SLÄKT OCH VÄNNER...

Allmänt / Permalink / 34
Hallå igen ♥♥♥
 
Vårat nyår blev jättebra.
Med trevligt sällskap och god mat så kan det ju inte bli bättre.
Det bästa av allt var att mina tonåringar inte var ute på något tok. Man minns ju själv hur man var i den åldern... Hua...
Min äldsta dotter som avskyr att bli fotad var på väldigt gott humör och lät sig gladeligen fotas i hennes nya kavaj.
 
Några dagar innan nyår så var vi och hälsade på stora släkten och det är ju vansinnigt kul att träffa alla som man inte träffar så ofta som man borde...
Som min gosiga lillesyster som har en ny hårfärg eller frisyr varje gång jag träffar henne.
Hon jobbar ju med naglar nu i en stor frisersalong så dom byter väl tjänster med varandra kan jag tänka...
Det här är våran familjs nya lilla stjärnskott. Min svägerska är väldig duktig på att göra vackra barn måste jag säga...
Och här sitter jag och mina grodor tilsammans med hennes äldsta snorpa...
Min svärmor hade gjort en fantastisk älgstek med en kantarelltjosan som hette duga...
 
Nu skall jag och min gubbe städa bort julen och sedan så bär det av till vårat lilla torp. 
Det syntes knappt när jag var där förut för all snö. Men idag ser man nog bättre...
 
Det var lite från mig...
KRAMAR I MASSOR / JANE
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Annika:

Underbara bilder!! VIsst är det skönt när tonåringarna är hemma sådana storhelger. Ha en fin dag. Kram

#2 - - fialia:

Härliga bilder från tevlig samvaro.
Ha de Fia

#3 - - Tommy:

Sv: Tack så jätte mycket!

Ja han är extremt söt och jag har sagt till hans mor att han kommer bli både flickorna och pojkarnas favorit när han blir stor..:)

Tack detsamma vännen!
Kram

#4 - - ansepanse:

vilka härliga bilder från ert firande, visst är det härligt när ungdomarna inte är ute och härjar
god fortsättning till dig också Jane
kramar

#5 - - Roggan:

Så fina bilder du visade. Så skönt att få ha dem hemma på nyårsafton. Kram

#6 - - Linda Rö:

Låter som en härlig kväll...
Vackra barn du har .. och bebisen var bedårande...
God fortsättning på dig..
KRAM

#7 - - Paula´z Värld:

Önskar dej ett Gott Nytt År!!


Kram på dej, fina du

#8 - - Paula´z Värld:

Ojdå. kom fel address till mej :)

Sorry!

kram

#9 - - Maria:

Ser ut att har varit en riktigt trevlig nyårsafton :)

Stor kram och hoppas du mår bra..

// Maria

#10 - - Susanne P:

Så skönt att ha ungdommarna hemmavid på nyår.
Jo, man minns ju själv hur det kunde vara... ;)

Kram

#11 - - Shadaim:

Åh vad mysigt med ett torp!!!
Ser att du haft en underbar nyår med tonåringarna hemma. Perfa, så det ska vara ;) kram och god fortsättning.

#12 - - Eva`s blogg:

ja god fortsättning vännen & jag ser att du haft det riktigt gott & mysigt o bjuder på fina bilder :) härligt med torpet här är dock inte någon snö alls vilket jag gillar :) hoppas du får en skön kväll finaste vän å kramar

#13 - - Anna:

Åh, mammas fina snäckor. Polly såg lite sur ut bara;-)! Fina kort på alla underbara ni<3!Lingonben;-)

#14 - - Freja:

God fortsättning finaste Jane! Härliga bilder från ert firande, du och dina döttrar är så vackra!

#15 - - ergo sum:

*ler* Fina bilder! Och din tjej hade verkligen en läcker kavaj!

Önskar er en finfin fortsättning och att ni fick fina dagar ute i torpet. Måste vara jätteskönt att kunna åka dit ut!!

Kramar

#16 - - Micke:

Det ser ut som en härlig nyår! :-)
sv:
Tack detsamma! :-)

#17 - - yasmine modell mamma och fru:

fian bilder
skickar en godnatt kraaaam

#18 - - Babs:

En sån härlig nyårshelg du har haft, fina bilder på er alla.
Ha det nu så bra på torpet!
Kram

#19 - - Ulrika:

Härligt härligt.
Gott nytt på dig!
KRAM

#20 - - Mia:

Mysigt det ser ut o skönt med alla hemma! Underbart när de faktiskt väljer just det framför annat, hemmamyset, precis som jag själv gärna gjorde faktiskt (även om en del bus hanns med också förstås).

Fint torpet ligger där i snön :-D

kramkram

#21 - - bella davis:

hej sötnos :) fått en bra start på dagen? många kramar

#22 - - dianasdrömmar:

God fortsättning, härliga bilder Jane kram Diana

#23 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Hej fina du jag får önska dig en god fortsättning! Ni verkar ha haft ett underbart nyår. Vad härligt och mysigt med ett torp! Ha det så gott många kramar carina

#24 - - Eva`s blogg:

Hej på dig vännen ....hoppas allt är bra med dig så får du ha en skön kväll kramen

#25 - - Fina Frun :

underbara bilder, så mysigt!!

#26 - - Veiken:

Det är så härligt att fira med alla - både barn och resten av familjen. Vi gjorde likadant och det känns så skönt! Kramar i massor

#27 - - Browneyedgirl:

Godmorgon sötis =) Vad mycket fina bilder du bjuder på. Såå söt litn bebis *hihi* Hoppas du får en toppen fredag! Kramen

#28 - - Millans Värld:

Härligt med en skön och bra nyår.
Önskar dig en fin fortsättning på det nya året!
Bamsekram

#29 - - camilla:

Ser verkligen ut som ni hade det bra.
Underbart att ungdomarna kan bjuda på sig :)
Ha nu en fortsatt bra dag.
Kram!

#30 - - Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.:

Det bästa med nyår måste vara att få umgås med sina nära & kära, eller vad tycker du ? :)
Ser iaf ut som du hade en bra nyår :D

#31 - - bella davis:

ja så mysigt så :) allt bra med dig sötnos? kramar

#32 - - william:

vad trevligt det ser ut att vara:D
så härligt att vara med familjen:)

#33 - - Therese:

God fortsättning, ni ser ut att ha haft det toppenmysigt! Kram

#34 - - Bella davis:

Hej där! Haft en bra dag? Kram

Till top