UTMÄRKELSER !!!

Allmänt / Permalink / 28
Hallå mina vänner!
 
Jag har fått två st utmärkelser utav finaste Wildrose och Freja...
 
 
Utav Wildrose fick jag den här fina pokalen...
 
Och utav fina Freja fick jag fick jag den här gulliga post-it lappen.
 
Båda gav mig otroligt fina motiveringar. TUSEN TACK... (Jag blev rörd)
 
Jag har ju sett att det är ganska många som har fått sådana här utmärkelser.
 
Så jag vill ge alla bloggar som jag följer en utmärkelse för ni är unika allihop.
En Gold award får ni av mig alla fina och duktiga bloggare.
Ni förgyller min tid framför datorn. Jag är evigt tacksam för att ni finns. TACK...
 

 
KRAMAR I MASSOR / JANE
 
 
 
 
 
 

#1 - - fialia:

grattis o tack! Vad fin du e på fotot.
Gissa vilket jag menar. hehehehe
ha de Fia

#2 - - Paula´z Egna Blogg:

Vad härligt med utmärkelser :)
Och härligt med bloggvänner, tycker jag med :)
Har nu sovit en stund, steg upp så tidigt..så nu ska jag orka att fara på vattengymnastiken. Var inte alls i förra veckan...
Ha en fortsatt bra dag!

Kram på dej

#3 - - Marie:

Du är så värd alla utmärkelser man kan få! Många kramar /Marie

#4 - - Eva`s blogg:

finaste Jane ..kunde du inte hitta en bättre bild än han? he he ja att få kortison har väl på mig allafall känst men det går snabbt oxå men jag har alltid fått ont efter nån timmar o dagen efter, min arm är ur funktion *s* men men ha en fin kväll kramen

#5 - - Millan:

grattis!! Men hahah vad fin du var på kortet längst ner. Underbart!

#6 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Grattis till detta! :)

#7 - - Anonym:

Jätteroligt med utmärkelser och bekräftelse på att någon gillar bloggen, men man märker ju på kommentarerna också. Grattis! Kramar i novembermörkret!

#8 - - Linda Rö:

GRATTIS.... Det är du värd...
Kram

#9 - - smulan:

Hej!
Tack för att du kikade in på min blogg:) Har kikat runt lite på din nu. Jag gillar också gamla saker, såg att du hade lite fina såna:) Har lite gamla saker vi också och jag har även en "gammal" gubbe;-P
Ha en bra kväll!
Kram

#10 - - Anonym:

Det är du värd raring :) kram Diana

#11 - - Browneyedgirl:

Vilket fint foto =) Wow, du är jättesöt ju. Visst blir man glad av dessa goa bloggare som förgyller ens dag med awarder. Jag är så dålig på att skicka dom vidare bara. Ha en mysig dag! Kram

#12 - - Annika:

Grattis!! Det är du verkligen värd. Jättesnygg på bilden som alltid. Ha en fin dag. Kram

#13 - - camilla:

Ett STOOORT grattis. Dom är du värda!
Kram fina du!

#14 - - Eva`s blogg:

god morgon Jane :) hoppas allt är bra med dig å jag önskar dig en härlig dag kramen å kram

#15 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hahaha! Nej vilken hemsk bild på dej som du gjort på sista bilden!

Skrattade högt på jobbet åt den :))

<3

#16 - - Sriwanna Salomonsson:

Vad kul :D GRATTIS! Kram

#17 - - ansepanse:

tack finaste vännen :) jag fick också en sådan där av Freja men jag visste inte hur jag skulle göra för att få med bilden av utmärkelsen :) jag är inte så haj på det här, kanske om jag hade hållt på en stund, så hade jag nog kanske, men jag hinner inte
du förgyller också bloggvärlden finaste Jane <3
kramen

#18 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Åh vad kul! Det ät du värd!
Massor med kramar fina du :)

#19 - - Therese:

Grattis, klart din fina blogg ska ha utmärkelser! Kram

#20 - - Veiken:

Jag ser att jag var Anonym på min kommentar lite högre upp. Slarv av mig! Kramar

#21 - - Mia:

Klart Du är värd alla nomineringar J, din blogg är ju så innehållsrik, rolig, fantasirik, bildskön, berättandeoch mycket mycket mer. Kul kalas har du också varit med på. Många novemberkramar Mia på Ladycookbook

#22 - - ansepanse:

Sv: jo, jag tyckte att det var en bra beskrivning av Freja :)
kramar och en fin kväll till dig finaste Jane

#23 - - Freja:

Hahaha, bara du kan göra Gollum vacker!

#24 - - Micke:

Grattis till utmärkelserna!!!
sv:
Totalt tog jag ca 235 bilder. ;-)
Hoppas verkligen du kommer till Rom, oavsett om mannen bjuder eller du tar dig ner på annat sätt, för det är en RIKTIGT häftig stad!!! :-)

#25 - - Susanne P:

Grattis!
Men dessa utmärkelser är du väl värd. Din blogg gillar jag och många med mej.
Kram

#26 - - Roggan:

Det är du värd. Nu kör du väl hårt med vaniljdoft. Kram i massor

#27 - - Kort:

Tyckte du var värd de utmärkelserna och sedan blev jag återigen så glad över att jag har världens bästa syrra ♥ ♥ ♥ ♥
Nu har jag inte tid att skriva längre, måste ju börja packa...kramar i massor ses i övermorgon älksade syster ♥ ♥

#28 - - Emmy:

Tack detsamma! =)

Till top