MAMMA OCH JAG !!!

Allmänt / Permalink / 17
Nu har mamma åkt hem och det är konstigt vad man vänjer sig fort vid att ha henne hos sig. Nu när hon åkt hem till sig känns det lite tomt.
Den här sången har jag och mamma gråtit till många gånger, 
 
Läkarundersökningen är gjord och nu väntar vi på svar från alla proverna som togs.
Här står jag i väntrummet och njuter av alla vackra möbler som fanns där. 
Och här sitter mamma i den gustavianska soffan som hon ville ta med sig hem...
Efter provtagningen så promenerade vi till NK och tittade på Julskyltningen
Det var en besvikelse att se den USCH vad tråkig den var, värre än förra året.
Julskyltningen var ju jätte fin på NK förr. Man fick ju massor av julstämning när man gick och tittade där. Men inte i år. Hua... Det såg ut som en tråkig bokmässa för barn...
Men inne på NK så var det lika fint som det alltid är runt jul.
 
Efter att vi sprunit på stan halva dagen så vilade vi en liten stund för att sedan åka till min bror på Lidingö.
Min mamma tyckte att det var jätte kul att träffa min bror och hans barn.
Jag törs inte lägga ut någon bild på min brors familj då jag inte vet om dom vill vara med här. 
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
 
#1 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hur kan folk INTE vilja vara med i ens bloggar!? ;)
Jag har samma problem.

Ja den soffan var jättevacker och annorlunda <3

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Hade de sådana möbler i väntrummet??

#3 - - Eva`s blogg:

Hej finaste vän ...låter som ni haft det super mysigt ju o fina är ni :) shoppade du nåt idag då? ha nu en mysig kväll kramar i fång till min fina vän

#4 - - Freja:

Wow, vilket vackert väntrum! Hoppas mamma får hjälp nu så hon snart mår bättre!

#5 - - viveka:

Vilket härligt väntrum!
Kramis
Viveka

#6 - - Micke:

Ni har haft härliga dagar ihop.
Du får hantera tomheten med minnet från dem. :-)
sv:
Javisst var jag duktig? ;-)
Känner att jag kommit in i träningspulsen så det var ett ganska enkelt beslut igår.

#7 - - Ergo sum:

Vilket underbart väntrum!!! Blir frisk nästan bara av att titta på det! *ler* Hoppas verkligen de kan hjälpa din mamma.

Ha en riktigt fin dag i morgon!

Kramar

#8 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

En helg går snabbt när man har roligt. Hoppas ni får ses snart igen. Trist att inte julskyltningen var något att ha. Jag går sällan på stan, men jag fick iaf lite julstämning här hemma idag med pepparkaksbak, julmusik och snö utanför fönstret, inte helt fel ;-)

#9 - - Synskadad fyra barnsmamma :

Hej vilken härlig dag ni har haft! hoppas att din mamma mår bättre snart och att ni ses snart igen! Jag tycker mycket om mitt akvarium innan vi flyttade hit hade jag 5 akvarium. nu räcker det med ett fast jag saknar att ha guldfiskar igen! De går inte att ha bland de fiskar som nu finns i akvariumet. Någon gång skulle jag vilja ha ett inbyggt akvarium i väggen det blir som en jättefin tavla en levande sådan. Sköt om dig många kramar till dig carina

#10 - - dianasdrömmar:

Härligt med mamma mys :) kram Diana

#11 - - Millan:

Vad fina ni är!
Kram

#12 - - Browneyedgirl:

Morrn =) Men oj vilka fina möbler. Maffigt med sådana! Hoppas att det inte var något allvarligare med din mamma nu <3 Stor kram

#13 - - Fina Frun:

Vilket vackert väntrum!
Hoppas alla provresultaten blir bra.

Jag har inte sett NKs skyltning i Göteborg ännu, hoppas de har lyckats bättre där då.

kram/finafrun

#14 - - ansepanse:

vilket otroligt fint väntrum :) håller tummarna för att provsvaren kommer att vara bra
klart att det är tomt efter mamma
bamsekramar till finaste Jane

#15 - - Eva`s blogg:

Hej finaste vän...undrar hur du har det? hur är det med tjejerna? hoppas du tar det lugnt & är rädd om dig ha en härlig dag kramen

#16 - - Tommy:

sv: Ja det är inte ofta jag bryr mig om negativa eller mindre trevliga kommentarer, men ibland får jag ett ryck och bara måste ge min åsikt på en annan persons sätt att uttrycka sig.

#17 - - Millan:

Vilket vackert väntrum!! Otroligt. Var var ni egentligen? Hoppas det är bra med din mamma! Kram

Till top