DET ÄR MYCKET NU !

Allmänt / Permalink / 38
Nu har mina tjejer höstlov och det är massor att göra hela tiden.
På torsdag fyller min gubbe år och på Fredag fyller min äldsta dotter år.
Så här skall fixas och donas inför dessa dagar...
 
Jag skall iväg och köpa födelsedagspresenter nu.
Ångrar att jag spar allting till sista minuten.
Men det brukar ordna sig ändå. Haha
 

Så nu önskar jag er en riktigt fin Allhelgonahelg ( HALLOWEEN ) .....
Kramar i massor / Jane
#1 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hahaha, jag som nyss gett dej en utmärkelse i min blogg att du är så glamorös och så har du lagt upp en hemsk bild! :D
Du är för rolig du!

Tips för billig och bra sida är:
www.nordicfeel.se
Om du vill köpa parfym och ge bort. Jag handlar alltid där.

Kram!

#2 - - Kort:

Ha ha, har du gjort ett besök hos plastikkirurgen ;)
Gratta alla från mig, kramar ♥ ♥

#3 - - Eva`s blogg:

Hu vad du skräms ;) ja det förstår jag familjen först såå klart :) ha du det oxå myspys fina du å kram till dig :)

#4 - - envingad:

Åhhh...hahahaha..
men hur i jösse namn har du lyckats få till det så där??
kram

#5 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Mysigt med födelsedagskalas. Passa gärna på att vara med i min tävling så kan du få kalastillbehör för 300kronor om du vinner. http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

#6 - - Marre:

Hej hej, kikar in hos dig då och då. Huvaligen sicken en hemsk bild! Trevlig halloween önskar jag dig också. :-)

#7 - - Hörni!:

Hahaha, vad läskig du är. ;D

Ha en trevlig halloween och kul födelsedagsfirande! Kram

#8 - - ergo sum:

*ler* Nämen Jane då!!! Vad fin du är...

Har varit bortrest en vecka och läste ifatt lite på din blogg - otroligt härligt med en öppen spis i sovrummet! Och vackra, vackra änglar! Hade också sådana. I min bibel och psalmboken då jag gick och läste för nunnorna. Otroligt fina.

Du verkar ha en jobbig vecka framför dig - men jättekul. Ta hand om dig och må väl!

Kramar

#9 - - dianasdrömmar:

Happy Halloween raring :) och lycka till med presentköpen stor kram Diana

#10 - - fialia:

Men nu känner jag igen dig, hehehehe
ha de Fia

#11 - - camilla:

Jesses...så du ser ut! ;)
Hoppas att du hinner med allt.
Ha det bäst!
Kram!

#12 - - Eva`s blogg:

God morgon ...hoppas du har det mysigt så här på onsdags morgon ...ha en härlig dag kram å kram

#13 - - Pia - Kakaobönan:

Snyggo där!
Hoppas det går bra med presentinköp och kalasanden!
Kram Pia

#14 - - ansepanse:

men vilken trevlig vecka du har, flickorna hemma och så två födelsedagar och allahelgona på det :)
gratulera både mannen och äldsta dottern på deras födelsedagar från mig
Sv: jodå, de är så snälla så mina vovvar, gör som "mamma" säger bara jag pratar lugnt och säger att de är SÅ duktiga och fina :)
kramar och en fin helg till dig också finaste Jane <3

#15 - - Millan:

HA!!! Underbar bild!!

#16 - - Millan:

Hej fina Jane!
Tänkte bara lämna adressen till min nya blogg om du har lust att titta in någon gång.
Kram Agnes

Ps. Bytt namn på bloggen så jag heter inte längre Agnes...*L*

#17 - - Millan:

Vet inte om adressen kom med.
Här är den (kanske är lite virrig nu)
http://millansvarld67.blogspot.se/

Agnes

#18 - - Paula´z Blogg:

Usch nej vad du skräms ;)
Och vilken trevlig vecka du ( ni) har!
Ha en underbar dag!

Kramis

#19 - - Veiken:

Du skulle kanske behöva några extra timmar den här veckan trots att det är lov! :) Lycka till och ha en fin Allhelgona....vi hoppar Halloween i det här huset. Synd att man inför tiggeri för barn........
Irland kunde behållit sin tradition tycker vi! :) Kramar

#20 - - Kort:

Kommer bara in och säger puss och kram ♥ ♥ ses snart, ringer =)

#21 - - Susanne P:

Åh, jisses som du ser ut! ;)
Ha en trevlig Halloween!
Kram

#22 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Härligt med höstlov! :)

#23 - - Eva`s blogg:

Kikar in & önskar dig en super fin dag bästa Jane :) kram å kram

#24 - - Linda Ro:

Snygg du är....
Ha en underbar Halloween...
Kramar

#25 - - Fina Frun :

Grattis till maken idag då! Och hoppas både han och dottern imorgon, får toppendagar :)

#26 - - Anonym:

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Agnes

#27 - - Roggan:

Då förstår jag att du har lite att göra.
Sv: Skicka bara ett mail med hur många doftoljor du vill ha. Kram

#28 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Oj vad du skräms! Ha ha
Lycka till med presentinköpen och hoppas de blir ett roligt kalas!
Kram

#29 - - Browneyedgirl:

Nej men hej sötis =) Tjusig du är halloween till ära. Knackade du på skulle jag välja godis utan att tveka *skrattar* Kram kram

#30 - - Viveka:

Önskar Dig och Din familj en trevlig helg! Å grattis till alla födelsedagsbarn.
Kram
Viveka

#31 - - Anonym:

Gaaahh, så du skräms! Hahaha, bästa halloweenbilden!

#32 - - Mia:

In och läser ikapp och hoppas Dina kalas blev lyckade. Önskar Dig o Din familj en trevlig Allhelgonahelg. Många kramar Mia

#33 - - Maria:

Tittar in på din härliga blogg och önska dig en trevlig helg..

Stor kram
// Maria

#34 - - Viola Vamp:

HAHA! Suverän bild. Glad Alla helgona-helg, tjejen!

Kram

#35 - - Mimmi:

Men OJ vad läskig bild . Huuuuuu!!!!!
Här firar vi Halloween då den ska firas,det vill säga 31 oktober. Nu på alla helgona ska jag istället minnas min bror som gick bort alldeles för tidigt några år sedan. Vi ska till graven och tända ljus. Kram på dig och önskar dig en mysig helg med kalasande!! <3

#36 - - Eva`s blogg:

finaste Jane :) hoppas du har en mysig morgon & får en härlig lördag ta hand om dig kram å kram

#37 - - Eva`s blogg:

God morgon på dig finaste Jane ...hoppas du haft en fin helg hittills o att den fortsätter vara härlig å kram till dig

#38 - - Freja:

Jag var in och kollade Nettes sida, älskar plånboken!

Till top