NÅGRA OFÖRGLÖMLIGA DAGAR !!!

Allmänt / Permalink / 28
Teatern vi såg var fantastisk! Det var ju en riktig show och samtidigt så hade den ett helt fantastiskt budskap.
Jag har aldrig varit på en teater där det har varit så mycket applåder . UNDERBART !!!
Helt fantastiska skådespelare för att inte prata om alla duktiga dansare... 
 
Här står jag i pausen och myser bland kristallkronorna...                    
Och här uppe på en balkong satt vi. Jag har förstått att jag trivs absolut bäst på gamla vackra teatrar.
 
Sedan på Fredagen så kom min härliga syster Kort till mig. Hon utger sig ju för att vara så vansinnigt folklig och vanlig. Men det gäller tydligen inte när hon kommer till mig. Då åker hon i första klass med ett vansinnigt flott tåg med två våningar. (HÄRLIGT) Blink...
 
Vi gick direkt och åt och tog oss varsin öl.
Men det var inte vilken öl som helst inte...
Jag har aldrig i hela mitt liv druckit en så här stor öl. Jag var ju tvungen att ta ett kort på ölglaset bredvid mitt läppglans så ni fick se så stor den var.
Hua! Den var pissjummen innan vi hann dricka upp den.
Vi sa ju en storstark som vi brukar inte en JÄTTE storstark... Haha
 
Sedan så gick vi vidare till ett annat ställe och hinkade i oss lite till (Jätte trevligt)
Här har vi lite systermys på toa. Jorå!!! Vi blir som tonåringar på nytt när vi träffas.
Som här då vi tycker att vi är super läckra. Det är ju konstigt det där när man har fått i sig lite. Hela Världen blir ju som lite vackrare då även spegelbilden. Haha
I Lördags så var vi ute och shoppade lite och på kvällen så satt vi hemma och myste medans min äldsta dotter hade en liten hemmafest. 
Jag var ju tvungen att avstå från det goda vinet då jag äter värktabletter. Men jag skålade med syrran och min man i ett glas Citodon och ett glas Berocca. Det gick bra det med...
 
Nu har vi skjutsat henne till tåget och hon är på väg hem. 
Jag tror inte hon får komma hit något mer då det är så sorgligt när hon åker hem snyft. (Blink)
 
Nu skall jag och maken och några vänner gå på teater ikväll igen. Den här gången skall vi se Markurells i Wadköping.
Jag har ju blivit riktigt kulturell...
 
Kramar i massor / Jane
 

 
 

 

#1 - - Eva`s blogg:

Oj va trevligt du haft det, ja här jobbas det mest ju & så fina ni är tjejer :) ta hand om dig finaste kramar

#2 - - Fina Frun :

Åh så kul att se er syskonkärlek. Härligt :D

#3 - - Kort:

När jag nu väl kommer hemifrån så vill jag åka bekvämt och med lite stil ;)Maten vi åt var superb och ölen var SUPER (stor)...och god =)

Så kul vi hade på puben innan vi åkte hem till dig, älskar våra traditioner vid mina besök ♥ ♥ =)

Så synd att du hade värk och inte kunde smaka på det härliga vinet du köpt, för att inte tala om den fantastiska förpackningen, min goa Jane i ett nötskal ♥ ♥

Tack för en UNDERBAR helg min älskade syster och UNDERBARA J....... ♥ ♥ ♥ ♥
När jag kommer till er så får jag känna mig som en uppassad drottning ♥ ♥
Hoppas ni hade en härlig kväll och riktigt njööööööt av Markurells, synd att Kjell Bergqvist var sjuk =(

#4 - - Linda Rö :

Låter som om du har haft en underbar helg..
Stor kram på dig...
Kram

#5 - - Freja:

Ni är så vackra, det glittrar om er!

#6 - - Paula´z Blogg:

Vad härligt ni haft det i helgen :)
Önskar dej en bra måndag fina Jane!
Kram

#7 - - Pia - Kakaobönan:

Ser ut som du haft en riktigt superdupermysig helg!

Kram Pia

#8 - - Eva`s blogg:

hej vännen ...vill önska dig en härlig måndag å hoppas du har det bra så här på en måndag kramar

#9 - - Hörni!:

Härligt att umgås med syrran. Och kul att det var en så bra föreställning. Kan tänka mig det med dom skådespelarna! :)

#10 - - ansepanse:

vilken trevlig helg med syster din :) och vadå tonåringar, ni ÄR väl tonåringar :) i allafall inte mer än ett par år äldre än så
vad trevligt med Markurells i Wadköping, den hade jag också velat se
kramar finaste Jane

#11 - - Mia:

Åhhh vilka härliga dagar!!! Sådär ska man ha det alltsomoftast, boka in minst en gång i månaden känns det som :-D

Teatern var kul att höra om, alltid roligt att någon man "känner" också gott o höra deras åsikt. Just den har vi tänkt ge mina föräldrar i födelsedagspresent :-D

kramkram

#12 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Helt rätt att ni inte växer upp! Det tänker inte jag göra heller! Man måste ju få vara lite barnslig och rolig också!

Vilka roliga bilder! Det syns att ni hade jättekul!

Kram :)

#13 - - Kort:

Kommer bara in och kramar om dig ♥

#14 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad mysigt med teater och syskonbesök. Och jag tycker minsann ni är jätte fina.
Ha en bra dag.

#15 - - Anonym:

Oj så mycket du har hunnit med o bara kul saker, härligt.
ha de Fia

#16 - - fialia:

Sv: Kolla om du hittar lite statistik o sen läsare, det finns säkert på din blogg med, men de ser ju lite olika ut. Gör som jag tryck lite här o där.
ha de Fia

#17 - - Veiken:

Ett underbart inlägg. Vi måste nog ta en sväng till Stockholm och gå på teater.. La Cage Aux Folles.
Pricken över i är ditt referat från er systerhelg. Jag har alltid önskat mig syskon, men det blev inte så. Var rädda om varandra och allt fint ni har tillsammans! Många goa kramar!

#18 - - dianasdrömmar:

Mysigt med teater och vad fin du är Jane stor kram Diana

#19 - - Eva`s blogg:

God morgon finaste vän..hoppas du sovit gott & att du får en skön dag själv är jag på G till jobbet om 5 min kramar i massor

#20 - - Anita:

Jäklar vad ni ser ut att ha roligt :) avis ?? ja massor

#21 - - camilla:

Hahaha...härligt att ni blir som två ungdomar tillsammans.
Påminner mig om Syrran och jag :)
Och du..det där kallar jag en STOR stark ;)
Kram!

#22 - - Therese:

Oj vad mysigt att se teater och att umgås med syrran! Kram

#23 - - Millan:

Vad härligt med en sån syster.
Förstår att ni njuter av tiden tillsammans!
Kram

#24 - - Viveka:

Härligt med teater...
Kram
Viveka

#25 - - Stella:

Att hitta på roliga saker är den bästa medicinen i novembermörkret!

#26 - - Mimmi:

OJ vad mysigt!! KRAMAR

#27 - - Micke:

Ser ut som en härlig tid! :-)
Var var ni på teater, det där ser ut som Kunglig operan?
sv:
Javisst var den bra? :-)
Ja, just nu mår jag rätt ömt, så att säga, men visst kommer jag att må bra av detta.

Ha en bra kväll! :-)

#28 - - Fina Frun :

Hoppas du får en fin onsdag vännen :)

kram!

Till top