MASSOR MED TREVLIGHETER !!!

Allmänt / Permalink / 27
Ikväll så skall jag gå på teater.
Vi skall se La Cage Aux Folles på Oskars teatern med Loa Falkman och kompani...
 
Men först så skall jag följa med mina döttrar på diverse ärenden där en mamma kan vara bra att ha... (För en gångs skull)
Min äldsta dotter skall ha en liten fest nämligen som behöver planeras och handlas till...  Senare på kvällen så skall den ena dottern gå på krogen utan mamma för första gången i hennes 19 åriga liv. Hua...
 
Sedan på Fredag så kommer min syster Kort till mig och det är någonting vi båda har längtat väldigt efter...
Vi har så vansinnigt kul när vi träffas.

Vi kan sitta i telefon i timmar och det känns som att det bara gått några minuter. (Härligt)
 
Kramar i massor alla fina / Jane
 
 
#1 - - Eva`s blogg:

oj va trevligt Jane :) blir säkert super trevligt o mysigt att syrran kommer till dig :) ta hand om dig finaste vän kramen

#2 - - Mimmi:

Underbart att göra såna saker!! Kram

#3 - - Anonym:

Så trevligt det låter med teater o syrra.
Kul att ha ngt att se fram emot.
ha de Fia

#4 - - Millan:

Ja ha det riiiiiiktigt trivsamt!!

#5 - - Millan:

Ja ha det riiiiiiktigt trivsamt!!

#6 - - Veiken:

Nu blir jag avis. Vi såg La Cage Aux Folles i Malmö med Jan Malmsjö för många år sedan och den var suverän. NJUUUT så mycket du orkar och ha en fin helg med Kort, din syster! Kramar till er båda!

#7 - - Hörni!:

Härlig dag du har, hoppas det var en bra föreställning. Och underbart att ha en syster som betyder så mycket. :)

#8 - - Freja:

Ohh, så kul att gå+ på teater! Och hälsa syrran från mig, ni kommer att ha en härlig helg, sötaste Jane!

#9 - - Kort:

Har packat väskan nu...vill inte glömma något viktigt =) LÄNGTAR såååååå...kramar älskade syrran ♥ ♥ så roligt att säga att vi ses snart =D Bara några timmar kvar....yyyyiiiieeeeppppiiiieee ♥ ♥ =)

#10 - - Anonym:

Hoppas ni hade en härlig kväll raring :) stor kram Diana

#11 - - browneyedgirl:

Skrattar! Helt rätt tjejen, det var en amaryllis jag fick =) Blandade visst ihop dom. Vilka härliga bilder, blir riktigt glad av dom! Ha en fin dag nu. Kramen

#12 - - Anita:

Jag kan verkligen förstå att ni har roligt tillsammans :) två energi knippen och i mina ögon lite av yrväder :)

#13 - - Paula´z Blogg:

Vad kul :)
Hoppas att ni får en härlig helg!

Kram

#14 - - Eva`s blogg:

härligt att ni hade det trevligt, min man snackar om att ta mig till stockholm i dec kanske får se :) ha en underbar fredag finaste Jane kramen

#15 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vad duktig hon är som kunnat hålla sig tills 19. Själv sprang jag ut direkt när jag fyllde 18... men så är jag ju norrlänning med ;)

Trevlig helg!
<3

#16 - - Maria:

Hej :-) hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt härlig och skön helg :-) stor kram
//Maria

#17 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Hoppas att din dotter får det trevligt på krogen! :)

#18 - - Therese:

Låter som en helt underbar helg! Gillar Loa skarpt! Kram

#19 - - Annika:

Kul med en syster. Jag har alltid önskat mig en sådan, har "bara" tre bröder. Men de är bra de också. Fanns klänningen i din storlek? Ha så kul med syster nu!! Kram

#20 - - Micke:

Ser ut som en kul kväll och helg ni har framför er.
Ha så kul med syrran! :-)
sv:
Ja, öppen spis är OTROLIGT mysigt!!! :-)

Ha en riktigt bra helg! :-)

#21 - - Susanne P:

Åh, det låter som ni kommer att få det supermysigt!
Kram

#22 - - lena:

Måste vara underbart att ha en sådan fin kontakt med din syster!!Ha det nu jättetrevligt på teatern!!! Kram Lena

#23 - - Anonym:

Jag har också en syster...som är min bästa vän.
Det är sååå underbart.
Fast...vi är inte så lika som ni är varandra :)
Ha nu en toppenhelg!
Kram!

#24 - - camilla:

Oj...jag vet inte om jag den där kommentaren kom med. Glömde nog att skriva vem det var ifrån.
Jag sa: Jag har också en syster som är MIN bästa vän. Fast...vi är inte lika varandra....som NI är.
Ha nu en toppenhelg!
Kram!

#25 - - Veiken:

Hur var det, hur var det, hur var det? Jag är inte alls nyfiken, bara MYCKET intresserad! :) Kramar till er i stora staden....

#26 - - ansepanse:

vad trevligt det låter :) förstår att ni håller av varandra du och din syster :)
Sv: tack snälla, det gick bra hos tandläkaren
ha det gott finaste Jane - kramen

#27 - - Browneyedgirl:

Härligt, hoppas ni hade det super skoj =) Ha en härlig söndag! Kramen <3

Till top