lilla blogg.
Jag hoppas att jag lär mig det här...
 
 
Snälla ni ! Jag skulle bli jätte glad om ni kunde plita ner en kommentar så jag hittar tillbaka till er sedan...
Jag vet inte hur jag skall ta med mig länkarna från amelia ännu. Och jag vill absolut inte tappa bort er.
 
 
 
Kramar i massor / Jane
 
#1 - - Jane:

Provar bara

#2 - - Mia:

Men självklart vill jag följa dig vartän du tar vägen :-D Jag har ju också blogg.se och är ingen stjärna precis men vi kan säkert hjälpas åt om det skulle bli nåt knas :-D

Kram fina ♥

#3 - - Anna-Lena:

Jag är här nu så jag hoppas du stannar kvar!!!
Kram kram

#4 - - Hörni!:

Men vad roligt! KLART du lär dig, det kommer bli kul ska du se. Du får gärna fråga mig om det blir något problem, jag har ju bloggat på blogg.se över tre år nu och gör gärna vad jag kan för att hjälpa dig.

#5 - - ergo sum:

Hejhej - kikar in som jag lovat!! Ha en härlig vecka!

#6 - - Sammelsurium:

Ok, självklart tittar jag in! Kram

#7 - - Anonym:

Hejsan på dej!

Visst kommer jag att följa dej här nu ! Har även en annan blogg än den på blogspot...
Så jag satte den här nu:)
Finns även på
http://paulazdiarie.blogspot.com

Kramen om

#8 - - Anonym:

Har lita samma bekymmer, är inte helt haj på tekniknytt! Hoppas vi lär oss...så vi kan fortsätta följa varandra :-) Kram
http://majvorsmemoarer.wordpress.com/

#9 - - Pia (Kakaobönan):

Nu blir vi alla spridda för vinden...
Kommer kolla till dig här i alla fall!
Kram Pia

#10 - - Anita:

Jag blev rädd att du skulle sluta blogga , men glad blev jag nu när jag kan följa dig här :) KRAAAM

#11 - - Carina:

Kikar in och säger hej :) Fin blogg du har!!

#12 - - Paula´z Diarie:

Här är jag igen !
Såg att den blev anonym på den senaste kommentaren!
Hoppas att du hittar min nya blogg nu då :)

Kram, kram

#13 - - Annika:

Självklart vill jag fortsätta att följa dig!! Jag har inte bestämt var jag ska blogga, jag har ju bloggen på www.gazet.se. http://gazet.se/annikatheens/
Så jag antar att det blir den som jag kommer att skriva på.Lämna gärna en kommentar där också så jag har din nya adress. Kram

#14 - - Maria:

Hej bästa du!

Tänkte titta in på din nya fina blogg och önska dig en fin dag..

Snart blir det byte av min blogg också då det ska läggas ner :( tråkigt :/

Men hoppas det nya blir bra också..
Återkommer med ny adress när det blir aktuellet :D

kram kram
// Maria

#15 - - Envingad:

Tittelitut!
Självklart tittar jag in och lämnar ett spår så du hittar tillbaka till mig :)
Va trist att dom stänger ner den andra bloggen men jag hoppas du kommer att känna dig nöjder med denna också :)
Kramar till dig

#16 - - Maria:

Tack snälla för tipset :-) kram

#17 - - Fina Frun *TÄVLA om SKO*:

Välkommen hit till blogg.se :D
Bloggen ser toppen ut! Härligt att slippa all reklam som fanns hos Amelia.

#18 - - Anonym:

Kram till dig min älskade syster, ska försöka komma igång med bloggandet och välkommen hit =)

#19 - - Kort:

Hmmm...blev oxå anonym här, kram och pöss syrran ;)

#20 - - Laura:

Åhh Du har ändrat platform :) Spännande. Nu har jag inte läst om varför osv men jag ska komma ifatt under veckan :)

Jag mår bättre nu. Och ja...jag kan inte skriva på annat sätt om den underbaraste människan på jorden =)
Ha en fin kväll!

#21 - - shadaim:

Klart du ska blogga vidare =)
jag kommer följa dig, kul att du kikade in hos mig på wordpress =)

#22 - - Kort:

Kära syster Jane, jag längtar så efter att vi får träffas igen...hoppas veckorna går rasande fort =) kramar i massor

#23 - - Susanne P:

Vilket gulligt mottagande jag fick här!
Klart att jag kommer hit fler gånger!
Kram

#24 - - browneyedgirl:

Puss på dig tjejen =) Och så mysigt du får det här. Sparade dig nu så jag hittar hit....<3

#25 - - Viveka:

Hej Jane.
Ja... vi måste träffas. Jag har bokat träff med fialia i november.
Är det blogspot du har bytt till?
Kramisar¨
Viveka

#26 - - Stella:

Hej, hoppas du övervinner tekniken på denna portal och fortsätter blogga. Alltid så mysigt och medmänskligt på din blogg.
Mvh

#27 - - dianasdrömmar:

Härligt nu hittade jag hit :) Fint du har det härinne raring kram Diana

#28 - - Mimmi:

Hej

Jag ska också flytta snart. Meddelar min nya adress sen också. Kram på dig

#29 - - ansepanse:

hej finaste Jane, roligt att du fortsätter att blogga på ett annat ställe
kramar finaste vännen <3

#30 - - Viveka:

Ja vi sätter oss på torget å jobbar, lättförtjänta pengar... hihi...

#31 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vad kul att få fortsätta följa dig! Min nya blogg hittar du här:
http://annasfotnoter.wordpress.com/
Många kramar!

#32 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Hej igen :)
Sv: nej jag flyttade bloggen idag, men jag plockade med mig allt från Amelia. Det vore så trist att bli av med över två års bloggande!
Kram

#33 - - Sriwanna Salomonsson:

kul med ny blogg :) välkommen!

Till top