FRISÖRBESÖK !!!

Allmänt / Permalink / 23
Så var det Måndag igen!
Nu blir det en snabb dusch och sedan så skall jag till min frisör kl 11:00 ... 
Det skall bli skönt att få lite ompyssling och ordning på det här otäcka torra håret.
Dom flesta har nog ganska torrt hår vid den här årstiden pga vädret och mössor och att man är inomhus så mycket.
 
Det blev ett pyttelitet inlägg idag men det får duga...
 
Hoppas att ni får en fin dag.
 
Kramar i masor / Jane
 

 
#1 - - shadaim12.wordpress.com/:

Härligt med lite ompyssling, man behöver verkligen det vid denna årstiden.
Hoppas du får en toppenstund hos frissan och passa på att njut när hon frisserar dig.
För det är bland det bästa som finns, att bli schamponerad osv.
Ha en toppendag fina du. kram

#2 - - Millans Värld:

Vad härligt att gå till frissan.
Var länge sedan jag gjorde det.
Min äldsta dotter har tagit över det...
Praktiskt och billigt!
Kram

#3 - - Fina Frun :

Hoppas du blir nöjd med besöket!

#4 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Åh vad härligt det låter med att fixa till håret! Själv ska jag till frissan början av mars och tänkte då klippa lugg. Njut och ha det så gott. Många kramar till dig Carina

#5 - - Pia:

Härligt att få håret lite fräsht. Själv ska jag till frissan i morgon efter jobbet. Blir bara klipp denna gång men det är välbehövligt nu efter sol och salta bad.
Var rädd om dig!
Kram

#6 - - fialia:

Skönt att bli ompysslad. Bävar för att borsta ut mitt hår när jag kommer hem, har ju så självlockigt o i detta klimatet e de ett burr som jag satt upp på skulten, hehehehe
ha de Fia

#7 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Vilken cool bild du fixat!
Och vad mysigt att gå till frisören. Hoppas du blev nöjd!
Kram!

#8 - - Eva`s blogg:

Du är ju för go du ....hur blev det då?? nyfiken ..vill se bild ;) kramen fina vän

#9 - - Tommy:

Sv:Det var riktigt gott!

Vi ska iväg till frisören på fredag för att bli ompysslad :)

Ha en fin kväll, jag ska iväg och jobba natt!

#10 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag har inte varit hos frisören på många år - ända sen jag upptäckte fördelarna med rakhyveln! :P

#11 - - TantGlad:

Det är härligt lyxigt att få bli ompysslad av frissan.
Ett pyttelitet inlägg är bättre än inget.
Må nu så jättegott !
Stor och varm kram från mig!
Kramar!

#12 - - Micke:

Hoppas du blev nöjd. :-)
sv:
Tack så mycket! :-)

#13 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vad skönt med frisörbesök. Skulle också behöva det och även min dotter så får boka in oss på det snart.

#14 - - ergo sum:

Underbart att gå till frissan. *ler* Men mitt hår är hopplöst tjockt - klippning och blekning tar minst 5 timmar!!! Jösses vad den rara frisörskan får slita...

Hoppas du har en fin vecka!

Kramar

#15 - - dianasdrömmar:

Frisören imorgon för mig :), hoppas du blir fin kram Diana

#16 - - Babs:

Härligt att gå till frissan, hoppas du blir nöjd.
Kram

#17 - - browneyedgirl:

Ohhh så härligt med frisörbesök =)
Hoppas du blir nöjd, koppla av ordentligt nu. Kramen <3

#18 - - Paula´z Värld:

Härligt med frisörbesök! Borde även jag snart också!

Ha en fin tisdag!

Kram

#19 - - Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig en super skön dag o är nyfiken på hur du klippte dig hi hi kram

#20 - - ansepanse:

jo, jag märker också det, jag brukar olja in håret någon gång ibland nu under vintern
kramar i mängd <3

#21 - - Linda Rö:

Du blev säkert supersnygg i håret..
Stor kram

#22 - - Tommy:

Sv: Det var det.

Ha en fin dag fina du :)

#23 - - Anonym:

fin blogg:) Jag e med från sthlm men nu bor jag i Norrköping:)

Till top