NACKOPERATION OCH HÄSTAR !!!

Allmänt / Permalink / 35
Igår var jag på Stockholm Spine Center.

Jag är ju långtidssjukskriven pga av olyckan som jag var med  om för några år sedan.
Det är verkligen vidrigt att ha ont 24-7... 
Nu skall dom förhoppningsvis operera min nacke. Om jag svarar bra på bedövningssprutan som jag skall få i nerven i nacken. Så kommer dom att kalla mig för planering av steloperation framifrån eller titthålskirurgi bakifrån.
Jag struntar i vilket bara jag slipper värken.
Och då skall jag starta upp min salong igen... Och det med besked... Det lovar jag. 
Jag har ju haft salonger i ganska många delar av Sverige förut, så det kommer att gå som en dans.
 
Utan att skryta så kan jag säga att jag är en ordentligt duktig frisör och hårkonstnär.
Så håll tummarna mina vänner för att allt det här skall gå bra. 
 

Vi hade ju ett stort inakorderings stall strax utanför Stockholm förut med ca 18 inakorderingar och 5 egna hästar. Och det är oxå något jag skulle vilja hålla på med, men tyvärr så är min ena dotter hyper allergisk så det går inte ett dugg. 
Men jag passar på att rida så fort jag får chansen.
Som här när vi var i Egypten.

Varför jag skriver om det här är för att jag skulle berätta om att jag gillar ju även att frisera hästmanar och svansar.
En gång så stod alla 23 hästar med flätade manar och svansar i alla möjliga kreationer ute i hagarna och då kom lokaltidningen dit och fotograferade. Det var lite kul.
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
 
#1 - - synskadad fyra barnsmamma :

Usch värk måste nog vara det jobbigaste man kan vara utsatt för! Hoppas att operationen kan hjälpa dig från att ha ont jag håller mina båda tummar... Det är klart att du ska öppna salongen igen och det kommer att gå strålande. Hästar är jag väldigt förtjust i de är så vackra och intelligenta jag gillar alla djur och en dag vill jag ha ett hus och där ska det finnas bondgårdsdjur många kramar till dig Carina

#2 - - Hörni!:

Stackars dig som har ont, men vad bra att det kanske blir operation. Jag är själv stelopererad på Stockholm Spine Center, fast i ländryggen. Jättebra var det där!

#3 - - Marie :

Jag håller alla tummar o tår för att du ska bli fri från värk och kan få göra det du vill i livet! Kramar /Marie

#4 - - ansepanse:

självklart håller jag tummarna, stenhårt, vad underbart det vore om du slapp din värk och sedan kunna göra det som du brinner för
bamsigaste kramen finaste Jane

#5 - - ergo sum:

Åhhh, Jane! KLART jag håller både tummar och tår för att operationen blir av och att den dessutom verkligen tar bort värken! Förstår att det måste vara hemskt med den typen av värk 24/7...

Ta hand om dig - och en dag kanske jag kan få betala dig för att fixa min risbuske till hår..

Kram

#6 - - Maria:

Hoppas hoppas allt blir bra snart med din nacke..
Och stort lycka till med allt du ska/vill göra tjejen..

Stor kram
//Maria

#7 - - Kort:

Hoppas verkligen att du svarar på behandlingen och får hjälp för dina smärtor kära syster ♥ ♥ ♥
Ingen är bättre frisör än du, det vet ju jag som har fått så många bevis =) Önskar du tagit kort på alla dessa välfriserade hästar =)Kramar ♥ ♥

Svar: Jag glömde ju att skriva att jag har tidningen kvar med alla hästar och mig på. Du kan få se den men jag skulle aldrig lägga ut den på bloggen. Hästarna är det absolut inget fel på men då jag själv ser ut som ett fult 80:tals fån med stor lugg och en svans på sidan. Haha
Och jag tycker att jag är hundra gånger fulare då än vad vi var när vi fulade ut oss sist du var här. Då förstår du... Och då är det mer än 20 år sedan...
Jane

#8 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Stackare fy för att gå med ständig värk, det tar ju så enormt mycket energi. Hoppas du svarar bra på smärtlindringen nu så de kan op dig sen.

#9 - - Micke:

Hoppas det går bra med operationen!
Ja, se där, du kan frisera både hästar och människor. :-)
sv:
Ja, det var det och jag kan lova att jag sov gott efteråt. :-)

#10 - - Emmy:

Hoppas det löser sig snart så du slipper ha ont mer! Och det man är bra på ska man ju absolut syssla med, roligt att du är duktig på att frisera både hästar och människor! =) Kram

#11 - - dianasdrömmar:

Att du är duktig med saxen det ka minsann jag intyga :) hoppas verkligen att det löser sig med nacken stor kram fina Jane/Diana

#12 - - Blondie:

Usch för att gå å ha ont.. :((
Ja, jag kan kommentera hos henne, det måste vara ordverifikationen du menar. Kan vara knepig ibl men då brukar nytt ord komma upp så till slut går det.
Ha en bra dag!!

