Tandläkarbesök och utvecklingssamtal...

Allmänt / Permalink / 21
I dag så har jag varit på utvecklingssamtal med min ena dotter. USCH !!! Det är ett otroligt högt tempo dom har. Gymnasiets naturvetenskapsprogram får högstadiet att framstå som rena barnleken. Men min lilla trulsa kämpar på. Och hon är så duktig.
Hon vill bli tandläkare / tandreglerare. Och det tycker jag är kul.
 
Hon kanske kan få min tandläkarskräck att coola ner sig... Haha
 
Jag var förresten hos tandläkaren i dag och fixade en tand...
Fy vad vidrigt det är tycker jag...
Men med en STARK lugnande tablett så går det kanon.
 
Nu vill jag önska er en kanon helg / Jane
 
 
 
#1 - - Freja:

Jag ska på sonens första utvecklingssamtal med betyg om någon vecka, hoppas allt ser bra ut!

#2 - - Hörni!:

Ja, inte är det kul att gå till tandläkaren precis, men ganska bra att få det gjort ändå.

#3 - - camilla:

Perfekt...då kan ju dottern titta på dina tänder och öva ;)
Kram!

#4 - - Millan:

Jag har oxå tandläkarskräck...suck!
Till veckan så har Mini utvecklingssamtal men hans pappa skulle ta det så jag slipper.
Ha en härlig Lördag fina du!
Kram

#5 - - dianasdrömmar:

Duktig hon är :) din fina dotter kramis Diana

#6 - - Blondie:

Hej vännen, det var ett tag sen... :)

#7 - - Eva`s blogg:

Usch ja magsjuk& tandl är mina värsta fiender ...hoppas du får en härlig lördag o njut o ta hand om er alla kramar till dig

#8 - - ansepanse:

ja, usch för tandläkarbesök, du vet ju att jag också har tandläkarskräck, vad duktig hon är din dotter
kramar och en fin helg till dig finaste Jane

#9 - - Micke:

Tandläkare tjänar väl rätt bra och så då få hjälpa mamma också. Låter som ett bra karriärval. :-)
sv:
Tack och ha en fortsatt bra helg! :-)

#10 - - Millan:

Tandläkarn ja, den skulle jag ha varit till för två år sen. Men äh man får prioritera hårt. Det är inte heller så kul även om jag är utan skräck där.

#11 - - Roggan:

Själv får jag ta lugnande när jag går till tandläkaren. Finns inget värre. Kram vännen.

#12 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Ja usch för tandläkaren. Dit åker man gärna inte.

#13 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Visst vore det praktiskt att ha en tandläkare/tandhygienist i familjen... Önskar dig en fortsatt bra helg! Kram

#14 - - Bondefruns Blogg:

Usch för tandläkare...jag ska till tandläkaren den 9 nov.....

Ha en fin söndag!

Kram

#15 - - Eva`s blogg:

tassar in så här på söndags morgon å önskar dig en ljuvlig söndag kramen

#16 - - Anonym:

En stark tablett vore kanon för mig...finns dem att köpa ; ) jag borde ta tag i mitt tandläkarbesök men jag vill INTE.... puh!
Kul att läsa hos dig igen.... har varit lite dålig på det ett tag ; )
Kram

#17 - - Anonym:

Ett tandläkarbesök är vad jag skulle behöva ta tag i men är också livrädd. En stark tablett skulle vara toppen ; )
Kul att läsa hos dig igen... har varit lite dålig på mitt bloggande : )
Kram
http://shinesdagar.blogspot.se/

Svar: Hallå tjejen jag har försökt att kommentera inne hos dig men det går inte.Kramar i massor och kul att höra ifrån dig. / Jane
Jane

#18 - - Veiken:

Vilken rasande tur du har om dottern håller fast vid sitt val!
Jag är nog lite knäpp, men jag är inte det minsta rädd för att gå till tandläkaren. Det kan till och med kännas lite skönt - särskilt när det känns så rent efteråt! Kramar

#19 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Åh, det är alltså DET man skulle ha! ;)

Själv gråter jag alltid. Det kommer liksom av sig själv. Jag vet inte varför jag är rädd men det känns så onaturligt på något vis. :S

#20 - - Linda Rö:

Ja ursh .. tandläkaren är inget kul....
Jag hatar verkligen gå dit med..

Ha en underbar kväll
Stor kram

#21 - - fialia:

Hua för tandläkaren, jag ska dit i morgon.
ha de Fia

Till top