#13 - - Anonym:

Hoppas verkligen att du blir bättre i nacken så du kan börja att jobba igen.
Då kanske du kan göra under med MITT hår? ;)
Kram!

#14 - - camilla:

Ops...jag är inte anonym...jag tror jag blev det. Men som sagt...det är jag INTE!! :)
Kram!

#15 - - Paula´z Blogg:

Usch vad jobbigt med värken!
Jag vet ju hur det kan vara, hoppas att du får hjälp!

Önskar dej en bra dag!

Kram,kram du fina

#16 - - Pia - Kakaobönan:

Hoppas, hoppas att du får din operation så den dumma värken försvinner. Håller tummar och tår!
Kram

#17 - - Anita:

Lycka till med operationen , usch va hemskt att alltid ha ont :( inte visste jag att du haft salonger :)
Kram

#18 - - Therese:

Ja då kanske jag kan få tips ifrån dig sen då när mitt 1 cm stubb blivit lite längre men ändå för kort att göra frisyr av!! ja man undrar ju hur man ska komma att se ut framöver haha...
Skönt om du kan få bli opererad och slippa smärtan...kram

#19 - - Mia:

Jag håller tummarna stenhååååårt att det blir bra, vet vad du menar med ständig värk :-( Har själv inte det längre och tackar läkaegudarna för det ♥

Ställer mig i kö till klippning o styling av dig, vore supertoppen att träffas också. :-D

kramkram

#20 - - Eva`s blogg:

Men oj va skoj och jag hoppas att dom kan få bort din smärta så du kan uppfylla dina önskemål o så fin du är på bilden på hästen :) vackra djur ..ta hand om dig fina du kramen

#21 - - Browneyedgirl:

Håller tummarna för dig tjejen =) snart är du igång igen! Och jag är säker på att du är super på det du gör.
Kramen <3

#22 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Det märks att du är frisör, ditt hår är jämt så fint på alla bilder.

Jag älskar att tvätta håret varje dag, jag kan inte hoppa över det för då börjar det klia i hårbotten. Så jag tänkte; Redken för färgat hår. Kan det vara bra? (Färgar ju håret ibland)

Kram snygging!

#23 - - Millan:

Skit med värk. Jag vet ju själv nu hur det känns när nacken brinner. Vore ju så roligt om du kunde starta upp salonger igen. Jag visste inte att du höll på med hästar....det var nåt nytt för mig. Med så många inackorderingar måste ni ha haft att göra!

#24 - - Annika:

Men stackare...jag håller verkligen tummarna att du ska få operera dig och slippa värken. Förstår att du längtar tillbaka till att få jobba med det du älskar. Kram

#25 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag hoppas att operationen lyckas och att du slipper din värk!

#26 - - kaffehörnan:

Tack för berömmet
Jag önskar dig All Lycka nu av hela mitt hjärta. Hade varit skoj om du börjat klippa
kram

#27 - - Linda Rö:

Tråkigt att du har ont.... men håller en tumme stenhårt för att du får som du vill - operation..
Och NÄR du öppnar din salong så vill jag komma och vara kund hos dig en gång.. Är i Stockholm tillräckligt ofta *ler*

Kram

#28 - - nathalie:

Hej är allt bra ?

Vad har du för mål med ditt ,liv och blogg ? :)

Mvh nathalie

#29 - - Mia:

Kikar in o önskar Happy Friday o Trevlig helg ♥

#30 - - Eva`s blogg:

Här skulle nog kunna tänkas att få till det med lite slingor :) men jag är såå osäker ....finaste vän jag hoppas du får en härlig fredag o att du mår bra kramen i massa

#31 - - Shine:

Hej!
Inget kul att ha ont... jag hade det förra våren efter en liten olycka men det slutade med att jag ÄNTLIGEN gick till en läkare och fick en bra medicin som jag åt en månad och sen var det hyfsat bra..... det är då man frågar sig varför man inte tar sig till läkaren???? Knäpp???? JA
Jag har gjort lite andra inställningar nu.... kolla om det funkar att kommentera nu : )'
Kram

#32 - - Veiken:

Nu håller jag tummarna så att du får din operation och blir så bra att du kan slippa värken och börja med frisöreriet igen Många krya på dig kramar

#33 - - Freja:

Så fantastiskt om du kan bli fri från värken! Och om du startar upp salong igen får du boka in mig på en tid när jag är i Stockholm!

#34 - - Eva:

Härlig blogg :-)

#35 - - lena:

Det låter jättejobbigt med din ständiga värk, och jag håller tummar och tår, för att du ska slippa värken, och kunna börja jobba igen, med det du brinner för!!! Jättekram Lena

Till top